دانشگاه محقق اردبیلی | |
پروفسور نادر حاجلو - کارنامه علمی کامل | |
اطلاعات فردی | |
پست الکترونیک | hajloo53![]() |
نشانى پایگاه اینترنتى | |
نشانی توئیتر | |
نشانی لینکدین | |
نشانی گوگل پلاس | |
نشانی تلگرام | |
نشانی ریسرچ گیت | |
نشانی گوگل اسکالر | |
نشانی پروفایل اسکوپوس | |
نشانی ارکید | |
ارجاعات | |
اچ ایندکس | |
نام کامل | پروفسور نادر حاجلو |
آخرین رشته تحصیلى | روانشناسی |
محل اخذ آخرین مدرک | ايران- تهران- دانشگاه تربيت مدرس |
اطلاعات شغلی | |
محل خدمت | گروه آموزشی روان شناسی عمومي |
درجه علمی | دکترا |
استاد | |
اطلاعات تماس | |
تلفن محل کار | |
دورنگار | |
نشانی | ایران- اردبیل- خیابان دانشگاه- دانشگاه محقق اردبیلی- دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی- گروه روانشناسی |
کدپستی | |
صندوق پستی | |
شهر | Ardabil |
کشور | |
توصیف مختصر | |
اصالتاً از طایفه حاجلو از عشایر ایل شاهسون در منطقه قره داغ و مغان آذربایجان هستم. در سال 1353 در شهرستان بناب متولد شدم. مقطع ابتدایی را در شهرستان بناب و مقاطع راهنمایی و دبیرستان را در شهرستان میاندوآب به پایان رساندم. در سال 1371 پس از اخذ دیپلم اقتصاد، برای تحصیل در مقطع کارشناسی روان شناسی بالینی وارد دانشگاه تبریز شدم. در سال 1375 از رشته مذکور فارغ التحصیل و با کسب رتبه اول در آزمون سراسری دوره کارشناسی ارشد، وارد دانشگاه تربیت مدرس تهران شدم. در سال 1378 از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل و از سال 86 – 1381 در دوره دکتری روان شناسی دانشگاه تربیت مدرس تهران تحصیل کردم. پس از فارغ التحصیلی، از اردیبهشت سال 1386 بعنوان استادیار دانشگاه محقق اردبیلی در گروه روانشناسی شروع به کار نمودم. در آبان ماه سال 1391 به مرتبه دانشیاری و در بهمن ماه سال 1394 به مرتبه علمی استادی ارتقاء یافتم. در حال حاضر با تدریس در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گروه روانشناسی و راهنمایی رساله و پایان نامه های دانشجویان دکتری و ارشد، مشغول خدمت در دانشگاه محقق اردبیلی هستم. | |
سوابق تحصیلی | |
كارشناسي: روانشناسي باليني - دانشگاه تبريز كارشناسي ارشد: روانشناسي عمومي - دانشگاه تربيت مدرس تهران دكترا: روانشناسي - دانشگاه تربيت مدرس تهران |
|
آشنایی با زبان | |
انگليسي ترکی استانبولی ترکی آذربایجانی |
|
مهارتهای حرفهای | |
تحليل آماري با نرم افزارهاي SPSS, Lisrel, Amos | |
سوابق شغلی | |
- مشاور امور روانی معاونت فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس تهران(78 - 1376) - مشاور امور روانی جهاد دانشگاهی دانشگاه تربیت معلم تهران (77- 1376) - همکار پژوهشی پژوهشکده کودکان استثنایی کشور (1377) - پژوهشگر مسائل اجتماعی سازمان زندانهای آذربایجان غربی (81- 1380) - نویسنده و تهیه کننده برنامه های رادیویی مرکز صدا و سیمای آذربایجان غربی (1381) - مشاور مرکز مشاوره سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل (88- 1385) - مدیر گروه روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی – پردیس نمین (1391-1387) - بازرس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان اردبیل (1394-1391) - معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی (مرداد ماه 1393- ادامه دارد) - عضو کمیسیون تخصصی علوم انسانی هیئت ممیزه دانشگاه محقق اردبیلی (آبان ماه 1393- آبان ماه 1395) |
|
علایق تحقیقاتی | |
- روانشناسی اجتماعی - روانشناسی سازمان - آسیب شناسی اجتماعی - روانشناسی خود |
