دانشگاه محقق اردبیلی
پروفسور نادر حاجلو - کارنامه علمی کامل
اطلاعات فردی
پست الکترونیک hajloo53uma.ac.ir
نشانى پایگاه اینترنتى
نشانی توئیتر
نشانی لینکدین
نشانی گوگل پلاس
نشانی تلگرام
نشانی ریسرچ گیت
نشانی گوگل اسکالر
نشانی پروفایل اسکوپوس
نشانی ارکید
ارجاعات
اچ ایندکس
نام کامل پروفسور نادر حاجلو
آخرین رشته تحصیلى روانشناسی
محل اخذ آخرین مدرک ايران- تهران- دانشگاه تربيت مدرس
اطلاعات شغلی
محل خدمت گروه آموزشی روان شناسی عمومي
درجه علمی دکترا
استاد
اطلاعات تماس
تلفن محل کار
دورنگار
نشانی ایران- اردبیل- خیابان دانشگاه- دانشگاه محقق اردبیلی- دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی- گروه روانشناسی
کدپستی
صندوق پستی
شهر Ardabil
کشور
توصیف مختصر
اصالتاً از طایفه حاجلو از عشایر ایل شاهسون در منطقه قره داغ و مغان آذربایجان هستم. در سال 1353 در شهرستان بناب متولد شدم. مقطع ابتدایی را در شهرستان بناب و مقاطع راهنمایی و دبیرستان را در شهرستان میاندوآب به پایان رساندم. در سال 1371 پس از اخذ دیپلم اقتصاد، برای تحصیل در مقطع کارشناسی روان شناسی بالینی وارد دانشگاه تبریز شدم. در سال 1375 از رشته مذکور فارغ التحصیل و با کسب رتبه اول در آزمون سراسری دوره کارشناسی ارشد، وارد دانشگاه تربیت مدرس تهران شدم. در سال 1378 از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل و از سال 86 – 1381 در دوره دکتری روان شناسی دانشگاه تربیت مدرس تهران تحصیل کردم. پس از فارغ التحصیلی، از اردیبهشت سال 1386 بعنوان استادیار دانشگاه محقق اردبیلی در گروه روانشناسی شروع به کار نمودم. در آبان ماه سال 1391 به مرتبه دانشیاری و در بهمن ماه سال 1394 به مرتبه علمی استادی ارتقاء یافتم. در حال حاضر با تدریس در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گروه روانشناسی و راهنمایی رساله و پایان نامه های دانشجویان دکتری و ارشد، مشغول خدمت در دانشگاه محقق اردبیلی هستم.
سوابق تحصیلی

كارشناسي: روانشناسي باليني - دانشگاه تبريز

 كارشناسي ارشد: روانشناسي عمومي - دانشگاه تربيت مدرس تهران

 دكترا: روانشناسي - دانشگاه تربيت مدرس تهران

آشنایی با زبان
انگليسي
ترکی استانبولی
ترکی آذربایجانی
مهارت‌های حرفه‌ای
تحليل آماري با نرم افزارهاي SPSS, Lisrel, Amos
سوابق شغلی

- مشاور امور روانی معاونت فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس تهران(78 - 1376)

 - مشاور امور روانی جهاد دانشگاهی دانشگاه تربیت معلم تهران (77- 1376)

 - همکار پژوهشی پژوهشکده کودکان استثنایی کشور (1377)

 - پژوهشگر مسائل اجتماعی سازمان زندانهای آذربایجان غربی (81- 1380)

 - نویسنده و تهیه کننده برنامه های رادیویی مرکز صدا و سیمای آذربایجان غربی (1381)

 - مشاور مرکز مشاوره سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل (88- 1385)

 - مدیر گروه روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی – پردیس نمین (1391-1387)

 - بازرس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان اردبیل (1394-1391)

- معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی (مرداد ماه 1393- ادامه دارد)

- عضو کمیسیون تخصصی علوم انسانی هیئت ممیزه دانشگاه محقق اردبیلی (آبان ماه 1393- آبان ماه 1395)
- رئیس کمیسیون تخصصی علوم انسانی هیئت ممیزه دانشگاه محقق اردبیلی (آبان ماه 1395- آبان ماه 1397)
- عضو هیئت ممیزه دانشگاه محقق اردبیلی (آبان ماه 1395- آبان ماه 1397)

علایق تحقیقاتی

  - روانشناسی اجتماعی
- روانشناسی تجربی

 - روانشناسی سازمان

 - آسیب شناسی اجتماعی

 - روانشناسی خود

دوره‌های تدریس شده

الف) کارشناسی:

 روانشناسی اجتماعی، روانشناسي صنعتي و سازماني، آسیب شناسی اجتماعی، روانشناسی شخصیت، آمار توصیفی، آمار استنباطی، روانسنجی، روش های تحقیق در روان شناسی، کاربرد کامپیوتر در تحلیل های آماری

ب) کارشناسی ارشد:

 روانشناسی اجتماعی پیشرفته، روش های آماری پیشرفته در تحقیقات رفتاری، روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی، تهيه و كاربرد آزمون‌هاي رواني در مشاوره شغلي

ج) دكترا:

روانشناسي اجتماعي 

کارگاه‌های تدریس شده

- SPSS پيشرفته

 - تحليل هاي چند متغيره با نرم افزار Amos

 - سلسله كارگاه‌هاي آموزشي در مورد آموزش قبل از ازدواج

 - بحران نوجواني

 - اختلالات اضطرابي در جانبازان

- شیوه پروپوزال نویسی

- شیوه نگارش مقالات علمی- پژوهشی

مشارکت در کارگاه‌ها
شرکت در 25 کارگاه آموزشی
طرح‌های تحقیقاتی

  1- حاجلو، نادر (1380). بررسي وضعيت خود پنداره نوجوانان بزهكار. طرح پژوهشی مصوب سازمان زندانهای آذربایجان غربی.

  2- حاجلو، نادر (1380). مقايسه ساختار شخصيتي زندانيان سابقه دار و بي‌سابقه. طرح پژوهشی مصوب سازمان زندانهاي آذربايجان غربي.

  3- حاجلو، نادر (1382). بررسی تاثیر خدمات مشاوره ای بر سلامت روانی دانش آموزان استان اردبیل. طرح پژوهشی مصوب سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل.

  4- حاجلو، نادر (1385). بررسی تاثیر فعالیت اقتصادی و اجتماعی بر کاهش مشکلات روانشناختی جانبازان استان اردبیل. طرح پژوهشی مصوب بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل.

  5- حاجلو، نادر (1386). بررسی میزان شیوع انواع معلولیت ها و علل مرتبط با آن در استان اردبیل. طرح پژوهشی مصوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل.

  6- حاجلو، نادر (1388). بررسي رابطه بين استرس شغلي، فرسودگي شغلي و كيفيت زندگي كاركنان با جو سازماني دانشگاه محقق اردبيلي. طرح پژوهشی مصوب دانشگاه محقق اردبیلی.

 7- حاجلو، نادر (1391). همبسته‌های روانشناختی وزن بدن در بين دانشجويان دانشگاه محقق‌اردبيلي. طرح پژوهشی مصوب دانشگاه محقق اردبیلی.

 8- حاجلو، نادر (1392). رابطه خودشناسي و فراهيجان با فراشناخت در معتادان به مواد مخدر. طرح پژوهشی مصوب دانشگاه محقق اردبيلي.
9- حاجلو، نادر (1393). رابطه تعارض نقش جنسیتی دانشجويان پسر با بهزیستی روان شناختی و سلامت روانی. طرح پژوهشی مصوب دانشگاه محقق اردبیلی.
10- حاجلو، نادر (1394). تاثیر تحریک با جریان مستقیم الکتریکی (TDCS) ناحیه پیش پیشانی خلفی- جانبی (DLPFC) بر کاهش ولع مصرف سیگاری های روزانه و اجتماعی. طرح پژوهشی مصوب دانشگاه محقق اردبیلی.
11- حاجلو، نادر (1394). اولویت بندی عوامل موثر بر آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین شهر اردبیل. طرح پژوهشی مصوب نیروی انتظامی استان اردبیل.
12- حاجلو، نادر (1395). عملکرد خانواده اصلی و تمایز یافتگی خود در دانشجویان با و بدون شکست عاطفی. طرح پژوهشی مصوب دانشگاه محقق اردبیلی.
13- حاجلو، نادر (1397). اثربخشی رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه­مدت با رویکرد همدلانه و تعدیل­کننده اضطراب بر کاهش نشانه­ها و مکانیزم های دفاعی دانشجویان دارای علائم اختلال اضطراب جدایی بزرگسالی. طرح پژوهشی مصوب دانشگاه محقق اردبیلی.
14- حاجلو، نادر (1397). رابطه جو سازمانی با اشتیاق شغلی، عملکرد سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی با میانجی گری رضایت شغلی. طرح پژوهشی مصوب دانشگاه محقق اردبیلی.

دانشجویان تحت راهنمایی

  1- حسن بیگی (1388). تعیین میزان رعایت اصول علمی در طراحي سوالات پيشرفت تحصیلی توسط معلمان مدارس راهنمایی مشگین شهر. (کارشناسی ارشد علوم تربیتی)

  2- فاطمه بخشنده (1388). بررسی رابطه عوامل مختلف با هویت یابی فردی دانش آموزان متوسطه شهرستان اردبیل. (کارشناسی ارشد علوم تربیتی)

3- بررسی میزان اثربخشی بازدیدهای راهنما معلمان برعملکرد آموزگاران با مدارک تحصیلی مرتبط و غیر مرتبط در شهرستان مشگین شهر ـ شهرلاهرود و ارشق. 1388 (کارشناسی ارشد علوم تربیتی)

4- فاطمه امامی (1389). بررسی روابط تعهد سازمانی،استرس شغلی،خلاقیت سازمانی و انگیزش پیشرفت در بین کارکنان بیمارستان امام رضا تبریز. (کارشناسی ارشد روانشناسی).

  5- مرجان حقیقت گو (1389). بررسي روابط كمال‌گرايي، انگيزش پيشرفت، خودكارآمدي و فرسودگي شغلي در بين پرستاران شهرستان رشت. (کارشناسی ارشد روانشناسی).

  6- حسین بهرامی رضاقی (1389). بررسي رابطه ويژگي‌هاي شخصيتي، عزت نفس و کيفيت زندگي با تعهد سازماني کارکنان آموزش و پرورش استان قم. (کارشناسی ارشد روانشناسی).

  7- لقمان قدیمی (1390). بررسي رابطه هوش هیجانی، مهار خشم و احساس خود کارآمدی با كيفيت زندگي معلمان ابتدایی شهرستان میاندوآب. (کارشناسی ارشد روانشناسی).

  8- خدیجه عظیمی نیا (1390). بررسی رابطه صفات شخصيتی و خلاقيت با "استفاده از موسيقی در زندگی روزمره". (کارشناسی ارشد روانشناسی).

  9- سمیه باقری (1390). بررسی رابطه کمال گرایی، خودکارآمدی ،استرس و وظیفه شناسی با به تعویق انداختن. (کارشناسی ارشد روانشناسی).

  10- سعیده نوری (1390). بررسی رابطه خلاقيت، وظيفه شناسي، جنبه هاي انگيزشي و نگرشی زمان با مديريت زمان. (کارشناسی ارشد روانشناسی).

  11- عیسی محمدی (1390). بررسی آزمایشی تاثیرکمال گرایی بر روی تجربه ی شرم، گناه، غرور و عزت نفس. کارشناسی ارشد روانشناسی.

 12- آرزو فرجیان (1391). مدل یابی علی فوبی اجتماعی براساس هوش هیجانی ، مهارت های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی. کارشناسی ارشد روانشناسی.

 13- هانا پزشکی (1391). مقایسه هیجان خواهی ،شادکامی وسرسختی روان شناختی ورزشکاران رزمی، غیررزمی و افراد غیر ورزشکار. کارشناسی ارشد روانشناسی.

 14- خدیجه عیوضی (1391). اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت استرس، مدیریت زمان و خودکارآمدی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه شهرستان هیر. کارشناسی ارشد روانشناسی.

 15- ربابه هوشمند (1391). ارتباط ابعاد شخصیتی هگزاکو با اشتیاق شغلی وجهت گیری هدف در دبیران. کارشناسی ارشد روانشناسی.

16- پريسا افكاري (1392). مقایسه شیوه های فرزند پروری، سلامت روانی و عزت نفس مادران کودکان مبتلا به ناتوانایی های یادگیری با مادران کودکان عادی. کارشناسی ارشد روانشناسی

17- ندا حق پرست (1392).نقش طرحواره های ناسازگار اولیه  در پیش بینی بهزیستی روانی زنان در معرض طلاق. كارشناسي ارشد روانشناسي

18- صبا شاهي (1392).تعیین اثر بخشی آموزش مدیریت استرس بر کیفیت زندگی مادران کودکان کم توان ذهنی. كارشناسي ارشد روانشناسي

19- سكينه مرادي داخل (1392).بررسي اثربخشي آموزش حل مسئله اجتماعي بر كنترل عاطفي و شايستگي اجتماعي دانش‌آموزان دختر آزار ديده. كارشناسي ارشد روان‌شناسي باليني

20- حيدر رفيعي وردنجاني (1392). مقايسه سبك‌هاي فرزندپروري، تفكرات غيرمنطقي و راهبردهاي تنظيم هيجان در والدين مبتلا به اختلال بيش فعالي، ناتواني يادگيري و كودكان عادي. كارشناسي ارشد روانشناسي.

21- اسماعيل سلطاني (1392).تأثیر بازی های رایانه ای بر برانگیختگی کودکان نارسایی توجه / فزون جنبشی و بهنجار 22- كارشناسي ارشد روانشناسي.

22- اسماعيل اصغري (1392). پیش بینی گرایش به مصرف مواد در نوجوانان بر اساس نشانه های اختلال کمبود توجه – بیش فعالي. كارشناسي ارشد روانشناسي
 23- رئیسی گهر، حمیرا (1393).  اثربخشي آموزش مهارت‌هاي ارتباطي بر سازگاري اجتماعي و شادكامي نوجوانان. کارشناسی ارشد روانشناسی.
24-  حیدری راد، حدیث (1393). رابطه بین سبکهای دلبستگی، کمال­گرایی، خشم و سازگاری هیجانی در دانشجویان. کارشناسی ارشد روانشناسی.
25- رضایی، الهام (1393). قايسه بهزيستي ذهني، اضطراب اجتماعي و خشم در بين زنان متقاضي طلاق و عادي شهر اردبيل. کارشناسی ارشد روانشناسی.
26-  زین­العابدین زاده، زینب (1393). بررسي نقش همدلي، جرأت ورزي، مهارت ارتباطي و سبك حل تعارض در پيش‌بيني رضايت زناشويي زوجين. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
27- کریمی، مسعود (1393). نقش هيجان ابراز شده خانواده در ميزان آسيب‌پذيري روان‌شناختي و عود مجدد اعتياد در معتادين. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
28-  جعفری، رباب (1393). رابطه وابستگي به موبايل، سرمايه اجتماعي، سرمايه روان‌شناختي و راهبردهاي مقابله در دانشجويان. کارشناسی ارشد روانشناسی.
29- مقدسی اقدم، خدیجه (1393). مقايسه راهبردهاي تنظيم شناختي هيجان، سبك‌هاي دلبستگي، ابراز وجود و منبع كنترل در دختران فراري و عادي. کارشناسی ارشد روانشناسی.
30-  عباسی، مرتضی (1393). رابطه ويژگي‌هاي شخصيتي، بهزيستي روان‌شناختي و نگرش مذهبي با وابستگي به تلفن همراه. کارشناسی ارشد روانشناسی.
31-  علایی خرائم، سارا (1393). رابطه تنظيم هيجان، كنترل عواطف و مهارت‌هاي مقابله‌اي با كيفيت زندگي در فرزندان افراد معتاد. کارشناسی ارشد روانشناسی.  راهنمای دوم.
32- اسدی، آیلار (1393). ارتباط تيپ شخصيتي، مهارت‌هاي مقابله‌اي و سبك زندگي اسلامي در بيماران سرطاني با خستگي و درد مزمن ناشي از سرطان. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
33- هاشمی، سیده صغری (1393). نقش خود تنظيمي، آگاهي هيجاني و سبك‌هاي تصميم‌گيري در پيش‌بيني آسيب‌پذيري شناختي داراي اختلال اضطراب فراگير. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
34- هژیر، افشار (1394). مقایسه سبک های دلبستگی،سبک های حل مسأله و حساسیت اضطرابی در بیماران قلبی-عروقی و افراد سالم. کارشناسی ارشد روانشناسی.
35- محمدی، گلاویژ (1394). مقایسه سبک­های تفسیری، حس انسجام، حافظه هیجانی، و انعطاف­پذیری شناختی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیری و اختلال پانیک با افراد عادی. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
36-  فتحی، مهناز (1394). رابطه مرحله بیماری، ارداک بیماری، خستگی و نیازهای برآورده نشده با کیفیت زندگی و سازگاری ذهنی بیماران مبتلا به سرطان. کارشناسی ارشد روانشناسی.
37-  بنی صدر (1394). اثربخشی آموزش روانی گروهی خانواده­ها بر پیروی از دستورات دارویی،سلامت روانی و استرس ادراک شده مراقبین بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی. کارشناسی ارشد روانشناسی.
38-  فخری، الهام (1394). مقایسه مشکلات رفتاری- هیجانی و کیفیت زندگی در کودکان و نوجوانا مبتلا به سرطان و عادی. کارشناسی ارشد روانشناسی.
39- کیخسروانی، مولود (1394). اثربخشی برنامه های آموزشی مدیریت استرس و تاب آوری بر وضعیت روان شناختی و شغلی کارکنان. دکتری تخصصی روانشناسی.
40-  اسماعیلی، کرامت (1394). مقایسه طرحواره­های ناسازگار اولیه، باورهای غیرمنطقی و نارسایی هیجانی در بیماران قلبی و افراد سالم. کارشناسی ارشد روانشناسی.
41- محمدی مصیری، فرهاد (1394). طراحی و آزمون الگویی از پیشایندهای اختلال اضطراب اجتماعی. دکتری تخصصی روانشناسی.
42-  پورنیک دست، سبحان (1394). اثربخشی درمان چند وجهي لازراوس و چند وجهي معنوي-مذهبي بر شدت علائم جسمانی و روانشناختی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سوء هاضمه کنشی. دمتری تخصصی روانشناسی، راهنمای دوم.
43-  طاهر، محبوبه (1394). اثربخشی آموزشهای همدلی و شناختی رفتاری بر شناخت اجتماعی، بازداری پاسخ و سازگاری کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای. دکتری تخصصی روانشناسی، راهنمای دوم.
44-  آب نیکی، الهام. (1395). اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری و فراتشخیصی بر ویژگی های روانشناختی و بهبود کیفیت زندگی در دانشجویان دختر دارای اضطراب اجتماعی. دکتری تخصصی روانشناسی.
45-  رجایی، فهیمه (1395). اثربخشی شعردرمانی گروهی بر بهبود نشانگان مثبت و منفی و شیوه ابراز هیجان بیماران مزمن طیف اسکیزوفرن. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
46-  ممی پور، سمیه (1395). مقایسه حمایت اجتماعی، جهت­گیری زندگی و سرسختی سلامت در زنان بارور و نابارور. کارشناسی ارشد روانشناسی.
47- کاظمی، زهرا (1395). مقایسه استرس والدگری،رضایت زناشویی و کارکردهای خانوادگی مادران کودکان مبتلا به ADHD و بهنجار. کارشناسی ارشد روانشناسی.
48-  معزز، رقیه (1395). اثربخشی آموزشی مدیریت استرس شناختی-رفتاری در تعامل با نوع صرع بر آشفتگی هیجانی و کاهش حملات تشنجی در نوجوانان مبتلا به صرع. دکتری تخصصی روانشناسی، راهنمای دوم.
49-  مهرپرور، سهیلا (1395). اثر بخشی درمان هولوگرافیک برعلائم پس آسیبی، امید به زندگی و سازگاری روانی با بیماری در مبتلایان به سرطان. کارشناسی ارشد روانشناسی.
50- مرتضوی، مهشید (1395). مقایسه­ی ابعاد شخصیتی، راهبردهای مقابله ای و حالات خلقی در میان افراد مبتلا به بیماری پوستی و افراد عادی. کارشناسی ارشد روانشناسی.
51-  مجد، نورالدین (1395). مقایسه سیستم های مغزی رفتاری، تنظیم هیجان و بدکارکردهای نوروسایکولوژیک در بیماران مبتلا به اختلالات طیف اسکیزوفرنی، اختلالات افسردگی و افراد بهنجار. کارشناسی ارشد روانشناسی، راهنمای دوم.
52- موسوی، سیده مهسا (1395). نقش حس انسجام، سیستم های مغزی/ رفتاری و سبک های اسنادی در پیش بینی افکار خودکشی و مهارت های بین فردی بیماران افسرده. کارشناسی ارشد روانشناسی، راهنمای دوم.
53- قوامی لاهیجی، هانیه (1395). مقایسه­ی مرگ زودهنگام والدین، سابقه­ی ابتلا به ADHD و شغل مخاطره­آمیز در بزرگسالان با و بدون سابقه­ی تلاش برای خودکشی. کارشناسی ارشد روانشناسی.
54- سبزه آرای لنگرودی، میلاد (1395). ارتباط نیازهای بنیادین روان­شناختی، آرزوهای شخصی و برخی از سازه­های مربوط به خود با اضطراب مرگ بر اساس مفروضات دیدگاه­های انسانگرا و وجودی. دکتری تخصصی روانشناسی.
55- قاسمی­نژاد، محمد علی (1396). اثربخشی دو روش آموزشی استحکام روانی و ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی و شاخص¬های فیزیولوژیکی در ورزشکاران حرفه¬ای. دکتری تخصصی روانشناسی، راهنمای دوم.
56-  سوری، فاطمه (1396). مقایسه اثر بخشی نقاشی درمانی و قصه درمانی بر افزایش تابآوری و کاهش تکانشوری کودکان کار و خیابانی. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
57- محمد نژاد، زینب (1396). رابطه کیفیت زندگی، شادکامی، حمایت اجتماعی با بهزیستی ذهنی واجتماعی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی. کارشناسی ارشد روانشناسی.
58- دوشی، سمیه (1396). نقش تجارب آسیب زا، حساسیت اضطرابی و آلکسی تایمیا در پیش بینی شدت کژکاریهای جنسی زنان. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
59- جباری، وحید (1396). مقایسه انگیزه پیشرفت، مهارت های اجتماعی و شایستگی اخلاقی افراد ورزشکاران و غیر ورزشکار زن ومرد. کارشناسی ارشد روانشناسی.
60- یکتا، نگار (1396). رابطه رویدادهای آسیب زای زندگی با علائم احتکار و علائم وسواسی- جبری. کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه محقق اردبیلی.
61- باقری، مریم (1396). نقش سيستم هاي مغزي رفتاري، نظريه ذهني و سبک حل مساله اجتماعي در اضطراب اجتماعي دانش آموزان. کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه محقق اردبیلی.
62- محمدی، زهرا (1397). اثر آموزش تصویر سازی ذهنی و تقلید متقابل بر عملکرد اندام های فوقانی و مهارت حرکتی کودکان فلج مغزی. کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان استثنایی، دانشگاه محقق اردبیلی.
63- رحیمی، سعید (1397). رابطه ی چشم انداز زمانی، تیپ های شخصیتی، ذهن آگاهی و امید به زندگی با بهزیستی روانشناختی دانشجویان. کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه محقق اردبیلی.
64- کریمی، مسلم (1397). اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روانی، رضایت زناشویی و معنا در زندگی در بیماران مبتلا به سرطان. کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه محقق اردبیلی.
65- کشاورز، مهسا (1397). مقایسه پیوستگی، انعطاف پذیری و راهبردهای حفظ رابطه در بین زنان متقاضی طلاق و عادی. کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه محقق اردبیلی.
66- رنجبر نوشری، فرزانه (1397).
مقایسه اثربخشی مداخله مبتنی بر روان شناسی مثبت نگر و آموزش مهارت های تنظیم هیجان بر شاخص های سلامت روانی مثبت، سبک های خوردن، خودمهارگری و شاخص توده بدنی در زنان دارای اضافه وزن و چاق. دکتری روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی.راهنمای دوم
67- مولایی، مهری (1397). بررسی تاثیر رواندرمانگری پویشی کوتاه­مدت با رویکرد همدلانه و رویکرد تعدیل­کننده اضطراب بر کاهش اضطراب، بهبود خودپنداره، ابرازگری هیجانی، سبک­های مدیریت تعارض،  و سبک­های دفاعی افراد بزرگسال دارای اختلال اضطراب جدایی با و بدون علائم افسردگی اساسی. دکتری روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی.


 

دانشجویان تحت مشاوره

 1. بررسی رابطه بين هوش هيجاني و سلامت رواني و نقش آنها در تبيين استرس شغلي معلمان . 1389. علي صادقيان (كارشناسي ارشد روانشناسي عمومي).

 2. ارتباط اشتیاق شغلی با پنج عامل بزرگ شخصیتی وسلامت روانی دبیران آموزش وپرورش. 1389. صياد زاد يونسي (كارشناسي ارشد روانشناسي عمومي).

 3. بررسی رابطه فرسودگی شغلی ،هوش هیجانی و پنج عامل بزرگ شخصیتی . 1389. معصومه شهسوار كله سر (كارشناسي ارشد روانشناسي عمومي).

 4. ارتباط رضايت زناشويي با پنج عامل بزرگ شخصيتي و هوش هيجاني دبيران شهرستان اردبيل. 1389. عیسی رضاقی یئنگجه (کارشناسی ارشد روانشناسی).

 5. آسیب شناسی بدخطی. 1388. یاور فرض الهی (کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی)

 6. بررسي تاثير مولفه‌هاي بخشش براساس مدل مالت و معنويت بر رضايت زناشويي. حسن امیدوار (کارشناسی ارشد روانشناسی).

 7. رابطه بين سبک‌هاي تربيتي والدين با سازگاري اجتماعي و سبک‌هاي حل مساله در بين دانش آموزان دبيرستان. مریم پورشکری (کارشناسی ارشد روانشناسی).

 8. تعيين رابطه بين سبک‌هاي هويت، کيفيت زندگي و شادکامي در بين دانش‌آموزان. ژیلا نیازی (کارشناسی ارشد روانشناسی).

 9. رابطه بین انگیزه پیشرفت و شوخ طبعی با خوش بینی در بین دانشجویان. 1390. حامد رستمی ثمرین (کارشناسی ارشد روانشناسی).

 10. اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی. 1390. سکینه محمدی اردی (کارشناسی ارشد روانشناسی).

  11. اثربخشی آموزش مهارت های مدیریت زمان بر اهمال کاری، خودکارآمدی و مدیریت زمان تحصیلی دانش آموزان. 1390. کریم بابایی نادینلویی (کارشناسی ارشد روانشناسی).

  12. اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس، ابراز وجود و روابط بین فردی در بین دانشجویان. 1390. قادر حاتمی خانبیگلو (کارشناسی ارشد روانشناسی).

13. صادقي، حسن (1392).مقايسه توانايي‌هاي شناختي و سازگاري در دانش‌آموزان با و بدون اختلال هماهنگي رشدي. كارشناسي ارشد روانشناسي باليني.

14. سرخان‌زاده، ميترا (1392).

15. نيك‌سرشت، علي (1392).

16. آذري، سريه (1392).

17. مقصود، فريبا (1392).
18- غفاری، مظفر (1396). مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و هوش بدنی بر علائم اختلال بدشکلی بدن و اضطراب اجتماعی متقاضیان عمل زیبایی. دکتری روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی.
 
19- انصار حسین، سروین (1397). مقایسه اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری و نوروفیدبکبر عدم تقارن EEG آلفا در لوب فرونتال، کارکردهای عصب روانشناختی و علائم بیماران مبتلا به افسردگی. دکتری روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی.  
20- فتوحی، سکینه (1397). بررسی اثربخشی زوج درمانی های مبتنی بر فراهیجان، روایت درمانی و ایماگوتراپی بر سازگاری و دلزدگی زناشویی زوجین متعارض. دکتری روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی.  
21- 
کاظمی اقدم، صدیقه (1397). نقش سبک های دلبستگی و سازگاری والدین در پیش بینی سبک های دلبستگی و رفتار سازشی کودکان ناشنوا. کارشناسی ارشد روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه محقق اردبیلی.
 

کتاب‌های منتشر شده

1- حاجلو، نادر (1382). روانشناسي عمومي، كتابچه آمادگي براي كارشناسي ارشد. انتشارات سنجش تكميلي. (گردآوری)
2- حاجلو، نادر (1387). سوگیری در روابط بین گروهی. انتشارات شیخ صفی الدین. (تألیف)
3- حاجلو، نادر (1393). روشهای پژوهش در علوم رفتاری. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی. (تألیف)
4- حاجلو، نادر (1394). آزمونهای آماری در پژوهش های رفتاری. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی. (تألیف)
5- حاجلو، نادر؛ فتوحی، سکینه؛ پوراسمعیلی، اصغر (1394). آزارگری و قلدری. انتشارات نگین سبلان. (تألیف)
6- حاجلو، نادر؛ عنبری، فریبا؛ انصافی، الناز (1397). ده گام تا مدیریت استرس. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی. (ترجمه)
7- حاجلو، نادر؛ عطارد، نسترن (1397). اعتیاد به اینترنت. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی. (ترجمه)

مقالات چاپ شده

 1 -حاجلو، نادر (1380):خشونت خانوادگي و خشونت جنايي، مجله اصلاح و تربيت (نشريه سازمان زندانهاي كشور).

 2 - حاجلو، نادر (1380): برنامه پورتوريكو براي درمان اعتياد ، مجله سراب (نشريه ستاد مبارزه با مواد مخدر اصفهان).

3 - حاجلو، نادر (1387). تاثير تصور قالبي بر اسنادهاي علي. مجله روانشناسي. شماره 20.

4  - حاجلو، نادر (1388). رابطه فعالیت اقتصادی و اجتماعی با کاهش مشکلات روانشناختی جانبازان. مجله طب نظامی. شماره 2، 95-89.

5  - حاجلو، نادر (1388). تاثیر اسنادهای علی بر تصور قالبی در شرایط ترجیح درون گروهی: آیا تصور قالبی تغییر می کند؟ مجله روان شناسی معاصر.شماره2، 70-59.

6  - حاجلو، نادر (1388). قدرت آزمون تداعی های ناآشکار در سنجش نگرش های اجتماعی. مطالعات اسلام و روان شناسی. شماره 5، 42-25.

7  - حاجلو، نادر (1390). مطالعه مقدماتی اعتبار و روایی مقیاس های سنجش ابعاد علی. مجله علوم رفتاری. شماره 1، 45-39.

8  - حاجلو، نادر؛ صبحی قراملکی، ناصر؛ حقیقت جو، مرجان (1390). بررسی رابطه کمال گرایی و فرسودگی شغلی در پرستاران. مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان. شماره 77، 30-23.

9  - حاجلو، نادر و انصاری، اسماعیل (1390). میزان شیوع معلولیت شنوایی و عوامل مرتبط با آن در استان اردبیل. مجله شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران. بهار 90، 127-116.

10  - حاجلو، نادر و رضايي شريف، علي (1390). بررسي ويژگي‌هاي روانسنجي پرسشنامه مشكلات يادگيري كلورادو. ناتواني‌هاي يادگيري، شماره 1. 43-24.

11  - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر و نوري، سعيده (1390). رابطه خلاقيت، وظيفه‌شناسي، جنبه‌هاي انگيزشي و نگرشي زمان با مديريت زمان. دانش و پژوهش در روانشناسي كاربردي، شماره 4، 29-20.

12  - محرمي، رامين؛ حاجلو، نادر و شجاعي ماسوله، مهري (1390). تحليل روانشناختي شخصيت‌هاي داستاني هوشنگ مرادي براساس نظريه اريكسون. ادب پژوهي، شماره 15، 140-121.

13  - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ رهبر طارمسري، مرتضي و حقيقت گو، مرجان (1390). کمالگرایی و خودکارآمدی در پرستاران مراکز آموزشی درمانی شهر رشت. پژوهش در آموزش علوم پزشكي. 3 (1): 48-42 .

14  - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر و نوري، سعيده (1390). پیش بین های روانشناختی مدیریت زمان: رابطه وظيفه شناسي، سرسختی و ترجیح سازماندهی با مدیریت زمان. پژوهش‌هاي روانشناسي اجتماعي، شماره 4، 122-103.

15 - حاجلو، نادر، و عباسي، رسول (1390). بررسي عوامل موثر بر ميزان احساس امنيت اجتماعي – اقتصادي جوانان و نوجوانان شاهد در استان اردبيل. پژوهشنامه جامعه‌شناسي جوانان، شماره 1، 76-59.

16 - رضايي شريف، علي؛ گنجي، مسعود و حاجلو، نادر (1390). نقش كتابخانه‌هاي آموزشگاهي در پيوند با مدرسه و عملكرد تحصيلي دانش‌آموزان. تحقيقات كتابداري و اطلاع رساني دانشگاهي. شماره 56، 75-59.

17  - حاجلو، نادر؛ رضايي شريف، علي، و واحدي، شهرام (1391). همبسته‌هاي هويت‌يابي فردي در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان اردبيل . دوره 1، شماره 2، 38-21.

18  - حاجلو، نادر (1391). ویژگیهای روانسنجی مقیاس شکایات روان تنی تاکاتا و ساکاتا در بین دانشجویان دانشگاه محقق اردبيلي. تحقيقات علوم رفتاري. دوره 10، شماره 3، 211-203.

19  - حاجلو، نادر؛ عليزاده گورادل، جابر؛ هاشمي، جواد؛ شيري، اسماعيل؛ احمديان، علي (1391). پيش‌بيني رفتار رانندگي براساس ويژگي‌هاي شخصيتي و هيجان‌خواهي. مطالعات امنيت اجتماعي، 30، 156- 143.

20  - حاجلو، نادر (1391). رابطه استرس شغلي، فرسودگي شغلي و كيفيت زندگي كاركنان با رضایت از جو سازماني دانشگاه محقق اردبيلي. رهيافتي نو در مديريت آموزشي، 3(11): 184- 169

21   - جعفري، عيسي؛ حاجلو، نادر؛ فغاني، رامين؛ خزان، كاظم (1391). رابطه بهزیستی معنوی و سرسختی روان‌شناختی با سلامت روانی سالمندان. تحقيقات علوم رفتاري، 10(6): 440- 431

22  - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ عظيمي‌نيا، خديجه (1391). مدل یابی علی نوع استفاده از موسیقی در زندگی روزمره بر اساس صفات شخصیتی و خلاقیت . پژوهش‌هاي روان‌شناختي، 15(2): 87-70

23  - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ محمدي، عيسي (1391). بررسی آزمایشی تأثیر کمال­گرایی بر روی تجربه شرم و گناه . پژوهش‌هاي كاربردي روان‌شناختي، 3(1): 57-45.

24 - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ محمدي، عيسي (1392). تأثیر کمال­گرایی بر روی تجربه غرور و عزت نفس . علوم رفتاري، 7(2): 108-101.

