رئیس گروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه تاکید کرد: ضرورت توسعه تبادلات و همکاری­ های دانشگاه محقق اردبیلی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

 | تاریخ ارسال: 1401/9/6 - 13:06 | 
رئیس گروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت توسعه تبادلات و همکاری های دانشگاه محقق اردبیلی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در زمینه های مختلف تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رضوان شاددل ۵ آذر در دیدارهای جداگانه با معاون همکاری های علمی و دانشگاهی، مدیرکل مبادلات فرهنگی و سازمان های بین المللی و مدیرکل توسعه روابط فرهنگی آسیا و اقیانوسیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به ضرورت توسعه تبادلات و همکاری های دانشگاه محقق اردبیلی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در زمینه های مختلف تاکید کرد.
وی ضمن معرفی دانشگاه محقق اردبیلی و پتانسیل ­های علمی و فرهنگی موجود در این دانشگاه، افزود: دانشگاه محقق اردبیلی آماده انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی است.
شاددل تصریح کرد: با انعقاد این تفاهم نامه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از رایزن ­های علمی در بیش از ۶۰ کشور دنیا به خصوص حوزه آسیای مرکزی و اقیانوسیه جهت معرفی دانشگاه محقق اردبیلی به منظور تبادلات علمی فرهنگی از جمله جذب دانشجویان خارجی، تعریف دوره­ های کوتاه مدت اساتید و دانشجویان، برگزاری همایش ­ها و جشنواره ­ها استفاده خواهد کرد.
رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی همچنین از رایزنی برای برگزاری نشست آتی روسا و معاونین دانشگاه­ های عضو اکو در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.
پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 490 بار   |   دفعات چاپ: 45 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر