فرم های آموزشی

 | تاریخ ارسال: 1397/7/8 - 14:39 | 

  فرم های آموزشی - دانشجویی  

_____________________________________________

۱) اشتغال به تحصیل و معرفی نامه

دانشجویانی که در سیستم گلستان درخواست اشتغال به تحصیل داده­اند برای دریافت آن در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۲-۱۰ به آموزش مراجعه نمایند.

برای درخواست معرفی نامه در مقطع کارشناسی در روزهای مذکور دانشجو باید درخواسست خود را پس از تایید مدیرگروه آموزش و معاونت آموزشی و دانشجوئی به آموزش دانشکده تحویل نماید. معرفی­نامه  پس از ۲۴ ساعت آماده می­شود.

در مقطع تحصیلات تکمیلی  پس از تایید مدیرگروه آموزش مربوط و معاونت پژوهشی، دانشجو باید درخواست خود را به کارشناس پژوهشی دانشکده تحویل نماید تا در موعد مقرر آماده گردد.  

_____________________________________________

۲) معرفی به استاد

ماده ۸- در صورتی که دانشجو در آخرین نیمسال تحصیلی برای دانش آموختگی حداکثر دو درس نظری داشته باشد، با تایید گروه آموزشی می­تواند دروس را به صورت معرفی به استاد در آن نیمسال یا دوره تابستان بگذراند. برای اخذ درس ، لازم است دانشجو از قسمت پیشخوان سامانه گلستان به نشانی http://golestan.uma.ac.ir  نسبت به نسبت درس خود اقدام و به کارشناس آموزش دانشکده مراجعه نماید.

_____________________________________________

۳) معادل سازی دروس کارشناسی

دستور العمل معادلسازی دروس کارشناسی به شرح زیر می باشد

با رعایت ماده ۲۸ آیین نامه ابلاغ شده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرط معادل سازی برای دروس عمومی و معارف اخذ حداقل نمره ۱۳ ( دانشگاه دولتی و پیام نور ) و برای دروس تخصصی – اصلی و سایر اخذ حداقل نمره ۱۵ ( دانشگاه دولتی و پیام نور ) می باشد. برای معادل سازی دروس دانشجو لازم است فرم معادل سازی دروس را بصورت تایپی تکمیل و به مدیر گروه آموزشی مربوطه مراجعه نماید. لازم است دانشجو به همراه فرم کارنامه محل مبدا خود را به مدیر گروه ارائه نماید.

 *فرم معادل سازی دروس

_____________________________________________

۴) انصراف

دانشجویانی که بعد از ثبت نام در دانشگاه، درخواست انصراف دارند باید فرم انصراف را تکمیل نموده  و بعد از امضاء فرم مربوطه توسط مدیر کل آموزشی ( واقع در ساختمان سبلان)  و معاونت آموزشی و دانشجوئی دانشکده، به آموزش دانشکده مراجعه نمایند تا فرآیند تسویه حساب با دانشگاه شروع شود.

 *فرم انصراف

_____________________________________________

۵) درخواست اجازه ادامه تحصیل، حذف ترم (با احتساب سنوات )، مهمانی یا انتقالی، تغییر رشته، انتقال توام با تغییر رشته،  افزایش سنوات و حذف پزشکی

دانشجویانی که درخواست اجازه ادامه تحصیل، حذف ترم (با احتساب سنوات )، مهمانی یا انتقالی، تغییر رشته، انتقال توام با تغییر رشته،  افزایش سنوات و حذف پزشکی دارند لازم است  فرم ارجاع به شورای آموزشی یا موارد خاص دانشکده را تکمیل نموده و به معاونت آموزشی و دانشجوئی دانشکده تحویل نمایند.

 *فرم ارجاع به شورا یا موارد خاص دانشکده

_____________________________________________

۶) مهمانی و انتقالی

دانشجویانی که درخواست مهمانی و انتقالی دارند در صورت داشتن شرایط مهمانی و انتقالی می­توانند به سامانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند. لازم به ذکر است که فرایند مهمانی و انتقال از طریق این سایت انجام می‌شود و صرفا در موارد خاص خارج از این فرایند موضوع مهمانی و انتقال در شورای دانشکده بررسی می‌شود.

_____________________________________________

۷)  فرآیند فارغ التحصیلی

جهت فراغت از تحصیل دانشجو لازم است ابتدا  فرم تسویه حساب و اعلام بدهی دانشجویان ( از سایت دانشکده ادبیات و علوم انسانی، قسمت گزینه فرم ها و آئین نامه های آموزشی ) را  در سه نسخه دریافت و تکمیل نموده و سپس به آموزش دانشکده ارائه نماید تا سیستم تسویه حساب اینترنتی برای دانشجو توسط آموزش دانشکده  فعال شود. پس از اینکه تسویه حساب اینترنتی انجام شد، دانشجو لازم است از سیستم گلستان گزارش شماره ۵۲۲ را پرینت نموده و با واحدهایی که در گزارش ۵۲۲ عدم تسویه نشان داده شده را بایستی از طریق تماس تلفنی درج شده در گزارش ۵۲۲ تسویه حساب نموده و بعد به همراه مدارک ذیل به آموزش دانشکده ارائه نماید. 

  1. پرینت تسویه شده  اینترنتی اخذ شده از سیستم آموزش گلستان (گزارش شماره ۵۲۲)  به نشانی http://golestan.uma.ac.ir

  2. تصویر تمام صفحات شناسنامه

  3. تصویر کارت ملی پشت و رو

  4. تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا معافیت تحصیلی برای برادران

  5. سه قطعه عکس۴×۳ پشت نویسی شده جدید

  6.  فرم تکمیل شده تسویه حساب و اعلام بدهی دانشجویان

  7. اصل کارت دانشجویی

  8. تمبر ۱۰،۰۰۰ تومانی (مراجعه به بانک ملی شعبه مرکزی)

  9. فیش بانکی به مبلغ ۱۰۰،۰۰۰ ریال به شماره حساب ۲۱۷۷۲۳۰۸۲۶۰۰۴ سیبای بانک ملی به نام درآمداختصاصی دانشگاه
     

  10.  تکمیل و ارائه فرم تعهد برای دوره های روزانه

  11. اصل تأییدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی برای مقطع کارشناسی و اصل تأییدیه دوره کارشناسی برای مقطع کارشناسی ارشد (اقدام برای تأییدیه پیش دانشگاهی دانشجویان کارشناسی ازطریق مراکز دفتر پیشخوان ، حداقل دو ماه قبل از اقدام به فارغ­التحصیلی صورت گیرد.)

    _____________________________________________

۸ )فرم کارآموزی

         فرم نمره کاروزی

_____________________________________________
۹ ) فرم تقاضای مرخصی تحصیلی دانشجویان (کارشناسی)

         فرم مرخصی تحصیلی

=======================================================================

فرم های مربوط به امور آموزشی:

 ۱- فرم درخواست شرکت در سمینار 

 ۲- فرم تعهد نامه فارغ التحصیلی (برای دانشجویان روزانه)

 ۳- فرم نمره درس کارورزی و پروژه

۴ فرم تحویل نسخه­ های پایان ­نامه­ تحصیلات تکمیلی دانشگاه  

۵- پاسخنامه تستی

۵- فرم تغییر رشته و انتقال توام با تغییر رشته

۷- فرم حذف اضطراری

۸- فرم های کارآموزی

۹- فرم درخواست خودرو
۱۰- نمونه فرم طراحی سئوالات امتحانی پایان ترم


فرم های مربوط به کاردانی و کارشناسی

فرم های مربوط به امور تحصیلات تکمیلی

____________________________________________________________________


 فرم های مربوط به انجمن های علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

 

____________________________________________

۱۰) مراحل افزایش و تمدید سنوات دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی در مقاطع مختلف

مراحل افزایش و تمدید سنوات دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی در مقاطع مختلف
 

____________________________________________

۱۱) راهنمای درخواست صدورنامه انتقال و تغییر رشته 

راهنمای درخواست صدورنامه انتقال و تغییر رشته 
 

دفعات مشاهده: 15565 بار   |   دفعات چاپ: 655 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر