مدیریت امور آموزشی- ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
مراحل و مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳

حذف تصاویر و رنگ‌ها
 
ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد
 
مدارک و مراحل لازم جهت ثبت‌نام پذیرفته شدگان  کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نودانشجویان محترم دانشگاه محقق اردبیلی در مقطع کارشناسی ارشد، به استحضار می­رساند که کلیه مراحل ثبت نام پذیرفته­ شدگان سال تحصیلی ۱۴۰۳در این دانشگاه در مرحله اول بصورت اینترنتی و در مرحله بعدی بصورت حضوری و تحویل اصل مدارک بصورت حضوری به شرح مراحل زیر انجام خواهد گرفت:
 
زمان ثبت نام غیرحضوری( اینترنتی)  از روز  شنبه  مورخ   ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ تا روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۰می باشد.
زمان شروع کلاس یک شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ می باشد.
 
 
مرحله اول: بارگذاری مدارک لازم جهت ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان توسط دانشجو
۱- مراجعه به سامانه ثبت نام و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور (لینک سامانه ثبت نام)
نام کاربری:  شماره داوطلبی + W۰۳۱                                            مثال برای نام کاربری: W۰۳۱۴۴۳۳۲۲
 رمز عبور:    کد ملی                                     
   
۳-  بارگذاری عکس متقاضی ثبت نام (نو دانشجو)
۴-  بارگذاری تصویر اصل صفحه اول شناسنامه
۵ - بارگذاری تصویر اصل کارت ملی
۶- بارگذاری تصویر اصل مدرک کارشناسی با ذکر معدل.
۷- بارگذاری تصویر اصل مدرک کاردانی با ذکر معدل مخصوص دانشجویان که مقطع قبلی آنها کارشناسی ناپیوسته است.
۸- بارگذاری تصویر فرم معدل براساس فرم معدل واحدهای گذارنده و فرم معدل کل واحدهای گذارنده تا تاریخ فارغ التحصیلی مخصوص دانشجویان سال آخر کارشناسی.
۹- بارگذاری تصویر استفاده از سهمیه قبولی ایثارگران.

۱۰- مراجعه به سامانه دریافت تاییدبه تحصیل به آدرس   https://estelam.msrt.ir  و دریافت کد رهگیری و ثبت آن در سامانه گلستان(شماره تلفن همراه دانشجو در سامانه مخابرات (اپراتور مربوطه) حتما به نام دانشجو ثبت شده باشد- اطلاعات اعلام شده حتماً می بایست مطابق با اطلاعات شناسنامه یی باشد)
 ۱۱-بارگذاری مدارک مربوط به وضعیت وظیفه عمومی بشرح ذیل الزامی است:
۱۱-۱. بارگذاری تصویر اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت هوشمند
۱۱-۲بارگذاری تصویر اصل فرم موافقت با ادامه تحصیل مخصوص فرهنگیان متعهد آموزش و پرورش
۱۱-۳بارگذاری تصویر اصل گواهی اشتغال به خدمت مخصوص کارکنان نیروهای مسلح
۱۱-۴ بارگذاری تصویر اصل گواهی اشتغال و موافقت با ادامه تحصیل از حوزه علمیه مخصوص طلاب علوم دینی

۵-۱۱. دانشجویان مشمول وظیفه عمومی
الف) دانشجویان مشمول در حین خدمت سربازی باید اسکن گواهی اشتغال به خدمت را در سیستم گلستان آپلود (بارگذاری) نموده و برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سایت وظیفه عمومی به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه نموده و بعد از پایان ثبت گزینه چاپ را انتخاب و اسکن برگه فوق را در سیستم گلستان قسمت وظیفه عمومی بارگذاری نمایید. و بعد از تایید دانشگاه جهت اخذ برگه ترخیص به یکی از مراکز وظیفه عمومی کشور مراجعه و بعد از تحویل برگه برای تسویه حساب به یگان خدمتی خود مراجعه خواهد نمود.
فیلم آموزشی درخواست معافیت تحصیلی
تذکر : معافیت تحصیلی دانشجویان بعد از بررسی و تایید دانشگاه و وظیفه عمومی برای دانشجویان قابل مشاهده و پرینت می باشد.
تذکر مهم ۱: در صورت وجود هر گونه نقص در مدارک متقاضیان ثبت نام مخصوصاً مدارک تحصیلی و مدارک مربوط به وضعیت وظیفه عمومی فرایند ثبت نام انجام نخواهد شد. بنابراین خواهشمند است در بارگذاری تصویر مدارک مندرج دقت کافی بعمل آید.
تذکر مهم ۲: پذیرفته­ شدگان عزیز طی انجام مراحل ثبت نام اینترنتی از مراجعه حضوری به دانشگاه اکیداً خودداری نمایند و تنها پس از انجام ثبت نام اینترنتی و تایید مدارک از سوی دانشگاه، پیشنهاد میشود.
 
