برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانشجویان خواهر در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1401/11/17 - 09:21 | 
دانشجویان خواهر با حضور در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی در اعتکاف رجبیه شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ۱۷ بهمن در مراسم اعتکاف دانشجویان خواهر دانشگاه محقق اردبیلی در مسجد این دانشگاه گفت: دانشجویان معتکف دهه هشتادی افتخار دانشگاه هستند؛ چرا که همراه با کسب علم و دانش به خودسازی و کسب معارف الهی می پردازند که این خود زینت دانشگاه و عزت آفرین برای جامعه علمی استان است.
وی با بیان اینکه اعتکاف فرصت مناسبی برای کسب اخلاق و تهذیب نفس است، افزود: اعتکاف توجه به حقیقت وجود آدمی است، همان حقیقتی که شخصیت انسان را به خود انسان نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان خواهر دهه هشتادی دانشگاه محقق اردبیلی با شرکت در این مراسم عبادی در آزمون خودسازی شرکت کردند تا با ارتقای اخلاص و معنویت در خلوت بهشتی خود با روحیه ای سرشار از معنویت و امید مسیر پر پیچ و خم زندگی را طی کنند.
دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز از اعتکاف به عنوان عبادت فردی در محیط اجتماعی به دور از هیاهو و زرق و برق روزمره نام برد و گفت: اعتکاف آغاز خودسازی و تعالی انسان در مسیر زندگی است.
همچنین گفتنی است در این سه روز حلقه های معرفتی، کارگاه های روانشناسی، برنامه های قرآنی(روخوانی و روانخوانی) و سخنرانی با محوریت جهاد تبیین برای معتکفین برگزار شد.

پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 339 بار   |   دفعات چاپ: 35 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر