معاونت فرهنگی و اجتماعی- اخبار و رویدادها
طی مراسمی از کارکنان اداره غذاخوری دانشگاه تجلیل شد

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1395/10/1 - 10:14 | 

طی مراسمی از کارکنان اداره غذاخوری دانشگاه تجلیل شد

۱AWT IMAGE

  به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی ، رضایت اکثریت دانشجویان از تنوع و کیفیت غذای دانشجویی و تلاش ارزنده کارکنان غذاخوری دانشگاه در توزیع و پخش هدایای روز دانشجو از زحمات کارکنان غذا خوری دانشگاه با اهدای جوایزی تجلیل شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر فنی‌اصل ضمن تشکر از زحمات مسئولین و کارکنان اداره غذاخوری دانشگاه گفت: در سال‌های اخیر تلاش زیادی در خصوص تنوع بخشی به وعده های غذایی و افزایش کیفیت غذای دانشجویی صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن اشاره به تجهیز غذاخوری به ۱۰۰۰ عدد سینی جدید، اجاق گاز و دیگ، تاکید کرد: تلاش‌ها در جهت بهبود کیفیت غذایی و رعایت بهداشت همچنان با جدیدت باید ادامه یابد.

در ادامه،مدیر امور دانشجویی با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی میزان رزرو غذای دانشجویی در روز دانشجو نسبت به روزهای پیک و توزیع ۳۵۰۰ عدد زیرنویس و خودکار در روز ۱۶ آذر، از زحمات کارکنان سلف در تهیه و توزیع حدود ۵۰۰۰ پرس وعده غذایی در روز تشکر کرد.

دکتر گلی از همکاری معاون فرهنگی و دانشجویی و هیأت محترم رییسه دانشگاه در تصویب اهداء کارت هدیه به کارکنان غذاخوری دانشگاه سپاسگزاری نمود. 

AWT IMAGE

در پایان این مراسم، با اهداء کارت هدیه از زحمات ۴۰ نفر از کارکنان اداره غذاخوری دانشگاه تجلیل شد. 

نشانی مطلب در وبگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی:
http://www.uma.ac.ir/find-111.4018.9881.fa.html
برگشت به اصل مطلب