1- حسن بیگی (1388). تعیین میزان رعایت اصول علمی در طراحي سوالات پيشرفت تحصیلی توسط معلمان مدارس راهنمایی مشگین شهر. (کارشناسی ارشد علوم تربیتی)
2- فاطمه بخشنده (1388). بررسی رابطه عوامل مختلف با هویت یابی فردی دانش آموزان متوسطه شهرستان اردبیل. (کارشناسی ارشد علوم تربیتی)
3- بررسی میزان اثربخشی بازدیدهای راهنما معلمان برعملکرد آموزگاران با مدارک تحصیلی مرتبط و غیر مرتبط در شهرستان مشگین شهر ـ شهرلاهرود و ارشق. 1388 (کارشناسی ارشد علوم تربیتی)
4- فاطمه امامی (1389). بررسی روابط تعهد سازمانی،استرس شغلی،خلاقیت سازمانی و انگیزش پیشرفت در بین کارکنان بیمارستان امام رضا تبریز. (کارشناسی ارشد روانشناسی).
5- مرجان حقیقت گو (1389). بررسي روابط كمالگرايي، انگيزش پيشرفت، خودكارآمدي و فرسودگي شغلي در بين پرستاران شهرستان رشت. (کارشناسی ارشد روانشناسی).
6- حسین بهرامی رضاقی (1389). بررسي رابطه ويژگيهاي شخصيتي، عزت نفس و کيفيت زندگي با تعهد سازماني کارکنان آموزش و پرورش استان قم. (کارشناسی ارشد روانشناسی).
7- لقمان قدیمی (1390). بررسي رابطه هوش هیجانی، مهار خشم و احساس خود کارآمدی با كيفيت زندگي معلمان ابتدایی شهرستان میاندوآب. (کارشناسی ارشد روانشناسی).
8- خدیجه عظیمی نیا (1390). بررسی رابطه صفات شخصيتی و خلاقيت با "استفاده از موسيقی در زندگی روزمره". (کارشناسی ارشد روانشناسی).
9- سمیه باقری (1390). بررسی رابطه کمال گرایی، خودکارآمدی ،استرس و وظیفه شناسی با به تعویق انداختن. (کارشناسی ارشد روانشناسی).
10- سعیده نوری (1390). بررسی رابطه خلاقيت، وظيفه شناسي، جنبه هاي انگيزشي و نگرشی زمان با مديريت زمان. (کارشناسی ارشد روانشناسی).
11- عیسی محمدی (1390). بررسی آزمایشی تاثیرکمال گرایی بر روی تجربه ی شرم، گناه، غرور و عزت نفس. کارشناسی ارشد روانشناسی.
12- آرزو فرجیان (1391). مدل یابی علی فوبی اجتماعی براساس هوش هیجانی ، مهارت های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی. کارشناسی ارشد روانشناسی.
13- هانا پزشکی (1391). مقایسه هیجان خواهی ،شادکامی وسرسختی روان شناختی ورزشکاران رزمی، غیررزمی و افراد غیر ورزشکار. کارشناسی ارشد روانشناسی.
14- خدیجه عیوضی (1391). اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت استرس، مدیریت زمان و خودکارآمدی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه شهرستان هیر. کارشناسی ارشد روانشناسی.
15- ربابه هوشمند (1391). ارتباط ابعاد شخصیتی هگزاکو با اشتیاق شغلی وجهت گیری هدف در دبیران. کارشناسی ارشد روانشناسی.
16- پريسا افكاري (1392). مقایسه شیوه های فرزند پروری، سلامت روانی و عزت نفس مادران کودکان مبتلا به ناتوانایی های یادگیری با مادران کودکان عادی. کارشناسی ارشد روانشناسی
17- ندا حق پرست (1392).نقش طرحواره های ناسازگار اولیه در پیش بینی بهزیستی روانی زنان در معرض طلاق. كارشناسي ارشد روانشناسي
18- صبا شاهي (1392).تعیین اثر بخشی آموزش مدیریت استرس بر کیفیت زندگی مادران کودکان کم توان ذهنی. كارشناسي ارشد روانشناسي
19- سكينه مرادي داخل (1392).بررسي اثربخشي آموزش حل مسئله اجتماعي بر كنترل عاطفي و شايستگي اجتماعي دانشآموزان دختر آزار ديده. كارشناسي ارشد روانشناسي باليني
20- حيدر رفيعي وردنجاني (1392). مقايسه سبكهاي فرزندپروري، تفكرات غيرمنطقي و راهبردهاي تنظيم هيجان در والدين مبتلا به اختلال بيش فعالي، ناتواني يادگيري و كودكان عادي. كارشناسي ارشد روانشناسي.