|
دورههای تدریس شده | |
الف) کارشناسی: روانشناسی اجتماعی، روانشناسي صنعتي و سازماني، آسیب شناسی اجتماعی، روانشناسی شخصیت، آمار توصیفی، آمار استنباطی، روانسنجی، روش های تحقیق در روان شناسی، کاربرد کامپیوتر در تحلیل های آماری ب) کارشناسی ارشد: روانشناسی اجتماعی پیشرفته، روش های آماری پیشرفته در تحقیقات رفتاری، روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی، تهيه و كاربرد آزمونهاي رواني در مشاوره شغلي ج) دكترا: روانشناسي اجتماعي |
|
کارگاههای تدریس شده | |
- SPSS پيشرفته - تحليل هاي چند متغيره با نرم افزار Amos - سلسله كارگاههاي آموزشي در مورد آموزش قبل از ازدواج - بحران نوجواني - اختلالات اضطرابي در جانبازان - شیوه پروپوزال نویسی - شیوه نگارش مقالات علمی- پژوهشی |
|
مشارکت در کارگاهها | |
شرکت در 25 کارگاه آموزشی | |
طرحهای تحقیقاتی | |
1- حاجلو، نادر (1380). بررسي وضعيت خود پنداره نوجوانان بزهكار. طرح پژوهشی مصوب سازمان زندانهای آذربایجان غربی. 2- حاجلو، نادر (1380). مقايسه ساختار شخصيتي زندانيان سابقه دار و بيسابقه. طرح پژوهشی مصوب سازمان زندانهاي آذربايجان غربي. 3- حاجلو، نادر (1382). بررسی تاثیر خدمات مشاوره ای بر سلامت روانی دانش آموزان استان اردبیل. طرح پژوهشی مصوب سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل. 4- حاجلو، نادر (1385). بررسی تاثیر فعالیت اقتصادی و اجتماعی بر کاهش مشکلات روانشناختی جانبازان استان اردبیل. طرح پژوهشی مصوب بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل. 5- حاجلو، نادر (1386). بررسی میزان شیوع انواع معلولیت ها و علل مرتبط با آن در استان اردبیل. طرح پژوهشی مصوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل. 6- حاجلو، نادر (1388). بررسي رابطه بين استرس شغلي، فرسودگي شغلي و كيفيت زندگي كاركنان با جو سازماني دانشگاه محقق اردبيلي. طرح پژوهشی مصوب دانشگاه محقق اردبیلی. 7- حاجلو، نادر (1391). همبستههای روانشناختی وزن بدن در بين دانشجويان دانشگاه محققاردبيلي. طرح پژوهشی مصوب دانشگاه محقق اردبیلی. 8- حاجلو، نادر (1392). رابطه خودشناسي و فراهيجان با فراشناخت در معتادان به مواد مخدر. طرح پژوهشی مصوب دانشگاه محقق اردبيلي. |
|
دانشجویان تحت راهنمایی | |
1- حسن بیگی (1388). تعیین میزان رعایت اصول علمی در طراحي سوالات پيشرفت تحصیلی توسط معلمان مدارس راهنمایی مشگین شهر. (کارشناسی ارشد علوم تربیتی) 2- فاطمه بخشنده (1388). بررسی رابطه عوامل مختلف با هویت یابی فردی دانش آموزان متوسطه شهرستان اردبیل. (کارشناسی ارشد علوم تربیتی) 3- بررسی میزان اثربخشی بازدیدهای راهنما معلمان برعملکرد آموزگاران با مدارک تحصیلی مرتبط و غیر مرتبط در شهرستان مشگین شهر ـ شهرلاهرود و ارشق. 1388 (کارشناسی ارشد علوم تربیتی) 4- فاطمه امامی (1389). بررسی روابط تعهد سازمانی،استرس شغلی،خلاقیت سازمانی و انگیزش پیشرفت در بین کارکنان بیمارستان امام رضا تبریز. (کارشناسی ارشد روانشناسی). 5- مرجان حقیقت گو (1389). بررسي روابط كمالگرايي، انگيزش پيشرفت، خودكارآمدي و فرسودگي شغلي در بين پرستاران شهرستان رشت. (کارشناسی ارشد روانشناسی). 6- حسین بهرامی رضاقی (1389). بررسي رابطه ويژگيهاي شخصيتي، عزت نفس و کيفيت زندگي با تعهد سازماني کارکنان آموزش و پرورش استان قم. (کارشناسی ارشد روانشناسی). 7- لقمان قدیمی (1390). بررسي رابطه هوش هیجانی، مهار خشم و احساس خود کارآمدی با كيفيت زندگي معلمان ابتدایی شهرستان میاندوآب. (کارشناسی ارشد روانشناسی). 8- خدیجه عظیمی نیا (1390). بررسی رابطه صفات شخصيتی و خلاقيت با "استفاده از موسيقی در زندگی روزمره". (کارشناسی ارشد روانشناسی). 9- سمیه باقری (1390). بررسی رابطه کمال گرایی، خودکارآمدی ،استرس و وظیفه شناسی با به تعویق انداختن. (کارشناسی ارشد روانشناسی). 10- سعیده نوری (1390). بررسی رابطه خلاقيت، وظيفه شناسي، جنبه هاي انگيزشي و نگرشی زمان با مديريت زمان. (کارشناسی ارشد روانشناسی). 11- عیسی محمدی (1390). بررسی آزمایشی تاثیرکمال گرایی بر روی تجربه ی شرم، گناه، غرور و عزت نفس. کارشناسی ارشد روانشناسی. 12- آرزو فرجیان (1391). مدل یابی علی فوبی اجتماعی براساس هوش هیجانی ، مهارت های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی. کارشناسی ارشد روانشناسی. 13- هانا پزشکی (1391). مقایسه هیجان خواهی ،شادکامی وسرسختی روان شناختی ورزشکاران رزمی، غیررزمی و افراد غیر ورزشکار. کارشناسی ارشد روانشناسی. 14- خدیجه عیوضی (1391). اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت استرس، مدیریت زمان و خودکارآمدی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه شهرستان هیر. کارشناسی ارشد روانشناسی. 15- ربابه هوشمند (1391). ارتباط ابعاد شخصیتی هگزاکو با اشتیاق شغلی وجهت گیری هدف در دبیران. کارشناسی ارشد روانشناسی. 16- پريسا افكاري (1392). مقایسه شیوه های فرزند پروری، سلامت روانی و عزت نفس مادران کودکان مبتلا به ناتوانایی های یادگیری با مادران کودکان عادی. کارشناسی ارشد روانشناسی 17- ندا حق پرست (1392).نقش طرحواره های ناسازگار اولیه در پیش بینی بهزیستی روانی زنان در معرض طلاق. كارشناسي ارشد روانشناسي 18- صبا شاهي (1392).تعیین اثر بخشی آموزش مدیریت استرس بر کیفیت زندگی مادران کودکان کم توان ذهنی. كارشناسي ارشد روانشناسي 19- سكينه مرادي داخل (1392).بررسي اثربخشي آموزش حل مسئله اجتماعي بر كنترل عاطفي و شايستگي اجتماعي دانشآموزان دختر آزار ديده. كارشناسي ارشد روانشناسي باليني 20- حيدر رفيعي وردنجاني (1392). مقايسه سبكهاي فرزندپروري، تفكرات غيرمنطقي و راهبردهاي تنظيم هيجان در والدين مبتلا به اختلال بيش فعالي، ناتواني يادگيري و كودكان عادي. كارشناسي ارشد روانشناسي. 21- اسماعيل سلطاني (1392).تأثیر بازی های رایانه ای بر برانگیختگی کودکان نارسایی توجه / فزون جنبشی و بهنجار 22- كارشناسي ارشد روانشناسي. 22- اسماعيل اصغري (1392). پیش بینی گرایش به مصرف مواد در نوجوانان بر اساس نشانه های اختلال کمبود توجه – بیش فعالي. كارشناسي ارشد روانشناسي |
|
دانشجویان تحت مشاوره | |
1. بررسی رابطه بين هوش هيجاني و سلامت رواني و نقش آنها در تبيين استرس شغلي معلمان . 1389. علي صادقيان (كارشناسي ارشد روانشناسي عمومي). 2. ارتباط اشتیاق شغلی با پنج عامل بزرگ شخصیتی وسلامت روانی دبیران آموزش وپرورش. 1389. صياد زاد يونسي (كارشناسي ارشد روانشناسي عمومي). 3. بررسی رابطه فرسودگی شغلی ،هوش هیجانی و پنج عامل بزرگ شخصیتی . 1389. معصومه شهسوار كله سر (كارشناسي ارشد روانشناسي عمومي). 4. ارتباط رضايت زناشويي با پنج عامل بزرگ شخصيتي و هوش هيجاني دبيران شهرستان اردبيل. 1389. عیسی رضاقی یئنگجه (کارشناسی ارشد روانشناسی). 5. آسیب شناسی بدخطی. 1388. یاور فرض الهی (کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی) 6. بررسي تاثير مولفههاي بخشش براساس مدل مالت و معنويت بر رضايت زناشويي. حسن امیدوار (کارشناسی ارشد روانشناسی). 7. رابطه بين سبکهاي تربيتي والدين با سازگاري اجتماعي و سبکهاي حل مساله در بين دانش آموزان دبيرستان. مریم پورشکری (کارشناسی ارشد روانشناسی). 8. تعيين رابطه بين سبکهاي هويت، کيفيت زندگي و شادکامي در بين دانشآموزان. ژیلا نیازی (کارشناسی ارشد روانشناسی). 9. رابطه بین انگیزه پیشرفت و شوخ طبعی با خوش بینی در بین دانشجویان. 1390. حامد رستمی ثمرین (کارشناسی ارشد روانشناسی). 10. اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی. 1390. سکینه محمدی اردی (کارشناسی ارشد روانشناسی). 11. اثربخشی آموزش مهارت های مدیریت زمان بر اهمال کاری، خودکارآمدی و مدیریت زمان تحصیلی دانش آموزان. 1390. کریم بابایی نادینلویی (کارشناسی ارشد روانشناسی). 12. اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس، ابراز وجود و روابط بین فردی در بین دانشجویان. 1390. قادر حاتمی خانبیگلو (کارشناسی ارشد روانشناسی). 13. صادقي، حسن (1392).مقايسه تواناييهاي شناختي و سازگاري در دانشآموزان با و بدون اختلال هماهنگي رشدي. كارشناسي ارشد روانشناسي باليني. 14. سرخانزاده، ميترا (1392). 15. نيكسرشت، علي (1392). 16. آذري، سريه (1392). 17. مقصود، فريبا (1392). |
|
کتابهای منتشر شده | |
1- حاجلو، نادر (1382). روانشناسي عمومي، كتابچه آمادگي براي كارشناسي ارشد. انتشارات سنجش تكميلي. (گردآوری) |
|
مقالات چاپ شده | |
1 -حاجلو، نادر (1380):خشونت خانوادگي و خشونت جنايي، مجله اصلاح و تربيت (نشريه سازمان زندانهاي كشور). 2 - حاجلو، نادر (1380): برنامه پورتوريكو براي درمان اعتياد ، مجله سراب (نشريه ستاد مبارزه با مواد مخدر اصفهان). 3 - حاجلو، نادر (1387). تاثير تصور قالبي بر اسنادهاي علي. مجله روانشناسي. شماره 20. 4 - حاجلو، نادر (1388). رابطه فعالیت اقتصادی و اجتماعی با کاهش مشکلات روانشناختی جانبازان. مجله طب نظامی. شماره 2، 95-89. 5 - حاجلو، نادر (1388). تاثیر اسنادهای علی بر تصور قالبی در شرایط ترجیح درون گروهی: آیا تصور قالبی تغییر می کند؟ مجله روان شناسی معاصر.شماره2، 70-59. 6 - حاجلو، نادر (1388). قدرت آزمون تداعی های ناآشکار در سنجش نگرش های اجتماعی. مطالعات اسلام و روان شناسی. شماره 5، 42-25. 7 - حاجلو، نادر (1390). مطالعه مقدماتی اعتبار و روایی مقیاس های سنجش ابعاد علی. مجله علوم رفتاری. شماره 1، 45-39. 8 - حاجلو، نادر؛ صبحی قراملکی، ناصر؛ حقیقت جو، مرجان (1390). بررسی رابطه کمال گرایی و فرسودگی شغلی در پرستاران. مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان. شماره 77، 30-23. 9 - حاجلو، نادر و انصاری، اسماعیل (1390). میزان شیوع معلولیت شنوایی و عوامل مرتبط با آن در استان اردبیل. مجله شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران. بهار 90، 127-116. 10 - حاجلو، نادر و رضايي شريف، علي (1390). بررسي ويژگيهاي روانسنجي پرسشنامه مشكلات يادگيري كلورادو. ناتوانيهاي يادگيري، شماره 1. 43-24. 11 - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر و نوري، سعيده (1390). رابطه خلاقيت، وظيفهشناسي، جنبههاي انگيزشي و نگرشي زمان با مديريت زمان. دانش و پژوهش در روانشناسي كاربردي، شماره 4، 29-20. 12 - محرمي، رامين؛ حاجلو، نادر و شجاعي ماسوله، مهري (1390). تحليل روانشناختي شخصيتهاي داستاني هوشنگ مرادي براساس نظريه اريكسون. ادب پژوهي، شماره 15، 140-121. 13 - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ رهبر طارمسري، مرتضي و حقيقت گو، مرجان (1390). کمالگرایی و خودکارآمدی در پرستاران مراکز آموزشی درمانی شهر رشت. پژوهش در آموزش علوم پزشكي. 