ششمین جشنواره ملی رویش نیمه دوم آذرماه ۹۵ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، ششمین جشنواره ملی رویش نیمه دوم آذرماه ۹۵ با حضور کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه محقق اردبیلی آذرماه ۹۵ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
این جشنواره با ۹۴ غرفه، شرکت ۸۳ دانشگاه، ۴۰۰ دانشجو و کارشناس کانونهای فرهنگی و هنری و ۳۵ دانشجوی خارجی از کشورهای تاجیکستان،چین،پاکستان،یمن،افغانستان،ترکیه، هند و چند کشور دیگر در مورخ ۲۰ آذرماه با حضور مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم در محل نمایشگاه دائمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد.
***
گفتنی است جشنواره ملی رویش روز چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ در تالار مولوی دانشگاه با اکران فیلم، برگزاری کارگاههای آموزشی و تهران گردی با حضور شرکت کنندگان پایان یافت.
|