21- اسماعيل سلطاني (1392).تأثیر بازی های رایانه ای بر برانگیختگی کودکان نارسایی توجه / فزون جنبشی و بهنجار 22- كارشناسي ارشد روانشناسي.
22- اسماعيل اصغري (1392). پیش بینی گرایش به مصرف مواد در نوجوانان بر اساس نشانه های اختلال کمبود توجه – بیش فعالي. كارشناسي ارشد روانشناسي
23- رئیسی گهر، حمیرا (1393). اثربخشي آموزش مهارتهاي ارتباطي بر سازگاري اجتماعي و شادكامي نوجوانان. کارشناسی ارشد روانشناسی.
24- حیدری راد، حدیث (1393). رابطه بین سبکهای دلبستگی، کمالگرایی، خشم و سازگاری هیجانی در دانشجویان. کارشناسی ارشد روانشناسی.
25- رضایی، الهام (1393). قايسه بهزيستي ذهني، اضطراب اجتماعي و خشم در بين زنان متقاضي طلاق و عادي شهر اردبيل. کارشناسی ارشد روانشناسی.
26- زینالعابدین زاده، زینب (1393). بررسي نقش همدلي، جرأت ورزي، مهارت ارتباطي و سبك حل تعارض در پيشبيني رضايت زناشويي زوجين. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
27- کریمی، مسعود (1393). نقش هيجان ابراز شده خانواده در ميزان آسيبپذيري روانشناختي و عود مجدد اعتياد در معتادين. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
28- جعفری، رباب (1393). رابطه وابستگي به موبايل، سرمايه اجتماعي، سرمايه روانشناختي و راهبردهاي مقابله در دانشجويان. کارشناسی ارشد روانشناسی.
29- مقدسی اقدم، خدیجه (1393). مقايسه راهبردهاي تنظيم شناختي هيجان، سبكهاي دلبستگي، ابراز وجود و منبع كنترل در دختران فراري و عادي. کارشناسی ارشد روانشناسی.
30- عباسی، مرتضی (1393). رابطه ويژگيهاي شخصيتي، بهزيستي روانشناختي و نگرش مذهبي با وابستگي به تلفن همراه. کارشناسی ارشد روانشناسی.
31- علایی خرائم، سارا (1393). رابطه تنظيم هيجان، كنترل عواطف و مهارتهاي مقابلهاي با كيفيت زندگي در فرزندان افراد معتاد. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
32- اسدی، آیلار (1393). ارتباط تيپ شخصيتي، مهارتهاي مقابلهاي و سبك زندگي اسلامي در بيماران سرطاني با خستگي و درد مزمن ناشي از سرطان. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
33- هاشمی، سیده صغری (1393). نقش خود تنظيمي، آگاهي هيجاني و سبكهاي تصميمگيري در پيشبيني آسيبپذيري شناختي داراي اختلال اضطراب فراگير. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
34- هژیر، افشار (1394). مقایسه سبک های دلبستگی،سبک های حل مسأله و حساسیت اضطرابی در بیماران قلبی-عروقی و افراد سالم. کارشناسی ارشد روانشناسی.
35- محمدی، گلاویژ (1394). مقایسه سبکهای تفسیری، حس انسجام، حافظه هیجانی، و انعطافپذیری شناختی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیری و اختلال پانیک با افراد عادی. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
36- فتحی، مهناز (1394). رابطه مرحله بیماری، ارداک بیماری، خستگی و نیازهای برآورده نشده با کیفیت زندگی و سازگاری ذهنی بیماران مبتلا به سرطان. کارشناسی ارشد روانشناسی.