3 (1): 48-42 . 14 - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر و نوري، سعيده (1390). پیش بین های روانشناختی مدیریت زمان: رابطه وظيفه شناسي، سرسختی و ترجیح سازماندهی با مدیریت زمان. پژوهشهاي روانشناسي اجتماعي، شماره 4، 122-103. 15 - حاجلو، نادر، و عباسي، رسول (1390). بررسي عوامل موثر بر ميزان احساس امنيت اجتماعي – اقتصادي جوانان و نوجوانان شاهد در استان اردبيل. پژوهشنامه جامعهشناسي جوانان، شماره 1، 76-59. 16 - رضايي شريف، علي؛ گنجي، مسعود و حاجلو، نادر (1390). نقش كتابخانههاي آموزشگاهي در پيوند با مدرسه و عملكرد تحصيلي دانشآموزان. تحقيقات كتابداري و اطلاع رساني دانشگاهي. شماره 56، 75-59. 17 - حاجلو، نادر؛ رضايي شريف، علي، و واحدي، شهرام (1391). همبستههاي هويتيابي فردي در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان اردبيل . دوره 1، شماره 2، 38-21. 18 - حاجلو، نادر (1391). ویژگیهای روانسنجی مقیاس شکایات روان تنی تاکاتا و ساکاتا در بین دانشجویان دانشگاه محقق اردبيلي. تحقيقات علوم رفتاري. دوره 10، شماره 3، 211-203. 19 - حاجلو، نادر؛ عليزاده گورادل، جابر؛ هاشمي، جواد؛ شيري، اسماعيل؛ احمديان، علي (1391). پيشبيني رفتار رانندگي براساس ويژگيهاي شخصيتي و هيجانخواهي. مطالعات امنيت اجتماعي، 30، 156- 143. 20 - حاجلو، نادر (1391). رابطه استرس شغلي، فرسودگي شغلي و كيفيت زندگي كاركنان با رضایت از جو سازماني دانشگاه محقق اردبيلي. رهيافتي نو در مديريت آموزشي، 3(11): 184- 169 21 - جعفري، عيسي؛ حاجلو، نادر؛ فغاني، رامين؛ خزان، كاظم (1391). رابطه بهزیستی معنوی و سرسختی روانشناختی با سلامت روانی سالمندان. تحقيقات علوم رفتاري، 10(6): 440- 431 22 - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ عظيمينيا، خديجه (1391). مدل یابی علی نوع استفاده از موسیقی در زندگی روزمره بر اساس صفات شخصیتی و خلاقیت . پژوهشهاي روانشناختي، 15(2): 87-70 23 - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ محمدي، عيسي (1391). بررسی آزمایشی تأثیر کمالگرایی بر روی تجربه شرم و گناه . پژوهشهاي كاربردي روانشناختي، 3(1): 57-45. 24 - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ محمدي، عيسي (1392). تأثیر کمالگرایی بر روی تجربه غرور و عزت نفس . علوم رفتاري، 7(2): 108-101. 25 - صبحي قراملكي، ناصر؛ حاجلو، نادر؛ غلامزاده، حانيه (1392). مقايسه سبكهاي يادگيري، ويژگيهاي شخصيتي و عملكرد تحصيلي دانشآموزان با و بدون ناتواني يادگيري. ناتوانيهاي يادگيري، 2(4): 102-84. 26 - حاجلو، نادر؛ باباپور خيرالدين، جليل (1392). همبستههاي روانشناختي وزن بدن. آيا از روي ويژگيهاي روانشناختي ميتوان لاغري و چاقي را پيشبيني كرد؟ پايش، 12(2): 182-177. 27 - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ بهرامي رضاقي، حسين (1392) پيشايندهاي روانشناختي تعهد سازماني. روانشناسي مدرسه، 2(2): 74-58. 28 - صبحي قراملكي، ناصر؛ حاجلو، نادر؛ حاتمي، قادر (1392). تأثير آموزش مهارتهاي زندگي بر عزت نفس، ابراز وجود و روابط بينفردي. پژوهشهاي روانشناسي اجتماعي، 3(9): 68-57. 29 - حاجلو، نادر (1392). ويژگيهاي روانسنجي نسخه ايراني فرم كوتاه مقياس اشتياق شغلي اوترچت ( UWES-9 ). دانش و پژوهش در روانشناسي كاربردي، 14(2): 68- 61. 30 - محمدي، فرهاد؛ حاجلو، نادر؛ عباسيان، مينا (1392). دينداري و كيفيت رابطه با والدين با هويت اخلاقي: نقش تعديل كننده خودتنظيمي. روانشناسي و دين، 6(4): 117- 105.
103- Sadeghi, H., Abolghasemi, A., Hajloo, H. (2013). Comparison of cognitive failures and Academic performance amoung the students with and without developmental coordination disorder. International Journal of Psychology and Behavioral Research, 2(2), 79-85. 119- Rajaei, F., Atadokht, A., Hajloo, N., Basharpour, S. (2015). Effectiveness of Group Poetry Therapy on Emotional Expression in Patients with Schizophrenia. ASEAN Journal of Psychiatry, 17(2). 120- Atadokht, A., Hajloo, N., Karimi, M., Narimani, M. (2015). The Role of Family Expressed Emotion and Perceived Social Support in Predicting Addiction Relapse. Int J High Risk Behav Addict, 4(1).
|
|
مقالات ارایه شده | |
-حاجلو، نادر (1380) ، اثر ترميمي آموزش بر عملكرد بيماران اسكيزوفرنيك پارانويا در آزمون ستهبندي كارتهاي ويسكانسين( wcs ) : خلاصه مقالات پنجمين كنگره پژوهشهاي روانپزشكي و روانشناسي ايران ، دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي. - حاجلو، نادر (1389). میزان شیوع معلولیت ذهنی و عوامل مرتبط با آن در استان اردبیل. روانشناسی معاصر. مجموعه مقالات سومین کنگره ملی انجمن روانشناسی ایران. - - رضايي شريف، علي؛ حاجلو، نادر؛ نريماني، محمد و آقاجاني، سيفاله (1390). تحليل چند سطحي مشكلات رفتاري در بين دانشآموزان . تهران: سومين كنگره سراسري پژوهشهاي روانشناسي باليني . - حاجلو، نادر و رضايي شريف، علي (1390). اضطراب امتحان، افت تحصيلي و شكايات روانتني در دانشجويان . رشت: ششمين سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان . - بابايي نادينلويي، كريم؛ حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر و صادقي، حسن (1390). حمایت اجتماعی و سلامت روانی در بین دانشجویان بومی و غیر بومی. رشت: ششمين سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان . - حاجلو، نادر؛ باقري، سميه (1391). رابطه خودكارآمدي جامعهمدار و وظيفهشناسي با فشار رواني. مجموعه مقالات چهارمين كنگره انجمن روانشناسي ايران. - حاجلو، نادر؛ فرجيان فرد، آرزو (1391). رابطه مؤلفههاي هوش هيجاني با كمرويي در دانشآموزان دختر و پسر مقطع راهنمايي. مجموعه مقالات چهارمين كنگره انجمن روانشناسي ايران. - حاجلو، نادر؛ صادقي، حسن؛ بابايي نادينلويي، كريم (1391). پيشبيني آمادگي به اعتياد در دانشجويان از روي خودشناسي. اولين كنگره بينالمللي دانشجويي اعتياد. اروميه. - حاجلو، نادر؛ حبيبي، زهرا؛ بابايي نادينلويي، كريم؛ صادقي، حسن (1391). نقش فراشناخت در آمادگي به اعتياد دانشجويان. اولين كنگره بينالمللي دانشجويي اعتياد. اروميه. - حاجلو، نادر (1392). رضايت شغلي، سابقه شغلي، سن، جنسيت و سلامت رواني كاركنان. تهران: دومين كنگره ملي روانشناسي اجتماعي ايران. - حاجلو، نادر (1392). اوقات فراغت و سلامت اجتماعي دانشجويان. تهران: دومين كنگره ملي روانشناسي اجتماعي ايران. - حاجلو، نادر؛ صادقي، حسن؛ بابايي نادينلويي، كريم؛ حبيبي، زهرا (1392). مقايسه مؤلبفههاي فراهيجان در بين افراد عادي و معتادان به مواد مخدر . اولين كنگره سراسري اعتياد و رفتارهاي پرخطر. كرج. - صادقي، حسن؛ حاجلو، نادر؛ حبيبي، زهرا؛ بابايي نادينلويي، كريم؛ (1392). مقايسه مؤلبفههاي فراشناخت در بين افراد عادي و معتادان به مواد مخدر . اولين كنگره سراسري اعتياد و رفتارهاي پرخطر. كرج. Hajloo, N. (2011). The Study of counseling services effect on Iranian adolescence’s mental health ” . The 2nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Antalya – Turkey. Hajloo, N., Sadeghi, H., & Emami, F. (2011). The study of relationship between obsessive beliefs and procrastination among students of Mohagheghe ardabili and Marageh universities. The 2nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Antalya – Turkey. - Hajloo, N. (2012). Relationship Between P ositive P sychological C apacities and S ense of Humour A mong F emale T eachers of Iran ” . The 3nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Ezmir – Turkey. - Hajloo, N., Farajian, A. (2012). Relationship Between Emotional Intelligence and Shyness ” . The 3nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Ezmir – Turkey. - Hajloo, N., Pezeshki, H. (2012). Compare Happiness , Psychological Tenacity , and Sensation Seeking among Athletes and no Athletes ” . The 3nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Ezmir – Turkey. - Babaei, K. Hajloo, N., Sadeghi, H. (2012). Relationship between Job Satisfaction and Employees Mental Health ” . The 3nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Ezmir – Turkey. - Babaei, K. Hajloo, N., Sobhi G, N. (2012). The study efficacy of time management training on increase academic timemanagement of students ” . The 3nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Ezmir – Turkey. - Hajloo, N., Babaei, K., Sadeghi, H., Habibi, Z. (2012). Relationship Between Meta Emotion and Preparation to Addiction. Urmia: 1st International Student Congress on Addiction. |
|
عضویت در شورای نویسندگان | |
- عضو هیئت تحریریه مجله علمی- پژوهشی پژوهش های نوین روانشناختی دانشگاه تبریز. عضو هیئت تحریریه مجله International Journal of Schooling |
|
داوری در کنفرانسها | |
- اولين همايش ملي عشاير و امنيت، ايران- اردبيل. - دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه (1395). - اولین همایش ملی علوم ورزشی (1395). |
|
افتخارات و جوایز | |
- پژوهشگر برتر دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1392 (گروه علوم انسانی) پژوهشگر برتر استانی در سال 1393 (گروه علوم انسانی) |
|
فعالیت های اجرایی | |
- مشاور امور روانی معاونت فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس تهران(78 - 1376) - مشاور امور روانی جهاد دانشگاهی دانشگاه تربیت معلم تهران (77- 1376) - همکار پژوهشی پژوهشکده کودکان استثنایی کشور (1377) - پژوهشگر مسائل اجتماعی سازمان زندانهای آذربایجان غربی (81- 1380) - نویسنده و تهیه کننده برنامه های رادیویی مرکز صدا و سیمای آذربایجان غربی (1381) - مشاور مرکز مشاوره سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل (88- 1385) - مدیر گروه روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی – پردیس نمین (از سال 1387- 1391 ) - بازرس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان اردبیل (از سال 1390- 1395) |
|
داوری مقالات در مجلات علمی | |
- مجله علمي- پژوهشي علوم رفتاري - مجله علمي پژوهشي اصول بهداشت رواني - مجله علمي- پژوهشي پژوهشهاي كاربردي روانشناختي - مجله علمي- پژوهشي دانش و پژوهش در روانشناسي كاربردي - مجله علمي- پژوهشي روانشناسي مدرسه - مجله علمي- پژوهشي ناتوانيهاي يادگيري |
|
برگشت به صفحه کارنامه علمی |