کارگاه آموزشی طب سنتی به همت کانون طب سنتی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و دانشجویی، کارگاه آموزشی طب سنتی به مدت ۲ ساعت در آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی با حضور دکتر حمید خلق و دانشجویان شرکت کننده برگزار شد.

***

دکتر خلق گفت: استفاده از طب سنتی باید به طور خودسر نبوده و با رعایت ۴ مزاج موجود در انسان باید مورد استفاده قرار گیرد.
وی مواردی را در خصوص نحوه غذا خوردن، استفاده نکردن از تولیدات مواد غذایی کارخانجات حتی با درج تاریخ تولید و انقضاء، خوردن صبحانه مفصل، ناهار و شام مختصر و زمان خواب و بیداری بیان نمود.
|