دانشگاه محقق اردبیلی- مدیریت امور اداری
 

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها

  

 

 

 بهزاد مجیدی 

 سمت اداری: مدیر امور اداری

 تلفن مستقیم: 5512203-(0451)

ایمیل : behzad4713@yahoo.com

 

  پیشینه ی تحصیلی:

  - فوق‌لیسانس مدیریت آموزشی از مؤسسه ی عالی آموزش و پژوهش

  - لیسانس پژوهشگری علوم اجتماعی از دانشگاه تبریز

  - دیپلم اقتصاد اجتماعی از دبیرستان آیت‌الله سعیدی اردبیل

   سوابق کار گروهی:

  الف) فعلی: ـ عضو شورای تحول اداری دانشگاه

  ـ عضو کمیته‌های بهره‌وری، سیستم‌ها و روش‌ها و ارزیابی امور اداری و مالی دانشگاه

  ـ عضو هیأت اجرایی تشکیلات نیروی انسانی غیرهیأت علمی دانشگاه

 

  ب) قبلی: ـ عضو و مدیر هسته‌ی گزینش کارکنان دانشگاه

  ـ عضو کمیته‌ی بند«ب» ماده‌ی 7 طرح مسیر ارتقای شغلی کارشناسان

  -عضو هیأت تحریریه ی نشریه ی پیام محقّق

  ـ عضو کمیته‌ی طبقه‌بندی مشاغل

  ـ عضو کمیته‌ی ارزشیابی کارکنان

   مشاغل پیشین:

  الف) ـ سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه

  ـ رییس اداره‌ی دبیرخانه‌ی دانشگاه

  ـ قائم مقام مدیر امور اداری و مسؤول کارگزینی کارکنان دانشگاه

  ـ کارشناس امور اداری دانشگاه

 

  ب) ـ کارشناس مطالعات اجتماعی جهاد کشاورزی استان اردبیل

  ـ عضو هیأت علمی و مسؤول اداره‌ی ثبت‌نام جهاد دانشگاهی واحد استان آذربایجان شرقی

 

وظایف امور اداری :

- بررسی و بر آورد نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و چگونگی تامین آن

- مشارکت در تنظیم بودجه دانشگاه براساس معیار ها و امکانات موجود

- نظارت برانجام وظایف امور عمومی و توزیع سریع و صحیح و بموقع کارکنان بین واحد ها با توجه به حجم کار و میزان حساسیت و سایر عوامل

- اداره کلی و عمومی امور پرسنلی و نظارت بر حسن اجرای آنها در دانشگاه مانند حضور و غیاب ، مرخصی،ماموریت،ساعات کاری،مزایای استخدامی و رفاهی،ارزشیابی و ترفیع و ارتقاء و صدور احکام مربوط به بازنشستگی و از کار افتادگی و اخراج و باز خریدی و انتقال و ماموریت های بلند مدت با هماهنگی واحد مربوط در چهار چوب قوانین و مقررات جاری

- استقرار نظام طبقه بندی مشاغل و نظارت بر حسن اجرای ان

- بر قراری ارتباط و هماهنگی مستمر با وزارتخانه متبوع و سازمان های امور اداری و استخدامی کشور در ارتباط با هماهنگی مسائل مربوط

- همکاری و مشارکت در زمینه های اداری و مالی با واحد های مختلف دانشگاه در جهت حل مسائل آنها

- اداره امور رفاهی دانشگاه و ایجاد امکانات لازم در این زمینه

- همکاری و مشارکت اطلاعاتی و اجرایی با واحد ها و معاونت آموزشی و دانشجویی  در انجام فعالیت های مربوط

- ارائه گزارش عملکرد دوره های لازم در زمینه های اداری و مالی و رفاهی و تدارکاتی و خدماتی و پرسنلی

- انجام امور استخدامی و تامین نیاز  نیروی انسانی دانشگاه طبق مقررات و ضوابط مربوط

- نظارت بر امور مربوط به نگهداری ساختمانها و تاسیسات بهداشت محیط دانشگاه

- طراحی و سازماندهی واحد ها تنظیم شرح وظایف، ایجاد و اداره نظام  پست های سازمانی

- ایجاد هماهنگی بین فعالیت های واحد های مختلف دانشگاه از طریق اعمال نظارت بر نحوه انجام وظایف آنها

نشانی مطلب در وبگاه دانشگاه محقق اردبیلی:
http://www.uma.ac.ir/find-1.50.94.fa.html
برگشت به اصل مطلب