اولین سمینار فرایند طراحی در معماری به مناسبت روز معمار در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، اولین سمینار فرایند طراحی در معماری به مناسبت روز معمار توسط مرکز معماری ایران (اردبیل) در سالن شهید خودسیانی برگزار شد.
در این سمینار دکتر وزیری،استاد ناظر انجمن علمی در خصوص اعتلا و ارتقای سطح معماری در اردبیل مطالبی را بیان نمود.
در ادامه برنامه دکتر هومن بالازاده در خصوص تاریخچه شکل گیری معماری ایران سخنرانی نمود.

***

***

وی در خصوص پروژه های معماری،موزه، بازار در شهر، ارائه الگوهای معماری مدرن با حفظ اصالت معماری آن منطقه مطالبی را بیان نمود.
وی ادامه داد: در ایجاد بافت معماری، شرایط و اقلیم جغرافیایی و فرهنگی منطقه باید مورد توجه قرار گیرد و از مصالح رایج آن منطقه در ساخت معماری آن استفاده گردد تا به نحوی ارتباط بین بافت قدیم و جدید منطقه برقرار گردد.
|