پیشینه ی تحصیلی: - فوقلیسانس مدیریت آموزشی از مؤسسه ی عالی آموزش و پژوهش - لیسانس پژوهشگری علوم اجتماعی از دانشگاه تبریز - دیپلم اقتصاد اجتماعی از دبیرستان آیتالله سعیدی اردبیل | سوابق کار گروهی: الف) فعلی: ـ عضو شورای تحول اداری دانشگاه ـ عضو کمیتههای بهرهوری، سیستمها و روشها و ارزیابی امور اداری و مالی دانشگاه ـ عضو هیأت اجرایی تشکیلات نیروی انسانی غیرهیأت علمی دانشگاه ب) قبلی: ـ عضو و مدیر هستهی گزینش کارکنان دانشگاه ـ عضو کمیتهی بند«ب» مادهی 7 طرح مسیر ارتقای شغلی کارشناسان -عضو هیأت تحریریه ی نشریه ی پیام محقّق ـ عضو کمیتهی طبقهبندی مشاغل ـ عضو کمیتهی ارزشیابی کارکنان | مشاغل پیشین: الف) ـ سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه ـ رییس ادارهی دبیرخانهی دانشگاه ـ قائم مقام مدیر امور اداری و مسؤول کارگزینی کارکنان دانشگاه ـ کارشناس امور اداری دانشگاه ب) ـ کارشناس مطالعات اجتماعی جهاد کشاورزی استان اردبیل ـ عضو هیأت علمی و مسؤول ادارهی ثبتنام جهاد دانشگاهی واحد استان آذربایجان شرقی |
وظایف امور اداری : - بررسی و بر آورد نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و چگونگی تامین آن - مشارکت در تنظیم بودجه دانشگاه براساس معیار ها و امکانات موجود - نظارت برانجام وظایف امور عمومی و توزیع سریع و صحیح و بموقع کارکنان بین واحد ها با توجه به حجم کار و میزان حساسیت و سایر عوامل - اداره کلی و عمومی امور پرسنلی و نظارت بر حسن اجرای آنها در دانشگاه مانند حضور و غیاب ، مرخصی،ماموریت،ساعات کاری،مزایای استخدامی و رفاهی،ارزشیابی و ترفیع و ارتقاء و صدور احکام مربوط به بازنشستگی و از کار افتادگی و اخراج و باز خریدی و انتقال و ماموریت های بلند مدت با هماهنگی واحد مربوط در چهار چوب قوانین و مقررات جاری - استقرار نظام طبقه بندی مشاغل و نظارت بر حسن اجرای ان - بر قراری ارتباط و هماهنگی مستمر با وزارتخانه متبوع و سازمان های امور اداری و استخدامی کشور در ارتباط با هماهنگی مسائل مربوط - همکاری و مشارکت در زمینه های اداری و مالی با واحد های مختلف دانشگاه در جهت حل مسائل آنها - اداره امور رفاهی دانشگاه و ایجاد امکانات لازم در این زمینه - همکاری و مشارکت اطلاعاتی و اجرایی با واحد ها و معاونت آموزشی و دانشجویی در انجام فعالیت های مربوط - ارائه گزارش عملکرد دوره های لازم در زمینه های اداری و مالی و رفاهی و تدارکاتی و خدماتی و پرسنلی - انجام امور استخدامی و تامین نیاز نیروی انسانی دانشگاه طبق مقررات و ضوابط مربوط - نظارت بر امور مربوط به نگهداری ساختمانها و تاسیسات بهداشت محیط دانشگاه - طراحی و سازماندهی واحد ها تنظیم شرح وظایف، ایجاد و اداره نظام پست های سازمانی - ایجاد هماهنگی بین فعالیت های واحد های مختلف دانشگاه از طریق اعمال نظارت بر نحوه انجام وظایف آنها
|