دانشگاه محقق اردبیلی | |
ولی محمدی - کارنامه علمی کامل | |
اطلاعات فردی | |
پست الکترونیک | v.mohammadi![]() |
نشانى پایگاه اینترنتى | |
نشانی توئیتر | |
نشانی لینکدین | |
نشانی گوگل پلاس | |
نشانی تلگرام | |
نشانی ریسرچ گیت | |
نشانی گوگل اسکالر | |
نشانی پروفایل اسکوپوس | |
نشانی ارکید | |
ارجاعات | |
اچ ایندکس | |
نام کامل | ولی محمدی |
آخرین رشته تحصیلى | |
محل اخذ آخرین مدرک | |
اطلاعات شغلی | |
محل خدمت | گروه آموزش زبان انگلیسی |
درجه علمی | |
دانشیار | |
اطلاعات تماس | |
تلفن محل کار | 04533526401 |
دورنگار | |
نشانی | |
کدپستی | |
صندوق پستی | |
شهر | Ardabil |
کشور | Iran |
سوابق تحصیلی | |
دیپلم: ریاضی و فیزیک، دبیرستان طالقانی، اردبیل کارشناسی: آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، تهران کارشناسی ارشد: آموزش زبان انگلیسی،دانشگاه تربیت معلم، تهران دکتری: آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه خوارزمی، تهران |
|
آشنایی با زبان | |
ترکی-فارسی-انگلیسی | |
مهارتهای حرفهای | |
Microsoft Office-SPSS | |
سوابق شغلی | |
مدرس دوره های مختلف در دانشگاه محقق اردبیلی از سال 1389 | |
علایق تحقیقاتی | |
روش تدریس-تحلیل گفتمان-روش تحقیق-واژگان | |
دورههای تدریس شده | |
زبان عمومی خواندن و درک مطلب گفت و شنود زبانشناسی عمومی روش تدریس روش تحقیق |
|
کارگاههای تدریس شده | |
1. مدیریت زمان 2. مرجع دهی به روش APA 3. آشنایی با مقطع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی |
|
کتابهای منتشر شده | |
Siami, T., & Mohammadi, V. (2014). An introduction to bilingualism. Ardabil: Negin Sabalan Press. Mohammadi, V., Paryru, P., & Penhani, E. (2013). Survival English for university students (3rd Ed.). Ardabil: Yavarian Press. Allaf-Akbary, O., Mousavi, N., & Mohammadi, V. (2012). Word power plus. Ardabil: Yavarian Press. Keshavarz, M.H., & Mohammadi, V. (2012). Essential English vocabulary for advanced students. Tehran: Rahnama Press. Keshavarz, M.H., & Mohammadi, V. (2012). Essential English vocabulary for intermediate students. Tehran: Rahnama Press. Araghi, S. M., Mohammadi, V. & Yari, T. (2012). A comprehensive collection of TOEFL test items. Tabriz: Frouzesh Publication. Keshavarz, M.H., & Mohammadi, V. (2011). Essential English vocabulary for elementary students. Tehran: Rahnama Press. Moradi, S., Mohammadi, V. & Penhani, E. (2011). Connections 1. Ardabil: Negin Sabalan Press. Mohammadi, V., Penhani, E. & Moradi, S. (2011). Connections 2. Ardabil: Negin Sabalan Press. Penhani, E., Moradi, S., & Mohammadi, V. (2011). Connections 3. Ardabil: Negin Sabalan Press. Keshavarz, M.H., & Mohammadi, V. (2010). Academic vocabulary for university students. Tehran: Rahnama Press. Keshavarz, M.H., & Mohammadi, V. (2009). Vocabulary analogy. Tehran: Jungle Publication. .Mohammadi, V. (2016). 300 must-have words for the GRE. Ardabil: Negin Sabalan Press .Mohammadi, V., & Rassizadeh, R. (2016). Graded readings for everyone. Ardabil: Parlaq Yazi Press .Mohammadi, V., Amini Farsani, M., & Taghaddomi, M. Sh. (2016). World vsion. Ardabil: Negin Sabalan Press .Mohammadi, V., Pariru, P., & Penhani, E. (2016). A fresh glance at general English. Ardabil: Negin Sabalan Press .Mohammadi, V., Heidari, M. R., & Alizadeh Nyari, Z. (2016). English review plus. Ardabil: Negin Sabalan Press .Mamoudi, A., Mohammadi, V., & Mousavi, N. (2017). General readings for general English. Ardabil: Negin Sabalan Press .Mohammadi, V., & Salmanzadeh, J. (2018). Law texts for beginners. Ardabil: Mohaghegh Ardabili Press |
|
مقالات چاپ شده | |
محمدی، ولی. (1396). بررسی ارتباط بین عزت نفس و فرسودگی شغلی معلمان با عملکرد آنها در تدریس زبان انگلیسی. فصلنامه روانشناسی مدرسه، 6 (4)، 161-175. رضایی شریف، علی؛ ابراهیم خانی، محمد رضا و محمدی، ولی. (1396). بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در یادگیرندگان زبان انگلیسی. دوفصلنامه راهبردهای شناختی در یادگیری، 5(9)، 83-102. |
|
مقالات ارایه شده | |
1. Tracing Metadiscursive Stance over Time and across Disciplines: A Comparative Study of English Research Articles (2016), Fourth International Conference on Applied Research in Language Studies 2. Mapping Metadiscursive Epistemic and Attitudinal Stance in English Research Articles: A Cross-Disciplinary Study over Time (2017), Metadiscourse Across Genres 3. Stance in English research articles: A diachronic, cross-disciplinary study (2017), The 8th Conference on Issues in English Language Teaching in Iran (IELTI 8) |
|
برگشت به صفحه کارنامه علمی |