برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندس در دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1401/12/8 - 20:57 | 
مراسم گرامیداشت روز مهندس در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ۸ اسفند در مراسم گرامیداشت روز مهندس در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی هزاران جوان مهندس و نخبه در کشور داریم که در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی افزود: امروز دانشمندان هسته ای ما جوانترین دانشمندان جهان بوده و این اتفاق مبارک در سایه انقلاب اسلامی، خون شهیدان و ایثارگری جوانان انجام شده است.
دکتر تقی اکبری معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه سرآمد پژوهش های علمی دانشگاه است، گفت: مهندسان نیروهای حسابگر و حسابرس بوده و در رفتار و منش اجتماعی و زندگی باید مثل شهید مهدی باکری یک مهندس در تراز انقلاب اسلامی باشند.
وی افزود: شهید مهدی باکری باید الگوی زندگی شغلی مهندسان قرار گیرد و مهندسان همیشه آماده و پای کار برای خدمت به مردم باشند.
دکتر هادی غائبی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: برگزاری این جشن بهانه ای برای قدردانی از مهندسان متعهد، متخصص و دلسوز است که با علم و دانش و تجربه خود بسترهای توسعه و آبادانی را در حوزه های مختلف فراهم می کنند.
غائبی با اعلام اینکه دانشکده فنی و مهندسی از بدو تأسیس خود در سال 
۱۳۶۸با رشته کاردانی مهندسی عمران فعالیت خود را شروع کرد، افزود: این دانشکده که امروز نیز در ۹ رشته کارشناسی، ۱۸ رشته کارشناسی ارشد و ۶ رشته دکتری به فعالیت آموزشی و پژوهشی خود ادامه می دهد نقش بسیار ارزنده ای در تربیت مهندسان کارآمد، پرتلاش و توانمند برای استان اردبیل دارد.
 وی تصریح کرد: بار آموزش نیروی متخصص مهندسی استان بر دوش دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی بوده و پروژه های بسیار عظیم و زیربنایی در مناطق مختلف استان و کشورمان توسط مهندسان فارغ التحصیل دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده است.
گفتنی است در ادامه این مراسم از اعضای هیات علمی بازنشسته و کارکنان مهندس بازنشسته دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل به عمل آمد.
پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 453 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر