ورود به سایت

اسامی کاندیداها و زمان برگزاری انتخابات شورای-صنفی رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سال‌تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹

 | تاریخ ارسال: 1399/9/1 - 13:01 | 
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیّت برای دانشجویان عزیز، به اطلاع می‌رساند، برای تقویت زمینه‌های مشارکت، همفکری، تصمیم‌سازی، برنامه‌ریزی و همکاری دانشجویان در امور صنفی-رفاهی، انتخابات شورای-صنفی رفاهی دانشجویان، روز جمعه مورخ ۷ آذر ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۹ الی ۲۴ به صورت الکترونیکی از طریق سیستم دانشجویی گلستان برگزار خواهد شد.
تعداد اعضاء اصلی شورای صنفی-رفاهی دانشجویان، ۹ نفر و تعداد اعضاء علی‌البدل، ۳ نفر خواهد بود.

 

اطلاعیۀ ادارۀ رفاه دانشجویی برای دانشجویانی که اوّلین بار متقاضی دریافت وام‌های دانشجویی هستند

 | تاریخ ارسال: 1399/8/18 - 09:35 | 
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیّت برای دانشجویان عزیز، به اطلاع آن‌دسته از دانشجویانی که برای اوّلین بار متقاضی دریافت وام‌های دانشجویی هستند، می‌رساند، آیین‌نامۀ پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی (شامل شرایط وام گیرنده، انواع وام‌ها و نحوۀ پرداخت آنها، نحوۀ بازپرداخت وام‌ها، شرایط ضمانت وام‌های دانشجویی و سند تعدنامۀ دانشجویی) در سایت دانشگاه، بخش معاونت دانشجویی، میز خدمات معاونت دانشجویی، میز خدمات مدیریت دانشجویی، دانلود فرم وام‌ها بارگذاری شده است.
 
ادارۀ رفاه دانشجویی

اطلاعیۀ برگزاری انتخابات شورای-صنفی رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سال‌تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

 | تاریخ ارسال: 1399/8/10 - 11:04 | 
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیّت برای دانشجویان عزیز، به اطلاع می‌رساند، برای تقویت زمینه‌های مشارکت، همفکری، تصمیم‌سازی، برنامه‌ریزی و همکاری دانشجویان در امور صنفی-رفاهی، انتخابات شورای-صنفی رفاهی دانشجویان برگزار خواهد شد. دانشجویان متقاضی ثبت‌نام، فرم ثبت‌نام را تکمیل نموده و به آدرس پست الکترونیکی studentaffairsuma.ac.ir ارسال نمایند.
 

شرایط داوطلبان:
  • گذراندن یک نیمسال تحصیلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی. دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از ابتدای ورود به دانشگاه، امکان شرکت در انتخابات را دارند.
  • نداشتن حکم قطعی محکومیت در کمیتۀ انضباطی.
  • دارا بودن حداقل معدل کل ۱۳ برای دانشجویان مقطع کارشناسی، ۱۵ برای دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد و ۱۷ برای دانشجویان مقطع دکتری.
  • مشروط نبودن نیمسال پیشین و یا نداشتن دو نیمسال مشروطی آموزشی غیرمتوالی.
  • عدم عضویت در شورای مرکزی تشکل‌های اسلامی دارای مجوز در دانشگاه.
  • مدّت باقیمانده از دوران تحصیل با احتساب ترمی که در آن انتخابات برگزار می‌شود، کمتر از دو ترم نباشد.
توجه:
  • تعداد اعضاء اصلی شورای صنفی-رفاهی دانشجویان، ۹ نفر و تعداد اعضاء علی‌البدل، ۳ نفر خواهد بود.
  • در صورت تغییر در جدول زمان‌بندی فوق، مراتب از طریق سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • برای دریافت فرم ثبت‌نام بر روی لینک دانلود (دانلود فرم ثبت‌نام) کلیک نمایید.
  • انتخابات به‌صورت الکترونیکی، از طریق سیستم دانشجویی گلستان برگزار خواهد شد.

اطلاعیۀ ثبت‌نام الکترونیکی وام‌های دانشجویی (نیمسال اوّل سال‌تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹)

 | تاریخ ارسال: 1399/7/28 - 13:55 | 
به اطلاع دانشجویان عزیز متقاضی دریافت وام‌های دانشجویی می‌رساند، ثبت‌نام وام‌ها از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس (bp.swf.ir) آغاز می‌شود. دانشجویان می‌توانند طبق جدول ذیل نسبت به ثبت درخواست وام خود اقدام نمایند.
جدول نوع وام و زمان‌بندی اعطای وام‌های دانشجویی

 
ردیف
نوع وام مبلغ وام (به ریال) شروع زمان ثبت درخواست پایان زمان ثبت درخواست
۱
وام تحصیلی ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تا ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
۲
وام ضروری ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
۳
وام تحصیلی ویژۀ دکتری از منابع صندوق رفاه ۷.۰۰۰.۰۰۰ به صورت ماهیانه (هر شش ماه یک‌بار پرداخت می‌شود) ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
۴
وام تحصیلی ویژۀ دکتری از منابع بانک توسعه تعاون ۷.۰۰۰.۰۰۰ به صورت ماهیانه (هر سه ماه یک‌بار پرداخت می‌شود) ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
۵
وام ودیعه مسکن از منابع بانک قرض‌الحسنۀ مهر ایران
۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
۶
وام شهریه کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته: ۱۰.۰۰۰.۰۰۰
کارشناسی‌ارشد ناپیوسته: ۲۰.۰۰۰.۰۰۰
دکتری تخصصی ناپیوسته: ۵۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
۷
وام بنیاد علوی دانشجویان مجرد: ۶.۰۰۰.۰۰۰
دانشجویان متأهل: ۸.۰۰۰.۰۰۰
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۳۹۹/۰۹/۱۰

نکات مهم:
۱- با عنایت به بخشنامۀ صندوق رفاه دانشجویان، پرداخت هر گونه تسهیلات دانشجویی منوط به ثبت‌نام اوّلیه دانشجو در پورتال دانشجویی صندوق رفاه (bp.swf.ir) است. لذا تمامی متقاضیان دریافت وام باید نسبت به ثبت اطلاعات فردی (دانشجویان ورودی جدید) و ثبت درخواست نوع وام در پورتال مذکور اقدام نمایند.
۲- برای دریافت وام ضروری بسته به نوع وام، ارائۀ مدارک مربوطه لازم است. وام ضروری شامل: تولد فرزند دانشجوی متأهل، فوت پدر، مادر، همسر یا فرزند دانشجو، دانشجویان حادثه دیده در سوانح و تصادفات، دانشجویان مبتلا به بیماری‌های خاص و پرهزینه، بیماری خاص و پرهزینۀ یکی از اعضاء تحت تکلف دانشجو، سایر موارد مشابه به تشخیص رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دانشجویان برتر تمونۀ کشوری و مبتکر، رویداد حوادث و بلایای طبیعی، دانشجویان قهرمان کشوری، دانشجویان توان‌خواه و رویداد ازدواج می‌باشد.
۳- برای دریافت وام ویژۀ دکتری اعلام فعالیت تمام وقت بودن دانشجو در امور آموزشی با تأیید گروه آموزشی و معانت دانشجویی دانشگاه از طریق سامانۀ آموزشی دانشگاه لازم است.
۴- برای دریافت وام ودیعه مسکن ارائه‌ی اجاره‌نامۀ کدرهگیری‌دار و مدارک ازدواج لازم است.
۵- برای دریافت وام بنیاد علوی ارائه‌ی فرم درخواست و سند تعهد محضری (دانشجویانی که برای اوّلین بار درخواست وام می‌کنند) لازم است.
۶- دانشجویان عزیز برای ارسال تصویر مدارک مربوط به وام درخواستی خود، بعد از هماهنگی تلفنی با کارشناس رفاه دانشجویی مستقر در دانشکدۀ خود، از طریق سیستم دانشجویی گلستان (http://golestan.uma.ac.ir) (منوی پیشخوان خدمت، زیرمنوی درخواست‌های دانشجویی (آموزشی-دانشجویی)) (راهنمای گام به گام تصویری)، از طریق ایمیل و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی، اقدام نموده و اصل مدارک را از طریق پست ارسال نمایند.
۷-    طبق بخشنامۀ صندوق رفاه دانشجویان، اولویت استفاده از وام‌های دانشجویی ویژۀ دانشجویان مستعد کم‌بضاعت می‌باشد و شامل دانشجویان شاغل نمی‌شود. لذا دانشجویان تحت پوشش کمیتۀ امداد و سازمان بهزیستی معرفی‌نامه ارائه نمایند.
۸-    پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه‌پرداز شاغل پس از بهره‌مندی دانشجویان غیرشاغل، در صورت وجود اعتبار مازاد وام شهریه، امکان‌پذیر است.
۹-    به دانشجویانی که بعد از تاریخ اعلام شده اقدام به ثبت درخواست یا ارائه‌ی مدارک نمایند، وام تعلّق نمی‌گیرد.
۱۰-    تمامی وام‌ها در صورت تأمین اعتبار از سوی صندوق رفاه دانشجویان، قابل پرداخت می‌باشد.

 
شماره تماس‌ها:
کارشناس دانشکدۀ علوم تربیتی و روانشناسی: آقای اصلانی (۰۴۵۳۱۵۰۵۶۱۵)، کارشناس دانشکدۀ علوم اجتماعی: خانم رضایی (۰۴۵۳۱۵۰۵۹۹۴)،  کارشناس دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی: آقای صادقی (۰۴۵۳۱۵۰۵۵۴۷)، کارشناس دانشکدۀ کشاورزی و منابع طبیعی: خانم نخستین (۰۴۵۳۱۵۰۵۲۴۳)، کارشناس دانشکدۀ علوم: خانم حسنی‌شوقی (۰۴۵۳۱۵۰۵۹۴۴)، کارشناس دانشکدۀ فنی و مهندسی: آقای عزیززاده (۰۴۵۳۱۵۰۵۷۰۵)، کارشناس دانشکده مشگین شهر: خانم میرزاده (۰۴۵۳۲۵۴۵۶۲۴)، کارشناس دانشکده نمین: خانم قدیری (۰۴۵۳۲۳۲۳۶۲۲)، کارشناس دانشکده مغان: آقای عشایری (۰۴۵۳۲۷۱۵۶۷۴)، رئیس ادارۀ رفاه دانشجویی: آقای نعمت‌اللهی ( ۰۴۵۳۱۵۰۵۲۹۱ ).

اطلاعیۀ ادارۀ امور غذاخوری‌های دانشگاه (نیمسال اوّل سال‌تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹)

 | تاریخ ارسال: 1399/7/16 - 11:54 | 
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیّت برای دانشجویان عزیز، به اطلاع می‌رساند، از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ تا اطلاع ثانوی روند رزرو و دریافت غذا به شرح ذیل خواهد بود.
۱- رزرو وعده‌های غذایی مورد دلخواه (صبحانۀ روز بعد، ناهار و شام)، به‌صورت نوع ۱ و سلف ۱، طبق روال همیشگی در اتوماسیون تغذیه انجام می‌شود.
۲- زمان دریافت هر سه وعدۀ غذایی به‌صورت همزمان، هر روز از ساعت ۱۲:۱۵ الی ۱۴:۱۵ در محل رستوران تاک می‌باشد.
۳- به‌منظور حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، وعده‌های غذایی رزرو شده، به‌صورت بیرون‌بر توزیع می‌گردد.
۴- دانشجویان عزیز به‌منظور حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هنگام مراجعه برای دریافت وعده‌های غذایی رزرو شده، پروتکل‌های بهداشتی (به‌ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و ...) را رعایت نمایند. ارایۀ خدمات به دانشجویان بدون ماسک مقدور نخواهد بود.
شماره تماس‌ها:
-    کارشناسان ادارۀ امور غذاخوری‌های دانشگاه: آقایان کامرانی و قاسمی (۰۴۵۳۱۵۰۵۲۸۹)، رئیس ادارۀ امور غذاخوری‌های دانشگاه: آقای رمضانی (۰۴۵۳۱۵۰۵۲۴۹).
ادارۀ امور غذاخوری‌های دانشگاه