37- بنی صدر (1394). اثربخشی آموزش روانی گروهی خانوادهها بر پیروی از دستورات دارویی،سلامت روانی و استرس ادراک شده مراقبین بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی. کارشناسی ارشد روانشناسی.
38- فخری، الهام (1394). مقایسه مشکلات رفتاری- هیجانی و کیفیت زندگی در کودکان و نوجوانا مبتلا به سرطان و عادی. کارشناسی ارشد روانشناسی.
39- کیخسروانی، مولود (1394). اثربخشی برنامه های آموزشی مدیریت استرس و تاب آوری بر وضعیت روان شناختی و شغلی کارکنان. دکتری تخصصی روانشناسی.
40- اسماعیلی، کرامت (1394). مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، باورهای غیرمنطقی و نارسایی هیجانی در بیماران قلبی و افراد سالم. کارشناسی ارشد روانشناسی.
41- محمدی مصیری، فرهاد (1394). طراحی و آزمون الگویی از پیشایندهای اختلال اضطراب اجتماعی. دکتری تخصصی روانشناسی.
42- پورنیک دست، سبحان (1394). اثربخشی درمان چند وجهي لازراوس و چند وجهي معنوي-مذهبي بر شدت علائم جسمانی و روانشناختی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سوء هاضمه کنشی. دمتری تخصصی روانشناسی، راهنمای دوم.
43- طاهر، محبوبه (1394). اثربخشی آموزشهای همدلی و شناختی– رفتاری بر شناخت اجتماعی، بازداری پاسخ و سازگاری کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای. دکتری تخصصی روانشناسی، راهنمای دوم.
44- آب نیکی، الهام. (1395). اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری و فراتشخیصی بر ویژگی های روانشناختی و بهبود کیفیت زندگی در دانشجویان دختر دارای اضطراب اجتماعی. دکتری تخصصی روانشناسی.
45- رجایی، فهیمه (1395). اثربخشی شعردرمانی گروهی بر بهبود نشانگان مثبت و منفی و شیوه ابراز هیجان بیماران مزمن طیف اسکیزوفرن. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
46- ممی پور، سمیه (1395). مقایسه حمایت اجتماعی، جهتگیری زندگی و سرسختی سلامت در زنان بارور و نابارور. کارشناسی ارشد روانشناسی.
47- کاظمی، زهرا (1395). مقایسه استرس والدگری،رضایت زناشویی و کارکردهای خانوادگی مادران کودکان مبتلا به ADHD و بهنجار. کارشناسی ارشد روانشناسی.
48- معزز، رقیه (1395). اثربخشی آموزشی مدیریت استرس شناختی-رفتاری در تعامل با نوع صرع بر آشفتگی هیجانی و کاهش حملات تشنجی در نوجوانان مبتلا به صرع. دکتری تخصصی روانشناسی، راهنمای دوم.
49- مهرپرور، سهیلا (1395). اثر بخشی درمان هولوگرافیک برعلائم پس آسیبی، امید به زندگی و سازگاری روانی با بیماری در مبتلایان به سرطان. کارشناسی ارشد روانشناسی.
50- مرتضوی، مهشید (1395). مقایسهی ابعاد شخصیتی، راهبردهای مقابله ای و حالات خلقی در میان افراد مبتلا به بیماری پوستی و افراد عادی. کارشناسی ارشد روانشناسی.
51- مجد، نورالدین (1395). مقایسه سیستم های مغزی رفتاری، تنظیم هیجان و بدکارکردهای نوروسایکولوژیک در بیماران مبتلا به اختلالات طیف اسکیزوفرنی، اختلالات افسردگی و افراد بهنجار. کارشناسی ارشد روانشناسی، راهنمای دوم.
52- موسوی، سیده مهسا (1395). نقش حس انسجام، سیستم های مغزی/ رفتاری و سبک های اسنادی در پیش بینی افکار خودکشی و مهارت های بین فردی بیماران افسرده. کارشناسی ارشد روانشناسی، راهنمای دوم.
53- قوامی لاهیجی، هانیه (1395). مقایسهی مرگ زودهنگام والدین، سابقهی ابتلا به ADHD و شغل مخاطرهآمیز در بزرگسالان با و بدون سابقهی تلاش برای خودکشی. کارشناسی ارشد روانشناسی.
54- سبزه آرای لنگرودی، میلاد (1395). ارتباط نیازهای بنیادین روانشناختی، آرزوهای شخصی و برخی از سازههای مربوط به خود با اضطراب مرگ بر اساس مفروضات دیدگاههای انسانگرا و وجودی. دکتری تخصصی روانشناسی.
55- قاسمینژاد، محمد علی (1396). اثربخشی دو روش آموزشی استحکام روانی و ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی و شاخص¬های فیزیولوژیکی در ورزشکاران حرفه¬ای. دکتری تخصصی روانشناسی، راهنمای دوم.
56- سوری، فاطمه (1396). مقایسه اثر بخشی نقاشی درمانی و قصه درمانی بر افزایش تابآوری و کاهش تکانشوری کودکان کار و خیابانی. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
57- محمد نژاد، زینب (1396). رابطه کیفیت زندگی، شادکامی، حمایت اجتماعی با بهزیستی ذهنی واجتماعی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی. کارشناسی ارشد روانشناسی.
58- دوشی، سمیه (1396). نقش تجارب آسیب زا، حساسیت اضطرابی و آلکسی تایمیا در پیش بینی شدت کژکاریهای جنسی زنان. کارشناسی ارشد روانشناسی. راهنمای دوم.
59- جباری، وحید (1396). مقایسه انگیزه پیشرفت، مهارت های اجتماعی و شایستگی اخلاقی افراد ورزشکاران و غیر ورزشکار زن ومرد. کارشناسی ارشد روانشناسی.
60- یکتا، نگار (1396). رابطه رویدادهای آسیب زای زندگی با علائم احتکار و علائم وسواسی- جبری. کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه محقق اردبیلی.
61- باقری، مریم (1396). نقش سيستم هاي مغزي رفتاري، نظريه ذهني و سبک حل مساله اجتماعي در اضطراب اجتماعي دانش آموزان. کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه محقق اردبیلی.
62- محمدی، زهرا (1397). اثر آموزش تصویر سازی ذهنی و تقلید متقابل بر عملکرد اندام های فوقانی و مهارت حرکتی کودکان فلج مغزی. کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان استثنایی، دانشگاه محقق اردبیلی.
63- رحیمی، سعید (1397). رابطه ی چشم انداز زمانی، تیپ های شخصیتی، ذهن آگاهی و امید به زندگی با بهزیستی روانشناختی دانشجویان. کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه محقق اردبیلی.
64- کریمی، مسلم (1397). اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روانی، رضایت زناشویی و معنا در زندگی در بیماران مبتلا به سرطان. کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه محقق اردبیلی.
65- کشاورز، مهسا (1397). مقایسه پیوستگی، انعطاف پذیری و راهبردهای حفظ رابطه در بین زنان متقاضی طلاق و عادی. کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه محقق اردبیلی.
66- رنجبر نوشری، فرزانه (1397). مقایسه اثربخشی مداخله مبتنی بر روان شناسی مثبت نگر و آموزش مهارت های تنظیم هیجان بر شاخص های سلامت روانی مثبت، سبک های خوردن، خودمهارگری و شاخص توده بدنی در زنان دارای اضافه وزن و چاق. دکتری روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی.راهنمای دوم
67- مولایی، مهری (1397). بررسی تاثیر رواندرمانگری پویشی کوتاهمدت با رویکرد همدلانه و رویکرد تعدیلکننده اضطراب بر کاهش اضطراب، بهبود خودپنداره، ابرازگری هیجانی، سبکهای مدیریت تعارض، و سبکهای دفاعی افراد بزرگسال دارای اختلال اضطراب جدایی با و بدون علائم افسردگی اساسی. دکتری روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی.
|