روابط عمومی- اخبار
کسب مقام سوم مسابقات بدمینتون کارکنان دانشگاه‌ های منطقه 3 کشور توسط تیم دانشگاه محقق اردبیلی

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1396/2/13 - 12:20 | 

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی از کسب مقام سوم مسابقات بدمینتون کارکنان دانشگاه‌ های منطقه3 کشور توسط تیم دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه، دکتر غلامرضا احمدزاده با بیان اینکه مسابقات بدمینتون کارکنان دانشگاه های منطقه3 کشور به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حضور کارکنان هفت دانشگاه برگزار شد، گفت: این مسابقات به صورت تیمی برگزار شد که در نهایت تیم کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی توانست مقام سوم را بدست آورد.

وی با بیان اینکه افشین ناصری، علی حضرتقلی زاده و بهزاد الوانی اعضای تیم کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی در این دوره از مسابقات بودند، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم کارکنان دانشگاه های تبریز، زنجان و محقق اردبیلی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نشانی مطلب در وبگاه روابط عمومی:
http://www.uma.ac.ir/find-15.183.10558.fa.html
برگشت به اصل مطلب