روابط عمومی- اخبار
مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه محقق اردبیلی: انتشار ۱۳۵۸ خبر از دانشگاه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی طی نیمه دوم سال گذشته

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1400/1/16 - 08:28 | 
مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه محقق اردبیلی از انتشار هزار و ۳۵۸ خبر از این دانشگاه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی طی نیمه دوم سال گذشته خبر داد.
دکتر علی خالق خواه در گفت‌وگو با روابط‌عمومی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۲۲۶ خبر در سایت دانشگاه، ۲۳ خبر در سایت وزارت علوم، ۱۶۹ خبر در رسانه‌های گروهی،۹۴۰ خبر در شبکه‌های اجتماعی عمومی و وزارتخانه منتشر شده است.
وی با بیان اینکه ارتباط با جامعه هدف از طریق رسانه‌های گروهی و اپلیکیشن‌های موبایلی یکی از اهداف ما برای اطلاع‌رسانی از عملکرد دانشگاه است، تصریح کرد: در این راستا تلاش می‌کنیم با فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ارتباط دوسویه داشته باشیم.
مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته حدود ۴۰ خبر باارزش خبری بالا توسط روابط‌عمومی دانشگاه به رسانه‌های مختلف ارسال شده است، ادامه داد: در مورد ۳۷ خبر هم با رسانه‌ها برای تهیه گزارش و خبر هماهنگ شده است تا رویدادهای دانشگاه را پوشش خبری قرار دهند.
خالق خواه با بیان اینکه در این مدت ۱۷ مورد درخواست مصاحبه اختصاصی توسط رسانه‌های گروهی با مسئولان و اساتید دانشگاه انجام شده است که به‌تمامی آنها پاسخ مثبت داده شده است تا در زمینه اطلاع‌رسانی تسهیلگری کنیم، افزود: در نیمه دوم سال ۱۲۱ برنامه توسط روابط‌عمومی پوشش تصویری داده شده است.
وی با بیان اینکه ۶۷ مورد اسلاید شو طی نیمه دوم سال تهیه و در صفحه اول سایت دانشگاه منتشر شده است، اضافه کرد: ارسال ۱۴۱ مورد پیامک اطلاع‌رسانی به کارکنان دانشگاه، طراحی و چاپ ۱۷۰ پوستر و نصب ۱۶۰ بنر و مشارکت در ۱۷۸ برنامه مختلف از دیگر اقدامات روابط‌عمومی دانشگاه طی نیمه دوم سال گذشته بوده است.
مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در این مدت نشریه داخلی پیام محقق به‌صورت مستمر و منظم منتشر شده است، افزود: در این مدت ۱۱ کلیپ، ۶ صدای دانشگاه، ۱۷ فتوتیتر و ۶ مورد اینفوگرافیک تهیه و منتشر شده است.
خالق خواه افزود: ارتباط‌گیری و ارتباط دهی با رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروز به یک اصل اطلاع‌رسانی تبدیل شده است و ما سعی می‌کنیم در این راستای حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه عملکرد دستگاه اجرایی بدون اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و گویا ابتر است، ادامه داد: جامعه هدف باید در جریان امور دانشگاه قرار بگیرند که یکی از راه‌های پیشرو در این مورد اطلاع‌رسانی عملکرد دانشگاه از طریق رسانه‌های گروهی و شبکه‌های اجتماعی است.
مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تور مجازی دانشگاه به‌صورت دوزبانه انگلیسی و فارسی در نیمه دوم سال گذشته راه‌اندازی شد، افزود: برای اولین‌بار در دانشگاه نشریه چندرسانه‌ای پژواک محقق توسط روابط‌عمومی طراحی و به‌صورت الکترونیکی منتشر شد.
نشانی مطلب در وبگاه روابط عمومی:
http://uma.ac.ir/find-15.183.25775.fa.html
برگشت به اصل مطلب