مرحله دوم: بررسی مدارک بارگذاری شده در سامانه گلستان توسط دانشکده
پس از بارگذاری مدارک خواسته شده توسط نو دانشجو در سامانه ثبت نام، دانشکده رشته متقاضی اقدام به بررسی مدارک بارگذاری شده تمامی متقاضیان خواهد نمود. پس از تایید مدارک از سوی دانشکده، پیامک تایید مدارک به دانشجو ارسال می­گردد و آندسته از متقاضیان ثبت نام که دارای نقص مدارک باشند از طریق پیامک جهت رفع نواقص به شماره تلفن همراه متقاضی اطلاع رسانی خواهد شد.
تذکر مهم ۳: ضروری است متقاضیان اطلاعات تماس خود را با دقت کامل در سامانه ثبت نام درج نمایند تا در صورت هر گونه نقص و یا مشکل، دانشکده مربوطه بتوانند به راحتی و در اسرع وقت ارتباط برقرار نماید.
نکته ۱: در صورت نقص در مدارک به دانشجو جهت رفع ایراد اطلاع رسانی می­شود و دانشجو موظف است نسبت به تکمیل موارد خواسته شده در اسرع وقت اقدام نماید.

 مرحله سوم: تکمیل ثبت نام و انتخاب واحد و شروع کلاس­ها به صورت حضوری
در این مرحله متقاضیان پیامک حاوی تایید مدارک بارگذاری شده در سامانه ثبت نام را دریافت می­کنند و نام کاربری و رمز ورود به سامانه گلستان برای آن­ها فعال خواهد شد. در اینجا متقاضیان می­توانند واحدهای انتخاب شده  ترم ورودی خود را ببینند.
تذکر مهم ۴: انتخاب واحد برای نودانشجویان توسط آموزش دانشکده صورت می پذیرد و نودانشجویان صرفاً لازم است با مراجعه به سیستم گلستان برنامه هفتگی خود را بررسی نمایند و با توجه به برنامه هفتگی در کلاس­های درس که به صورت حضوری برگزار می­گردد، شرکت کنند.

مرحله چهارم: تحویل اصل مدارک به صورت حضوری به دانشکده مربوطه از تاریخ یکشنبه۱۴۰۳/۰۷/۰۱ الی چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
مدارک مورد نیاز:
۱- سه قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده
۲- ارایه اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمام صفحات
۳-ارایه اصل کارت ملی و یک برگ فتوکپی پشت و رو
۴- ارایه اصل مدرک کارشناسی با ذکر معدل.
۷- ارایه اصل مدرک کاردانی با ذکر معدل مخصوص دانشجویان که مقطع قبلی آنها کارشناسی ناپیوسته است.
۸- ارایه اصل فرم معدل براساس فرم معدل واحدهای گذارنده تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ و فرم معدل کل واحدهای گذارنده تا تاریخ فارغ التحصیلی مخصوص دانشجویان سال آخر کارشناسی.
۹- ارایه اصل فرم رتبه اولی مخصوص دانشجویانی که از سهمیه رتبه اولی استفاده نموده اند.
۱۰- ارایه اصل گواهی استفاده از سهمیه قبولی ایثارگران و یک برگ فتوکپی پشت و رو.
۱۱- ارایه اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

 
۱۲. تحویل مدارک مربوط به وضعیت وظیفه عمومی بشرح ذیل الزامی است:
۱-۱۳. ارایه اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت هوشمند
۲-۱۳ ارایه اصل فرم موافقت با ادامه تحصیل مخصوص فرهنگیان متعهد آموزش و پرورش
۳-۱۳ ارایه اصل گواهی اشتغال به خدمت مخصوص کارکنان نیروهای مسلح
۴-۱۳ ارایه اصل گواهی اشتغال و موافقت با ادامه تحصیل از حوزه علمیه مخصوص طلاب علوم دینی

۵-۱۳. ارایه مجوز ثبت نام (معافیت تحصیلی) دانشجویان مشمول
دانشجویانی که معافیت تحصیلی را در سایت وظیفه عمومی به آدرس
https://sakha.epolice.ir درخواست نموده اند در صورت تایید دانشگاه و وظیفه عمومی می توانند به سایت مذکور مراجعه و از معافیت تحصیلی خود پرینت دریافت نمایند.
توجه: نظر به تاکید و ضرورت شروع حضوری کلاسهای مقطع تحصیلات تکمیلی از سوی وزرات متبوع، دانشجویان عزیز موظفند کارت واکسیناسیون خود را در سامانه ثبت نام در بخش مربوطه بارگزاری نمایند.
تذکر: لازم به ذکر است در صورت عدم واکسینه و ارایه مستندات، دانشجویان از حضور در کلاس های درس منع خواهند شد و مطابق آئین نامه آموزشی با دانشجویان رفتار خواهد شد.
توجه: پذیرفته شدگان پس از ثبت نام اینترنتی طبق جدول ذیل برای تحویل مدارک خود به دانشکده ها اقدام نمایند.

 
ارائه گواهی ثبت نام اینترنتی جهت ادامه مراحل ثبت نام الزامی است.
 
جدول زمان­بندی مراجعه حضوری به دانشکده­ ها
به منظور جلوگیری از ازدحام پیشنهاد میشود که در زمانهای ذیل به دانشکده ها مراجعه نمایید.
نام دانشکده روز و تاریخ تحویل مدارک به صورت حضوری رشته
دانشکده مربوطه یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ الی چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ تمامی رشته ها
توجه: دانشجویان  پس از اتمام مراحل ثبت نام(تحویل مدارک حضوری) لازم است با دردست داشتن پرینت انتخاب واحد،جهت دریافت کارت دانشجویی به واحد صدور کارت واقع در ساختمان کارگاههای هنر در سایت غربی دانشگاه مراجعه نمایند.


 
 
نشانی مطلب در وبگاه مدیریت امور آموزشی:
http://www.uma.ac.ir/find-27.10094.32479.fa.html
برگشت به اصل مطلب