معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل مطرح کرد: خانواده های شاهد و ایثارگر بیشترین نقش را در تحقق جهاد تبیین داشته باشند

 | تاریخ ارسال: 1401/12/9 - 23:18 | 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: خانواده های شاهد و ایثارگر بیشترین نقش را در تحقق جهاد تبیین داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر کاظم دبیر ۹ اسفند در مراسم تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های محقق اردبیلی و علوم پزشکی اردبیل گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام آزادی خواه است و این نظام بی بدیل و فوق العاده ارزشمند است.
وی افزود: امروز به معنای حقیقی کلمه در حال جنگ ترکیبی با استکبار جهانی هستیم؛ بطوریکه دشمنان از اغتشاشات نتیجه نگرفتند و اکنون سراغ بازار ارز رفته و می خواهند ورود دلار را به کشور را محدود کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بیان کرد: انتظار می رود خانواده های شاهد و ایثارگر بیشترین نقش را در تحقق جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری داشته باشند.
 دبیر عنوان کرد: صاحب اصلی جامعه و نظام همین خانواده های شاهد و ایثارگر هستند.
داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز گفت: امروز راه مبارزه با استکبار جهانی مسلح و مجهز شدن به علوم، دانش و فنون در تمام ابعاد است که دشمن از این پتانسیل جوانان ما نگران شده و دائما طی عملیات های ترکیبی می خواهد جلوی پیشرفت های جوانان ما را بگیرد.
وی افزود: این شهدا و رزمندگان اسلام بودند که از توطئه دشمن آگاه شدند و در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرده و از خاک، مال و ناموس ایران اسلامی دفاع کردند.
نوری بیان کرد: امروز عظمت، ابهت و امنیتی را که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده می کنیم مدیون و مرهون ایثارگران هستیم و ما باید همیشه در حال تکریم این عزیزان باشیم.
دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: دانشگاه محقق اردبیلی یک هزار و ۶۵ نفر از دانشجویان شاهد ایثارگر و منتسب به این عزیزان دارد را که حدود ۲۵۰ نفر از این دانشجویان از فرزندان شاهد هستند.
وی افزود: در این جلسه از ۷۲ نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر تجلیل به عمل می آید که ۵۲ نفر از این تعداد از دانشگاه محقق اردبیلی و ۲۰ نفر از دانشگاه علوم پزشکی هستند.
فنی اصل عنوان کرد: برای هر میز  مسئولیت ۷۲ شهید داده ایم، لذا لازم است ما جایگاه خود را بدانیم و به این موضوع  نیز توجه داشته باشیم که هرچه داریم به پاس خون شهدا است و فقط خداوند می تواند به معنی واقعی کلمه از این عزیزان تجلیل کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر از نظر علمی از سایر دانشجویان در سطح بالایی قرار دارند.
گفتنی است در ادامه از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه های محقق اردبیلی و علوم پزشکی اردبیل تجلیل به عمل آمد.
پایان خبر
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 392 بار   |   دفعات چاپ: 39 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر