مدیریت امور پژوهشی- وظایف مدیریت امور پژوهشی دانشگاه
وظایف مدیریت امور پژوهشی دانشگاه

حذف تصاویر و رنگ‌ها

برخی از وظایف امور پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی:

۱- انجام بررسی های لازم و اتخاذ تصمیم در باره فعالیت های پژوهشی.

۲- ارزشیابی پیشرفت فعالیت های پژوهشی دانشگاه و تهیه گزارش سالانه.

۳- تهیه و تنظیم آمار اطلاعات لازم در زمینه های پژوهشی.

۴- بررسی و پیشنهاد اعتبارات مورد نیاز واحد های پژوهشی با توجه به برنامه های تعیین شده.

۵- برگزاری سمینار ها و کنفرانس های  علمی.

۶- پسادکتری دانشگاه محقق اردبیلی
۷- فرصت مطالعاتی
۸- بررسی مدارک پژوهشی تبدییل وضعیت و ارتقا اعضای هیأت علمی و کارکنان
۹- علم سنجی
۱۰- نشریات (کتب و مجلات)
۱۱- تدوین آیین نامه ها
۱۲- پاداش امور پژوهشی (اعضای هیأت علمی- کارمندان- پسادکتری- پژوهشگران مدعو و دانشجویان)

نشانی مطلب در وبگاه مدیریت امور پژوهشی:
http://uma.ac.ir/find-16.701.758.fa.html
برگشت به اصل مطلب