25  - صبحي قراملكي، ناصر؛ حاجلو، نادر؛ غلام‌زاده، حانيه (1392). مقايسه سبك‌هاي يادگيري، ويژگي‌هاي شخصيتي و عملكرد تحصيلي دانش‌آموزان با و بدون ناتواني يادگيري. ناتواني‌هاي يادگيري، 2(4): 102-84.

26  - حاجلو، نادر؛ باباپور خيرالدين، جليل (1392). همبسته‌هاي روان‌شناختي وزن بدن. آيا از روي ويژگي‌هاي روان‌شناختي مي‌توان لاغري و چاقي را پيش‌بيني كرد؟ پايش، 12(2): 182-177.

27 - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ بهرامي رضاقي، حسين (1392) پيشايندهاي روان‌شناختي تعهد سازماني. روان‌شناسي مدرسه، 2(2): 74-58.

28 - صبحي قراملكي، ناصر؛ حاجلو، نادر؛ حاتمي، قادر (1392). تأثير آموزش مهارت‌هاي زندگي بر عزت نفس، ابراز وجود و روابط بين‌فردي. پژوهش‌هاي روان‌شناسي اجتماعي، 3(9): 68-57.

29  - حاجلو، نادر (1392). ويژگي‌هاي روان‌سنجي نسخه ايراني فرم كوتاه مقياس اشتياق شغلي اوترچت ( UWES-9 ). دانش و پژوهش در روانشناسي كاربردي، 14(2): 68- 61.

30  - محمدي، فرهاد؛ حاجلو، نادر؛ عباسيان، مينا (1392). دينداري و كيفيت رابطه با والدين با هويت اخلاقي: نقش تعديل كننده خودتنظيمي. روان‌شناسي و دين، 6(4): 117- 105.
31 - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ محمدي، عيسي (1392). تأثير كمال‌گرايي بر تجربه غرور و عزت نفس. مجله علوم رفتاري، 2(7): 108- 101.
32 - حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ محمدي، عيسي (1392). بررسی آزمایشی تأثیر کمال¬گرایی بر روی تجربه شرم و گناه. پژوهش‌هاي كاربردي روان‌شناختي، 3(1): 57-45.
33 - حاجلو، نادر؛ علیزاده، جابر؛ قطبی، محمدرضا؛ دلاور قوام، سیما (1393). مقايسه ابعاد عشق‌ورزي در بين زنان و مردان متأهل. فصلنامه مشاوره و روان‌درماني خانواده، 1(4): 63-47.
34 - مرادی، شهاب؛ رجب پور، مجتبی؛  کیان ارثی، فرحناز؛ حاجلو، نادر؛ رادبخش، ناهید (1393). انگیزه های استفاده از شبکه های مجازی اجتماعی. فرهنگ در دانشگاه اسلامی، 1(4): 118- 95.
35 - نریمانی، محمد؛ علایی، سارا؛ حاجلو، نادر؛ ابوالقاسمی، عباس (1393). بررسی ابعاد مختلف کیفیت زندگی در فرزندان افراد معتاد. توسعه روستایی، 6(1): 122-107.
36 - حاجلو، نادر؛ رهبر طارمسری، مرتضی؛ حقیقت گو، مرجان؛ فلاح کرکان، مرتضی (1393). بررسي ميزان شيوع اختلال بينايي و علل مرتبط با آن در استان اردبيل. راز بهزیستن، شماره 39 و 40؛ 42-33.
37 - رضایی شریف، علی؛ حاجلو، نادر ( 1393). تحلیل عاملی تأییدی مقیاس های ارتباط با مدرسه، معلم و خانواده در دانش آموزان. فصلنامه روانشناسی تربیتی، 10(32): 204-187.
38 - صبحی قراملکی، ناصر؛ حاجلو، نادر؛ بابایی، کریم (1393). اثربخشی آموزش مهارت های مدیریت زمان بر اهمال کاری دانش آموزان. روش ها و مدل های روان شناختی، 4(15): 101-91.
39 - حاجلو، نادر؛ جعفری، عیسی (1393). رابطه بین بهزیستی معنوی و امید با رضایت از زندگی در سالمندان. روانشناسی و دین، 7(28).
40 - جعفری، عیسی؛ حاجلو، نادر؛ محمدزاده، علی (1393). رابطه عمل به باورهای دینی و بهزيستي معنوي با سلامت عمومي و شيوه¬هاي مقابله با استرس در سربازان وظيفه. طب نظامی، 16(4): 196-191.
41 - وزیری؛ حاجلو، نادر؛ کشاورز، مصطفی (1393). ارتباط میان کیفیت محیط درمانی با کاهش اضطراب و مقایسه میزان اضطراب در بین دو گروه از مراکز اقامتی میان مدت درمان سوء مصرف مواد. دانش انتظامی قزوین، 3(10): 18-1.
42 - حاجلو، نادر؛ صبحی، ناصر؛ هوشمند، ربابه (1394). پيش‌بيني كننده‌هاي شخصيتي اشتياق شغلي دبيران. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 602): 76-61.
43 - حاجلو، نادر؛ عیوضی، خدیجه (1394). اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مديريت زمان و خود كارآمدي دانش‌آموزان. مطالعات روانشناختی، 3(11): 98-79.
44 - قاسمی، محمد علی؛ حاجلو، نادر؛ انصار حسین، سروین (1394).  آزارگری و مبارزه با آن از دیدگاه دین اسلام و روانشناسی. روانشناسی و دین، 8(2): 36-19.
45 -  (1394). نقش واسطه ای الگوهای تعاملی زوجین در رابطه بین آسیب پذیری های بادوام و دلزدگی های زناشویی زوجین متقاضی طلاق. روانشناسی خانواده، 2(2): 66-51.
46 - نریمانی، محمد؛ پوراسمعیلی، اصغر؛ میکائیلی، نیلوفر ؛ حاجلو، نادر (1394). آسیب پذیری بادوام و دلزدگی زناشویی در بین زوجین متقاضی طلاق: نقش میانجب رویدادهای استرس زا. مشاوره و رواندرمانی خانواده، 2(5): 52-52.
47- طاهر، محبوبه؛ ابوالقاسمی، عباس؛ حاجلو، نادر؛ نریمانی، محمد (1394). مقایسه اثزبخشی آموزش های همدلی و مدیریت خشم بر شناخت اجتماعی و علائم اختلال دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای. سلامت روانی کودک، 2(4): 74-59.
48- محمدی مصیری، فرهاد؛ حاجلو، نادر؛ ابوالقاسمی، عباس (1394). رابطه کارکرد خانواده و احتلال اضطراب اجتماعی با میانجی گری کمرویی و دشواری در تنظیم هیجانی. اندیشه و رفتار، 10(38): 16-7.
49- رنجبر، محمد جواد؛ حاجلو، نادر (1394). ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه کفایت اجتماعی ادراک شده در نوجوانان. پژوهش های روانشناسی اجتماعی، 8(4):112-99.
50- حاجلو، نادر؛ علیزاده، جابر؛ شیری، اسماعیل؛ هاشمی، جواد (1394). بررسی ارتباط افسردگی و آلکسی تایمیا با کیفیت خواب. مجله پزشکی ارومیه، 26(4): 351-344.
51- مولایی، مهری؛ جانی، ستاره؛ حاجلو، نادر (1394). نقش ناگویی خلقی در پیش­بینی نشانگان آسیب شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه و پروستات. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، 19(5): 60-52.
52- محمدزاده، علی؛ جعفری، عیسی؛ حاجلو، نادر (1394). رابطه اضطراب مرگ با روش­های مقابله مذهبی، سبک-های دلبستگی به خدا و عمل به باورهای دینی. فرهنگ در دانشگاه اسلامی، 5(2): 272-259.
53- وزیری، وحید؛ حاجلو، نادر؛ رضایی، علی؛ کرامتی، صدف (1394). بررسی شاخص­های تعیین کننده مفهوم شادی در طراحی پاتوق­های شهری. معماری و شهرسازی ایران، 5(10): 28-19.
54- حاجلو، نادر  (1394). مدل یابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی. روانشناسی مدرسه، 4(4): 59-37.
55- محمدی مصیری، فرهاد؛ حاجلو، نادر؛ ابوالقاسمی، عباس (1394). بررسی ارتیاط بین سیستم های فعال ساز و بازداری رفتاری، دشواری در تنظیم هیجانی و کمرویی با اختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانان بهنجار. مجله دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد، 17(6): 21- 10.
56- حاجلو، نادر؛ رنجبر نوشری، فرزانه (1394). تعیین پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس دلسوزی برای دیگران. شناخت اجتماعی، 4(2): 47-57- حاجلو، نادر؛ عزیزی، رقیه؛ مقدسی، خدیجه (1394). سهم تعارض نقش جنسيتي در پيش‌بيني سلامت رواني دانشجويان. دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 16(2): 101-91.
58- حاجلو، نادر؛ مقدسی، خدیجه (1394). همبسته­های تعارض نقش جنسیتی دانشجویان: تعارض نقش جنسیتی می­تواند بهزیستی روان­شناختی را پیش­بینی کند. مجله اصول بهداشت روانی، 18(1): 34-29.
59- حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر؛ فرجيان، آرزو (1394). مدل یابی علی فوبی اجتماعی دانش‌آموزان بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی. مجله روان­شناسی مدرسه، 4(3): 46-23.
60- حاجلو، نادر؛ جعفری، عیسی (1394). نقش استرس ادراک شده، هیجان-خواهی و حمایت اجتماعی در اعتیاد. روان­شناسی سلامت، 4(16):50-40.
61- حاجلو، نادر؛ غفاری، مظفر؛ موقر، منصور (1394). بررسی ارتباط هوش اخلاقی و اجتماعی. مجله ایرانی اخلاق و تاریخ پزشکی، 8(1): 78-67.
62- غفاری، مظفر؛ حاجلو، نادر؛ بایرامی، شهناز (1394). بررسی ارتباط هوش اجتماعی و اخلاقی با عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی شهرستان¬های مراغه و بناب در سال 93. آموزش پرستاری، 4(3): 55-48.
63- حاجلو، نادر؛ قاسمی­نژاد، محمد علی؛ جنگی، شهلا؛ انصار حسین، سروین (1394). رابطه بین سه جنبه تاریک شخصیت و آزارگری سایبری در دانشجویان کاربر اینترنت. مجله دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، 19(1): 31-24.
64- حاجلو، نادر (1394). ويژگي‌هاي روان‌سنجي فرم كوتاه مقياس اضطراب حالت رقابتی. پژوهشهای کاربردی روان­شناختی، 6(2): 118-109.
65- رضایی شریف، علی؛ حاجلو، نادر؛ حق­گوی، توحید؛ مرادی، مسعود (1395). اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانش آموزان دارای حساب نارسایی و نارسانویسی. ناتوانی های یادگیری، 5(3): 70-54.
66- حاجلو، نادر؛ صبحی قراملکی، ناصر؛ بابایی نادینلویی، کریم؛ صادقی، حسن (1395). رواسازی ویژگی­های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش­نامۀ فرسودگي ورزشي. مطالعات روان شناسی ورزشی، 15: 64-51.
67- معزز، رقیه؛ نریمانی، محمد؛ حاجلو، نادر؛ ابوالقاسمی، عباس؛ سوادی اسکویی، داریوش (1395). اثربخشی مدیریت استرس شناختی - رفتاری در میزان فراوانی حملات صرعی نوجوانان مبتلا به صرع. مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه، 14(9): 774-767.
68- معزز، رقیه؛ نریمانی، محمد؛ حاجلو، نادر؛ ابوالقاسمی، عباس؛ سوادی اسکویی، داریوش (1395). مقایسه پروفایل شناختی و آشفتگی هیجانی در بیماران مبتلا به صرع عمومی و کانونی. مجله پزشکی ارومیه، 27(4): 344-336.
69- کرامتی، صدف؛ وزیری، وحید؛ حاجلو، نادر؛ رضایی شریف، علی (1395). عوامل ارتقا دهنده رضایتمندی در پاتوق های شهری و رابطه آن با ویژگیهای جمعیت شناختی. پژوهش های روانشناسی اجتماعی، 6(22): 137-113.
70- سبزه آرای لنگرودی، میلاد؛ حاجلو، نادر؛ بشرپور، سجاد؛ ابوالقاسمی، عباس (1395). اثر آزمایشگاهی اضطراب مرگ بر پیگیری ارزش ها و آرزوهای ناسالم. پژوهش های روانشناسی اجتماعی، 6(23).
71- سبزه آرای لنگرودی، میلاد؛ حاجلو، نادر؛ بشرپور، سجاد؛ ابوالقاسمی، عباس (1395). مرگ آگاهی تجربه ای بیدار کننده: دو مطالعه بر اضطراب مرگ و ارزش گذاری آرزوهای بیرونی. پژوهش در سلامت روانشناختی، 10(4).
72- حاجلو، نادر؛ برهمند، اوشا؛ عدیلی، علی؛ فتحی، مهناز (1395). نقش مرحله بیماری، ادراک بیماری، نیازهای برآورده نشده و خستگی در پیش بینی کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان. روانشناسی سلامت، 5(19): 95-79.
73- حاجلو، نادر؛ رسولزاده، بهزاد؛ جعفری، رباب (1395). رابطه بین وابستگی به موبایل، سرمایه روان‌شناختی، سرمایه اجتماعی و راهبردهای کنار آمدن در دانشجویان. پژوهشنامه تربیتی، 12(49): 98-81.
74- طاهر، محبوبه؛ ابوالقاسمی، عباس؛ حاجلو، نادر؛ نریمانی، محمد (1395). مقایسه اثزبخشی آموزش های همدلی و مدیریت خشم بر شناخت اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای. شناخت اجتماعی، 5(2): 91-70.
75- صبحی قراملکی، ناصر؛ حاجلو، نادر؛ محمدی، سکینه (1395).  بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی. روانشناسی مدرسه، 5(3): 131-118.
76- بابایی نادینلویی، کریم؛ پزشکی، هانا؛ حاجلو، نادر (1395). نقش سبک های مقابله ای و تاب آوری در پیش بینی احساس غربت. پژوهش های روانشناختی، 19(1): 105-91.
77- حاجلو، نادر؛ جعفری، عیسی؛ حشمتی، رسول (1395). پیش بینی کننده های معنوی رضایت زناشویی پرستاران: نقش بهزیستی معنوی و معنا در زندگی. روان شناسی و دین، 9(2): 84-73.
78- حاجلو، نادر (1395). ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس اضطراب حالت رقابتی. پژوهش های کاربردی روانشناختی، 7(1): 40-25.
79- حاجلو، نادر؛ قاسمی نژاد، محمد علی؛ انصار حسین، سروین؛ سیدی اصل، تیمور (1395). بررسی مقدماتی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سه جنبه تاریک شخصیت. روانشناسی بالینی و شخصیت، 14(1): 142-135.
80- حاجلو، نادر؛ برهمند، اوشا؛ حیدری راد، حدیث (1395). رابطه تاثیر سبک های دلبستگی بر کمال گرایی مثبت و منفی، خشم و سازگاری هیجانی در دانشجویان. دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 17(4): 20-11.
81- سرلاتی، مائده؛ ابوالقاسمی، عباس؛ حاجلو، نادر؛ محمدی بایتمر، جهانگیر (1395). مقایسه تحریف شناختی در نوجوانان با و بدون اضطراب جدایی. فصلنامه شخصیت و تفاوت های فردی، 5(13): 120-107.
82- عطادخت، اکبر؛ مجدی، نورالدین؛ حاجلو، نادر؛ ابوالقاسمی، عباس (1396). مقایسه بدکارکردی های نوروسایکولوژیک در بیماران مرد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، اختلال افسردگی اساسی و افراد بهنجار شهر اردبیل در سال 1395. مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 16(1): 46-31.
83- غفاری، مظفر؛ نریمانی، محمد؛ بشرپور، سجاد؛ حاجلو، نادر (1396). مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و بدنی بر علایم اختلال بدشکلی بدن متقاضیان عمل زیبایی. دانشور پزشکی، 25(131): 73-61.
84- غفاری، مظفر؛ نریمانی، محمد؛ بشرپور، سجاد؛ حاجلو، نادر (1396). مقایسه تأثیر هوش شخصی و هوش بدنی بر علایم اختلال اضطراب اجتماعی متقاضیان عمل زیبایی بدن. نشریه روان پرستاری، 5(3): 47-37.
85- فتوحی، سکینه؛ میکائیلی، نیلوفر؛ عطادخت، اکبر؛ حاجلو، نادر (1396). اثربخشی زوج درمانی مبتنی بر سازگاری و دلزدگی زناشویی در همسران دارای تعارض. فصلنامه فرهنگی تربیتی زنان و خانواده، 12(39): 64-45.
86- فرشباف مانی صفت، فرناز؛ ابوالقاسمی، عباس؛ برهمند، اوشا؛ حاجلو، نادر (1396). مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و هیپنوتیزم درمانی بر خودکارآمدی درد و شدت دختران با دیسمنوره اولیه. ارمغان دانش، 22(1): 103-87.
87- قاسمی نژاد، محمد علی؛ ابوالقاسمی، عباس؛ حاجلو، نادر؛ محمد نریمانی (1396). بررسی نقش بهزیستی روانشناختی و ذهن آگاهی در پیش بینی استحکام روانی دانشجویان ورزشکار. فرهنگ در دانشگاه اسلامی، 702): 182-171.
88- حاجلو، نادر؛ مولایی، مهری (1396). عملکرد خانواده اصلی، تمایز یافتگی خود و دلبستگی به خدا در دانشجویان با و بدون شکست عاطفی. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی، 12(46): 80-63.
89- مهرپرور، سهیلا؛ حاجلو، نادر؛ ابوالقاسمی، عباس (1396). اثربخشی درمان پردازش مجدد هولوگرافیک در سازگاری روانی با سزطان در زنان مبتلا به سرطان. مجله پزشکی ارومیه، 28(5): 352-343.
90- غفاری، مظفر؛ نریمانی، محمد؛ بشرپور، سجاد؛ حاجلو، نادر (1396). مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و بدنی بر علائم اخنلال بدشکلی بدن متقاضیان عمل زیبایی با مدل های آمیخته. مدیریت ارتقای سلامت، 7(4): 63-53.
91- فرشباف مانی صفت، فرناز؛ ابوالقاسمی، عباس؛ برهمند، اوشا؛ حاجلو، نادر (1396). بررسی الگوی قاعدگی و شیوع دیسمنوره در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر اردبیل: مطالعه مقطعی. مجله تخصصی اپیدمیولوژی ایران، 13(3): 243-235.
92- دشتی، نقی؛ حاجلو، نادر؛ صادقی، گودرز؛ نریمانی، محمد؛ شریفی نیا؛ محمد حسن (1397). مقایسه کیفیت زندگی، افسردگی، اضطراب، استرس  و ذهن آگاهی در بیماران قلبی با ذکر زیاد خدا و ذکر کم خدا. فصلنامه سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت، 2(3): 129-123.

93- قوامی، هانیه؛ حاجلو، نادر (1397). مقایسه مرگ زود هنگام والدین، سابقه ابتلا به اختلال بیش فعالی- کمبود توجه و شغل مخاطره آمیز در بزرگسالان  با و بدون سابقه تلاش برای خودکشی. فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی، 12(1): 23-13.
94- مولایی، مهری؛ حاجلو، نادر؛ صادقی هشتچین، گودرز؛ میکائیلی، نیلوفر؛ حیدری، شیما (1397). ویژگی های روانسنجی پرسشنامه اختلال اضطراب جدایی بزرگسالان در دانشجویان. فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی، 12(1): 86-77.
95- انصار حسین، سروین؛ ابوالقاسمی، عباس؛ میکائیلی، نیلوفر؛ حاجلو، نادر (1397). اثربخشی نوروفیدبک بر ناقرینگی الگوی فعالیت امواج آلفا در قطعه پیشانی، عملکرد اجرایی و شدت علایم در بیماران افسرده. مجله روانشناسی بالینی، 10(2): 82-71.
96- رنجبر نوشری، فرزانه؛ بشرپور، سجاد؛ حاجلو، نادر؛ نریمانی، محمد (1396). اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبت نگر بر خودمهارگری، سبک های خوردن و شاخص توده بدنی در زنان دارای اضافه وزن. روانشناسی سلامت، 6(4): 105-87.
97- رنجبر نوشری، فرزانه؛ بشرپور، سجاد؛ حاجلو، نادر؛ نریمانی، محمد (1396). اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبت نگر و اموزش یکپارچه شایستگی های هیجانی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی و روانشناختی. شناخت اجتماعی، 6(2): 39- 21.
98- رنجبر نوشری، فرزانه؛ بشرپور، سجاد؛ حاجلو، نادر؛ نریمانی، محمد (1397). تأثیر آموزش مهارتهای تنظیم هیجان بر خودکنترلی، سبک های خوردن و شاخص توده بدنی در دانشجویان مبتلا به اضافه وزن. آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، 6(2): 133-125.
99- سرلاتی، مائده؛ ابوالقاسمی، عباس؛ حاجلو، نادر؛ محمدی بایتمر، جهانگیر (1397). مقایسه رفتارهای خودتنظیمی و فراخلق در دانش آموزان با و بدون اضطراب جدایی. روانشناسی مدرسه، 7(3): 101- 86.
100- فتوحی، سکینه؛ میکائیلی، نیلوفر؛ عطادخت، اکبر؛ حاجلو، نادر (1397). مقایسه اثربخشی زوج درمانی مبتنی برفراهیجان با زوج درمانی روایتی بر سازگاری و دلزدگی زناشویی زوجین متعارض. فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی، 9(34): 101- 77.
101- کیامرثی، آذر؛ سهرابی، زهرا؛ حاجلو، نادر (1394). نقش ابعاد شخصیتی هگزاکو در پیش بینی جهت گیری اجتماعی و خودبازبینی زنان. مجله روانشناسی اجتماعی، 10(35): 108-97.
102- مولایی، مهری؛ حاجلو، نادر؛ صادقی هشتچین، گودرز؛ میکائیلی، نیلوفر؛ حیدری، شیما (1397). اثربخشی درمان پویشی کوتاه مدت با رویکرد همدلانه و تعدیل کننده اضطراب بر ابرازگری هیجانی و خود انگاره دانشجویان دارای علایم اختلال اضطراب جدایی بزرگسالی. روان پرستاری، 6(2): 59- 49.


 

103- Sadeghi, H., Abolghasemi, A., Hajloo, H. (2013). Comparison of cognitive failures and Academic performance amoung the students with and without developmental coordination disorder. International Journal of Psychology and Behavioral Research, 2(2), 79-85.
104-  - Magsod, F., Gamari, H., Hajloo, N. (2013). Investigation the Relationship between Conflict Dialectical Contradiction among Well-adjusted Couples. International Journal of Psychology and Behavioral Research, 2(6): 303 – 307.
 105- Sadeghi, H., Abolghasemi, A., Hajloo, N. (2012). Compression of Cognitive Flexibility and Adjustment of Students with Developmental Coordination Disorder (DCD) and Typically Developing Students. Iranian Rehabilitation Journa, 10(16), 61-70.
 106- Hajlo, N., Sadeghi, H., Habibi, Z., Babayi, K. (2013). The role of self-knowledge in addiction potential in students. International Journal of Psychology and Behavioral Research, 2(3), 147-151.
107-  Hajloo, N., Abolghasemi, A., Shahi, S. (2013). Evaluation of the Effectiveness of Stress Management Training on the Mother’s Life Quality of Children with Mental Retardation. International Journal of Psychology and Behavioral Research. Vol., 2(4), 217-222.
  108- Sadeghi, H., Abolghasemi, A., Hajloo, N. (2013). Comparison of cognitive failures and Academic performance amoung the students with and without developmental coordination disorder. International Journal of Psychology and Behavioral Research, 2(2): 79 – 85.
109- - Sadeghi, H., Hajloo, N., Babaei, K., Shahri, M. (2014). The relationship between Metacognition and Obsessive Beliefs, and Procrastination in Students of Tabriz and Mohaghegh Ardabili Universities, Iran. Iranian Journal of Psychiatry and Behavioral Science, 8(1): 42 – 50.
110- Sadeghi, H., Shahri, M., Iri, H., Babayi, K., Hajloo, N. (2014). Comparison of Meta Cognition Components between Addicted and Non- addicted Students. Reef Resources Assessment and Management Technical Paper, 40 (2): 454-460.
111- Hajloo, N., Babayi Nadinloei, K., Sadeghi, H. (2014). Relationship between Meta-Emotion Addiction Potential in University Students. International Journal of Psychology and Behavioral Research, 1(1), 787-791.
112-Pezeshki, H., Hajloo, N. (2014).  A Comparison of sensation Seeking among Athletes, Non-athlete in Combat Sports, and Non-athlete. International journal of Psychology and Behavioral Research, 1(4).
113- Hajloo, N., Sadeghi, H., Babayi Nadinloei, K., Habibi, Z. (2014). The Role of Meta-cognition in Students  Addiction Potential Tendency. Int J High Risk Behav Addict, 3(1).
103- Hajloo, N. (2014). Relationships between Self-Efficacy, Self-Esteem and Procrastination in Undergraduate Psychology Students. Iran J Psychiatry Behav Sci, 8(3): 42-9.
114- Babaei Nadinluei, K., Pezeshki, H., Hajloo, N. (2014). The Role of Emotional Intelligence (EI) and Love Style on Predicting. International Journal of Psychology and Behavioral Research, 1(3): 625-630.
115- Pezeshki, H., Hajloo, N. (2014).  A Comparison of Sensation Seeking among Athletes - non athletes in Combat Sports and non athlete. International Journal of Psychology and Behavioral Research, 1(4): 358-364. 
116- Mikaeili, N., Hajloo, N., Mohammad, Narimani, M., Pournikdast, S. (2015). Effectiveness of Multi-Model lazravs and Multi-Model Spiritual-Religious, of Physical Symptoms and Quality Life Patients with Functional Dyspepsia. Journal of Asian Scientific Research, 5(12): 534-544. 
117- Kosari Moghadam, L., Hajloo, N. (2015). Comparison of Anxiety, Depression and Stress in Women with and without Polycystic Ovary Syndrome (PCOS). International Journal of Review in Life Sciences, 5(5): 249-252.
118- Taherifard, M., Abolghasemi, A., Hajloo, N. (2015). Positive and negative urgency and sleep quality among patients with borderline and antisocial personality disorders. Archives of Psychiatry and Psychotherapy, 4: 105–112.

119- Rajaei, F., Atadokht, A., Hajloo, N., Basharpour, S. (2015). Effectiveness of Group Poetry Therapy on Emotional Expression in Patients with Schizophrenia. ASEAN Journal of Psychiatry, 17(2). 

120- Atadokht, A., Hajloo, N., Karimi, M., Narimani, M. (2015). The Role of Family Expressed Emotion and Perceived Social Support in Predicting Addiction Relapse. Int J High Risk Behav Addict, 4(1). 
121- Hajloo. N. (2016).Psychological Predictors of Addiction: Are the Addiction Can be Predicted Based on Psychological Properties? Acta Medica Mediterranea, 32: 1099-1102.
122- 
Mowlaie, M., Hajloo, N., Sadeghi Hashjin, G., Mikaeili, N., Heidari, Sh. (2018). The Effectiveness of Empathic Dynamic Psychotherapy and Anxiety-Regulating Psychodynamic Therapy in Treating Adult Separation Anxiety Disorder. Practice in Clinical Psychology, 6(3): 143-153.


 

 
 
 

مقالات ارایه شده

  -حاجلو، نادر (1380) ، اثر ترميمي آموزش بر عملكرد بيماران اسكيزوفرنيك پارانويا در آزمون سته‌بندي كارتهاي ويسكانسين( wcs ) : خلاصه مقالات پنجمين كنگره پژوهشهاي روانپزشكي و روانشناسي ايران ، دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي.

  - حاجلو، نادر (1389). میزان شیوع معلولیت ذهنی و عوامل مرتبط با آن در استان اردبیل. روانشناسی معاصر. مجموعه مقالات سومین کنگره ملی انجمن روانشناسی ایران. -

  - رضايي شريف، علي؛ حاجلو، نادر؛ نريماني، محمد و آقاجاني، سيف‌اله (1390). تحليل چند سطحي مشكلات رفتاري در بين دانش‌آموزان . تهران: سومين كنگره سراسري پژوهش‌هاي روانشناسي باليني .

  - حاجلو، نادر و رضايي شريف، علي (1390). اضطراب امتحان، افت تحصيلي و شكايات روان‌تني در دانشجويان . رشت: ششمين سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان .

  - بابايي نادينلويي، كريم؛ حاجلو، نادر؛ صبحي قراملكي، ناصر و صادقي، حسن (1390). حمایت اجتماعی و سلامت روانی در بین دانشجویان بومی و غیر بومی. رشت: ششمين سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان .

  - حاجلو، نادر؛ باقري، سميه (1391). رابطه خودكارآمدي جامعه‌مدار و وظيفه‌شناسي با فشار رواني. مجموعه مقالات چهارمين كنگره انجمن روانشناسي ايران.

  - حاجلو، نادر؛ فرجيان فرد، آرزو (1391). رابطه مؤلفه‌هاي هوش هيجاني با كمرويي در دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع راهنمايي. مجموعه مقالات چهارمين كنگره انجمن روانشناسي ايران.

  - حاجلو، نادر؛ صادقي، حسن؛ بابايي نادينلويي، كريم (1391). پيش‌بيني آمادگي به اعتياد در دانشجويان از روي خودشناسي. اولين كنگره بين‌المللي دانشجويي اعتياد. اروميه.

  - حاجلو، نادر؛ حبيبي، زهرا؛ بابايي نادينلويي، كريم؛ صادقي، حسن (1391). نقش فراشناخت در آمادگي به اعتياد دانشجويان. اولين كنگره بين‌المللي دانشجويي اعتياد. اروميه.

  - حاجلو، نادر (1392). رضايت شغلي، سابقه شغلي، سن، جنسيت و سلامت رواني كاركنان. تهران: دومين كنگره ملي روان‌شناسي اجتماعي ايران.

  - حاجلو، نادر (1392). اوقات فراغت و سلامت اجتماعي دانشجويان. تهران: دومين كنگره ملي روان‌شناسي اجتماعي ايران.

  - حاجلو، نادر؛ صادقي، حسن؛ بابايي نادينلويي، كريم؛ حبيبي، زهرا (1392). مقايسه مؤلبفه‌هاي فراهيجان در بين افراد عادي و معتادان به مواد مخدر . اولين كنگره سراسري اعتياد و رفتارهاي پرخطر. كرج.

  - صادقي، حسن؛ حاجلو، نادر؛ حبيبي، زهرا؛ بابايي نادينلويي، كريم؛ (1392). مقايسه مؤلبفه‌هاي فراشناخت در بين افراد عادي و معتادان به مواد مخدر . اولين كنگره سراسري اعتياد و رفتارهاي پرخطر. كرج.
- جعفری، مهدیه؛ بشرپور، سجاد؛ حاجلو، نادر (1397). اثربخشی آموزش شناختی – رفتاری بر حساسیت اضطرابی زنان باردار. اولین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین جهان در تعلیم و تربیت، روانشناسی، حقوق و مطالعات فرهنگی- اجتماعی. دانشگاه آزاد واحد زرقان.
- جعفری، مهدیه؛ بشرپور، سجاد؛ حاجلو، نادر (1397).  اثربخشی آموزش روانشناسی مثبت نگر بر کیفیت زندگی زنان باردار. اولین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین جهان در تعلیم و تربیت، روانشناسی، حقوق و مطالعات فرهنگی- اجتماعی. دانشگاه آزاد واحد زرقان.
 

  Hajloo, N. (2011). The Study of counseling services effect on Iranian adolescence’s mental health ” . The 2nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Antalya – Turkey.

  Hajloo, N., Sadeghi, H., & Emami, F. (2011). The study of relationship between obsessive beliefs and procrastination among students of Mohagheghe ardabili and Marageh universities. The 2nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Antalya – Turkey.

  - Hajloo, N. (2012). Relationship Between P ositive P sychological C apacities and S ense of Humour A mong F emale T eachers of Iran ” . The 3nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Ezmir – Turkey.

  - Hajloo, N., Farajian, A. (2012). Relationship Between Emotional Intelligence and Shyness ” . The 3nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Ezmir – Turkey.

  - Hajloo, N., Pezeshki, H. (2012). Compare Happiness , Psychological Tenacity , and Sensation Seeking among Athletes and no Athletes ” . The 3nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Ezmir – Turkey.

  - Babaei, K. Hajloo, N., Sadeghi, H. (2012). Relationship between Job Satisfaction and Employees Mental Health ” . The 3nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Ezmir – Turkey.

  - Babaei, K. Hajloo, N., Sobhi G, N. (2012). The study efficacy of time management training on increase academic timemanagement of students ” . The 3nd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance. Ezmir – Turkey.

  - Hajloo, N., Babaei, K., Sadeghi, H., Habibi, Z. (2012). Relationship Between Meta Emotion and Preparation to Addiction. Urmia: 1st International Student Congress on Addiction.

عضویت در شورای نویسندگان
- عضو هیئت تحریریه مجله علمی- پژوهشی پژوهش های نوین روانشناختی دانشگاه تبریز.
عضو هیئت تحریریه مجله International Journal of Schooling
داوری در کنفرانس‌ها
- اولين همايش ملي عشاير و امنيت، ايران- اردبيل.
- دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه (1395).
- اولین همایش ملی علوم ورزشی (1395).
افتخارات و جوایز
- پژوهشگر برتر دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1392 (گروه علوم انسانی)
پژوهشگر برتر استانی در سال 1393 (گروه علوم انسانی)
فعالیت های اجرایی

  - مشاور امور روانی معاونت فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس تهران(78 - 1376)

  - مشاور امور روانی جهاد دانشگاهی دانشگاه تربیت معلم تهران (77- 1376)

  - همکار پژوهشی پژوهشکده کودکان استثنایی کشور (1377)

  - پژوهشگر مسائل اجتماعی سازمان زندانهای آذربایجان غربی (81- 1380)

  - نویسنده و تهیه کننده برنامه های رادیویی مرکز صدا و سیمای آذربایجان غربی (1381)

  - مشاور مرکز مشاوره سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل (88- 1385)

  - مدیر گروه روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی – پردیس نمین (از سال 1387- 1391 )

  - بازرس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان اردبیل (از سال 1390- 1395)
- معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی (مهر 1397- مرداد 1393)
- رئیس کمیسیون تخصصی علوم انسانی هیئت ممیزه دانشگاه محقق اردبیلی (آبان 1397- آبان 1395)

داوری مقالات در مجلات علمی

- مجله علمي- پژوهشي علوم رفتاري

- مجله علمي پژوهشي اصول بهداشت رواني

- مجله علمي- پژوهشي پژوهش‌هاي كاربردي روان‌شناختي

- مجله علمي- پژوهشي دانش و پژوهش در روان‌شناسي كاربردي

- مجله علمي- پژوهشي روان‌شناسي مدرسه

- مجله علمي- پژوهشي ناتواني‌هاي يادگيري

برگشت به صفحه کارنامه علمی