EN | AR | AZ | | ورود

اعضا - ناصر سیف اللهی


:: فهرست بخش ها ::
:: ::
:: پروفسور ناصر سیف اللهی | برگشت به صفحه کارنامه علمی | [نسخه ویژه چاپ] ::
کتاب‌های منتشر شده
1-نظریه اقتصاد خرد (تأليف) ناصر سیف اللهی، انتشارات حامی، 1393
2-مديريت هدفگرا و زمانمند : نوسندگان، کن بلانچارد/استیو گوتری ،مترجمان ناصر سیف اللهی/ناصرعلی رمضانی/مریم پورین محم، انتشارات آراد کتاب، 1392
3- مديريت دانش در سازمان‌ها  انتشارات آراد کتاب، 1401
4-اقتصاد خرد پیشرفته (تأليف و ترجمه جلد 1)ناصر سیف اللهی، انتشارات ترمه، 1392
5-اقتصاد خرد پیشرفته (تأليف و ترجمه جلد 2) ناصر سیف اللهی، انتشارات ترمه، 1392
6-تئوري اقتصاد كلان (تأليف) براي دانشجويان حسابداري، مديريت، ناصر سیف اللهی، انتشارات حامی، 1392
7-اقتصاد كلان پیشرفته (ترجمه جلد 1) براي دانشجويان  اقتصاد، ناصر سیف اللهی، انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی،1394
8-اقتصاد كلان پیشرفته (ترجمه جلد 1) براي دانشجويان  اقتصاد، ناصر سیف اللهی، انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی،1394
9-مبانی علم اقتصاد (تالیف) ناصر سیف اللهی، هاتف حاضری، انتشارات آراد کتاب 1395
10-سیاستهای پولی و مالی(تالیف) ناصر سیف اللهی، هاتف حاضری، انتشارات آراد کتاب 1395
11-اقتصاد کلان(تصنیف)، ناصر سیف اللهی،انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی،1399
12-اصول مدیریت(تالیف) ناصر سیف اللهی، انتشارات آراد کتاب 1396
13-اصول حسابداری1(تالیف)  ناصر سیف اللهی، انتشارات آراد کتاب 1396
14-مدیریت ریسک مالی(ترجمه) ناصر سیف اللهی، بخشی، انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی،1399
15-مدیریت استراتژیک بازاریابی(ترجمه) ناصر سیف اللهی، نادر اسکندری،انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی،1399
16-آمار و کاربرد آن در مدیریت و اقتصاد (تالیف) ناصر سیف اللهی،اله یار بیگی، حامد سیف اللهی انتشارات باغ رضوان،1399
17- اقتصاد ایران(تالیف) هاتف حاضری، ناصر سیف اللهی، انتشارات ماهان،1396.
18- مقدمه ای بر اقتصاد خرد(1401)
19.مبانی مدیریت پیشرفته، ناصر سیف اللهی، انتشارات ترمه(1401)
20- مدیریت بازاریابی صنعتی، ناصر سیف اللهی انتشارات اراد کتاب(1401)
21- اصول و مدیریت بازاریابی خدمات، انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی(1400)
22- اقتصاد رفتاری، ناصر سیف اللهی انتشارات ترمه(1401).
23- بازاریابی خدمات مالی انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی ناصر سیف اللهی، سجادخزائی و الهام پنام( ترجمه،1402).



:: ::