برگزاری نشست مشترک بین مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و معاونت فنّاوری و نوآوری با هدف تقویت و توسعه همکاری های مشترک در حوزه نظارت و ارزی

 | تاریخ ارسال: 1401/7/18 - 14:56 | 

این نشست به‌ منظور تقویت و توسعه همکاری های مشترک و نحوه تعاملات در نظارت و ارزیابی عملکرد مؤسسه‌های فنّاور (پارک­های علم و فنّاوری و مراکز رشد) مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ با حضور آقای دکتر رازینی رئیس مرکز، آقای دکتر خیرالدین معاون فنّاوری و نوآوری، معاونین و کارشناسان دو حوزه برگزار شد. مذاکرات و تصمیمات صورت گرفته در قالب تفاهم نامه همکاری بین دو حوزه در ۱۳ بند به تصویب رسید که اهم توافقات صورت گرفته به شرح ذیل است:

  1. طرح موضوعات مطرح مؤسسه های فنّاوری (تأسیس، صدور مجوز، تبدیل وضعیت اصولی و قطعی، گروه‌بندی) در کمیسیون فنّاوری و شورای گسترش منوط به وجود پیوست­های نظارتی مرکز.
  2. همکاری معاونت در آموزش هیئت های نظارت استانی با مرکز.
  3. ابلاغ رسمی معاونت به کلیه مؤسسه­ های فنّاوری با موضوع لزوم همکاری و مشارکت فعال با مرکز و شبکه هیئت ­های نظارت استانی برای نظارت و ارزیابی.
  4. ایجاد دسترسی به سامانه سدف توسط معاونت به مرکز و همکاری با مرکز در انتقال داده ­ها و اطلاعات مؤسسه­ های فنّاوری از سامانه سدف به سامانه ساعا.
  5. تعیین و تدوین شاخص­ها و سنجه­ های ارزیابی مؤسسه­ های فنّاوری و کاربرگ­های مربوط توسط مرکز و همکاری با معاونت در اولویت‌بندی و استانداردسازی شاخص ها و سنجه های ارزیابی مؤسسه های فنّاوری.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 168 بار   |   دفعات چاپ: 40 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر