فراخوان پذیرش دانشجو از طریق آیین نامه بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری (‌Ph. D) در سال تحصیلی ۴۰۲-۱۴۰۱ دانشگاه محقق اردبیلی


*دانشجویان گرامی لطفا از ارسال شدن ایمیل خود مطمئن شوید و دقت فرمایید ایمیل  talentuma.ac.ir را بصورت صحیح حتما تایپ فرمایید و از کپی کردن آن خودداری کنید.

فراخوان پذیرش دانشجو از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری (‌Ph. D) در سال تحصیلی ۴۰۲-۱۴۰۱ دانشگاه محقق اردبیلی
دانشگاه محقق اردبیلی بر اساس آیین نامه شماره ۲۱/۶۷۲۷۲ مورخ ۱۳۹۳/۴/۱۸، اصلاحیه شماره ۲۱/۲۳۷۲۰۰ مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ و آیین نامه شماره ۲/۲۹۹۵۷۴ مورخ ۹۶/۱۲/۱۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شیوه نامه اجرایی شورای استعدادهای درخشان دانشگاه برای دوره دکتری  سال تحصیلی ۴۰۲-۱۴۰۱ در رشته های مندرج در جدول شماره ۵ مطابق با شرایط زیر  دانشجو می پذیرد.
۱ـ شرایط لازم و اولیه متقاضی:
    1. داشتن میانگین کل دانش آموختگی حداقل ۱۶ در دوره کارشناسی و میانگین کل دانش آموختگی ۱۷ در دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب نمره پایان نامه.
تبصره ۱: در مورد متقاضیانی که میانگین کل کارشناسی آنها کمتر از ۱۶ و یا میانگین کل (بدون احتساب پایان‌نامه) مقطع کارشناسی ارشد آنها کمتر از ۱۷ باشد، میانگین همتراز طبق پورتال سازمان سنجش محاسبه خواهد شد. چنانچه میانگین همتراز باز هم کمتر از موارد اعلام شده باشد، قابل قبول نخواهد بود و دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال ثبت نام این ‌دسته از متقاضیان نخواهد داشت. ضمناً امکان بازپرداخت وجه ثبت نام یا محاسبه میانگین تراز قبل از ثبت نام نیز برای دانشگاه وجود نخواهد داشت.
    1.  متقاضیان مدارک خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۲/۳۱ از طریق ایمیل   talentuma.ac.ir    ارسال نمایند.
    2. دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد، به هر دلیلی نتوانند تا ۱۴۰۱/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند پذیرش و قبولی ایشان کان لم یکن خواهد بود.
    3.  بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد (تاریخ فارغ التحصیلی قبل از ۹۹/۲/۳۱ نباشد).
    4. کسب حداقل۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه مطابق جداول ارزشیابی شماره ۳،۲،۱و۴(پیوست). (دانلود)
تبصره۲: نحوه امتیاز دهی به داوطلبان در هر یک از ردیف های جداول ارزشیابی، طبق جدول پیوست.
۱-۶- تکمیل فرم (فرم های شماره ۱ و ۲ و۳) ثبت‌نام.
۱-۷- اتخاذ تصمیم نهائی مبنی بر پذیرش داوطلبان بر عهده شورای استعدادهای درخشان دانشگاه خواهد بود و همچنین ثبت نام و شروع به تحصیل پذیرفته شدگان بدون پرداخت شهریه می باشد.
۱-۸- شرط شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مشمول این آگهی، منوط به برگزاری دوره در رشته های مورد تقاضای داوطلبان خواهد بود و ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تایید سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد.
۱-۹- دانشجویان دانشگاه های معتبر دولتی در سراسر کشور می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.
۱-۱۰-  تغییر رشته و گرایش، انتقال موقت (مهمان) و دائم، افراد پذیرفته شده بر اساس این آئین نامه مجاز نیست.
۱-۱۱- از بین مقالات مجلات که به مرحله چاپ نرسیده اند حداکثر دو مقاله با نامه پذیرش معتبر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
۱-۱۲- امتیازدهی مقالات علمی- پژوهشی بدون در نظر گرفتن اسامی استادان راهنما و مشاور منظور گردد.
۱-۱۳- ارسال گواهی مقالات و ارائه کنفرانس(شفاهی یا پوستر) علاوه بر صفحه اول مقاله جهت بررسی ضروری است.

  شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان

۲ـ شرایط عمومی
۲-۱- داشتن اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۲-۲- پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۲-۳- عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه‌های محارب و ملحد و عدم هواداری از آنها.
۲-۴- نداشتن سوء پیشینه کیفری به تشخیص مراجع دارای صلاحیت.
۲-۵- نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از لحاظ نظام وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد(داشتن کارت پایان خدمت یا دفترچه آماده به خدمت بدون غیبت و همچنین مشمولان در حال خدمت در صورت اخذ مجوز رسمی از سازمان محل خدمت خود).

۳ـ شرایط اختصاصی
۳-۱- داشتن مدرک کارشناسی‌ارشد مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری(دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد به شرطی می توانند مشمول این آگهی شوند که تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ فارغ التحصیل شده باشند).
۳-۲- موفقیت در مصاحبه علمی و ارزیابی مدارک علمی، پژوهشی و سوابق تحصیلی.

۴ـ مدارک لازم و ارسال به ایمیل اداره استعدادهای درخشان:
۱.  رشته‌های تحصیلی مورد تقاضا (ابتدا این جدول رو مطالعه کرده و از وجود رشته مدنظر خود مطمئن شوید.) (دانلود)
۲. 
 تصویر شناسنامه و کارت ملی.
۳. فرم شماره ۱ تقاضانامه ثبت‌نام (
دانلود)
۴. 
 فرم شماره ۲ را بعد از تایید دانشگاه محل تحصیل خود آن را اسکن کنید(مخصوص دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد) (دانلود)
۵. 
 فرم شماره ۳ تکمیل اعلام وضعیت توسط متقاضیان بدون آزمون دوره دکتری (دانلود)
۶. 
تصویر مدرک‌تحصیلی و یا گواهی موقت پایان تحصیلات به همراه کارنامه تحصیلی دوره‌ کارشناسی.
۷. تصویر مدرک‌تحصیلی و یا گواهی موقت پایان تحصیلات به همراه کارنامه تحصیلی دوره‌ کارشناسی‌ارشد [داوطلبانی که آخرین نیمسال تحصیلی دوره کارشناسی‌ارشد را می‌گذرانند، موظفند نسبت به تکمیل و ارسال فرم شماره ۲ (فرم مخصوص دانشجویان سال آخر کارشناسی‌ارشد) اقدام نمایند]
۸. تصویر کارت معافیت یا پایان خدمت نظام وظیفه یا آماده به خدمت بدون غیبت.
           تبصره: داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه هستند. با ارائه گواهی از یگان محل خدمت خود، مبنی بر اتمام خدمت تا پایان شهریور ۱۴۰۱، یا گواهی اشتغال به خدمت می توانند  ثبت نام کنند.
۹. 
تصویر مقالات یا تصویر نامه پذیرش مقالاتی که چاپ نشده اند و گواهی ارائه مقالات کنفرانس(قبل از ۱۴۰۱/۲/۳۱) باشد.

۱۰- واریز مبلغ ................  ریال (معادل یکصد هزار تومان) به حساب شماره ...................... با شناسه پرداخت ............................نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (قابل پرداخت در تمامی شعب بانک ملی سراسر کشور) تحت عنوان تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه محقق اردبیلی یا از طریق درگاه الکترونیک سایت به آدرس http://services.uma.ac.ir/new_epay/pay  دانشگاه واریز گردد .
 
- دانشجویان عزیز دقت فرمائید بایستی تمامی فرم ها و تصویر واریز فیش بانکی یا پرداخت الکترونیکی را در اندازه A۴ بصورت Pdf ذخیره کنید.
-
تصویر کارت ملی و شناسنامه باید کیفیت لازم را داشته و خوانا باشد.
- تمامی مدارک را در یک پوشه قرار داده سپس به فایل Zip تبدیل کنید.
- نام فایل زیپ باید نام و نام خانوادگی دانشجو باشد.
- در Subject ایمیل بایستی، نام و نام خانوادگی و کدملی خود و کلمه "دکتری" را حتما تایپ کنید.
- پس از آماده سازی مدارک، آن را به ایمیل اداره استعدادهای درخشان به آدرس  
talentuma.ac.ir   ارسال فرمائید.
- تذکر مهم: مدارک ارسالی و وجه پرداختی داوطلب به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۶ ملاحظات
۶-۱- متقاضیان دارای مدرک کارشناسی‌ارشد(معادل) مشمول آیین نامه نمی باشند.
۶-۲- داوطلبان شاغل هنگام مصاحبه باید موافقت اولیه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی یا غیردولتی خود مبنی‌بر صدور مأموریت تمام وقت یا موافقت با استعفا یا مرخصی بدون قید و شرط را در صورت پذیرفته شدن ارائه دهند.
۶-۳- نتیجه بررسی و دعوت به جلسه از طریق وب سایت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه www.uma.ac.ir/edu  اعلام خواهد شد.
۶-۴- تاریخ و محل برگزاری مصاحبه در نیمه اول مردادماه از طریق وب سایت دانشگاه www.uma.ac.ir/edu و ارسال پیامک به شماره همراه داوطلبان اعلام خواهد شد. در ضمن ارائه اصل و تصویر کلیه مدارک ارسالی در زمان مصاحبه الزامی می باشد.   


دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه محقق اردبیلی

 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 7411 بار   |   دفعات چاپ: 92 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر