معاونت فرهنگی و اجتماعی- اخبار و رویدادها
ششمین جشنواره ملی رویش نیمه دوم آذرماه 95 برگزار شد

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1395/9/29 - 08:19 | 

ششمین جشنواره ملی رویش نیمه دوم آذرماه ۹۵ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، ششمین جشنواره ملی رویش نیمه دوم آذرماه ۹۵ با حضور کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه محقق اردبیلی آذرماه ۹۵ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

این جشنواره با ۹۴ غرفه، شرکت ۸۳ دانشگاه، ۴۰۰ دانشجو و کارشناس کانونهای فرهنگی و هنری و ۳۵ دانشجوی خارجی از کشورهای تاجیکستان،چین،پاکستان،یمن،افغانستان،ترکیه، هند و چند کشور دیگر در مورخ ۲۰ آذرماه با حضور مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم در محل نمایشگاه دائمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد.

***

گفتنی است جشنواره ملی رویش روز چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ در تالار مولوی دانشگاه با اکران فیلم، برگزاری کارگاههای آموزشی و تهران گردی با حضور شرکت کنندگان پایان یافت.

نشانی مطلب در وبگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی:
http://www.uma.ac.ir/find-111.4018.9855.fa.html
برگشت به اصل مطلب