طی احکامی جداگانه از سوی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی انجام گرفت؛ انتصاب و معرفی مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده و رئیس دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره

 | تاریخ ارسال: 1401/7/11 - 12:00 | 
طی احکامی جداگانه از سوی اسماعیل چمنی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی، مسروره مختاری به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده و اکبر عطادخت به عنوان رئیس دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه محقق اردبیلی منصوب و معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اسماعیل چمنی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی ۱۱ مهر در مراسم تکریم و معارفه مشاوران سابق و جدید رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده و روسای سابق و جدید دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن قدردانی از خدمات مسئولان سابق این حوزه ها، گفت: حمایت همه جانبه از بانوان مورد توجه جدی مجموعه مدیریتی دانشگاه است و در همین راستا انتظار می رود با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فعالیت های شاخصی در این حوزه انجام شود.
وی افزود: انتظار می رود مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده در تبیعت از فرامین مقام معظم رهبری در زمینه ارتقای جایگاه بانوان، همکاری با بخش های مرتبط در راستای ارتقای فرهنگی و معنوی خواهران و تلاش در جهت عملیاتی نمودن برنامه های مرتبط با امور بانوان فعال باشد.
چمنی با تاکید بر اینکه در برنامه های مرتبط با بانوان دانشگاه باید نظر مشاور امور بانوان و خانواده به صورت کامل اعمال شود، تصریح کرد: انتظار می رود مسائل و مشکلات بانوان احصا شده و در جهت حل آنها اقدام شود.
سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد جامعه دانشگاهی ما را بانوان تشکیل می دهند، ادامه داد: در همین راستا اهمیت توجه به بانوان در دانشگاه بسیار جدی است.
وی با اشاره به اهمیت کرسی های نظریه پردازی و تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری در این خصوص، اظهار امیدواری کرد: شاهد روزهای بهتر در حوزه کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه محقق اردبیلی باشیم.
عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امید می رود امور بانوان و خانواده دانشگاه با درایت و مدیریت صحیح بیش از پیش در حوزه تخصصی خود مثمرثمر واقع شود، ادامه داد: بحث خانواده آرمانی در دستور کار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها قرار گرفته است که امید می رود این حرکت با حمایت دانشگاه به سرانجام برسد.
حسنی به ترویج فرهنگ مشاوره در سطح دانشگاه و استان تاکید کرد و افزود: در خصوص دانشجویان متقاضی ازدواج نیز اجرای طرح همسان گزینی در دستور کار قرار دارد.
عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه افرادی که قبول مسئولیت کرده اند جزو همکاران توانمند، فرهنگی و ارزشی هستند، گفت: امور بانوان و خانواده یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار دانشگاه بوده که همواره مورد توجه است.
وی با اشاره به اهمیت کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه، گفت: کرسی های نظریه پردازی یکی از خواسته های اساسی مقام معظم رهبری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
مسروره مختاری مشاور رئیس دانشگاه امور بانوان و خانواده نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه به وی با بیان اینکه رسالت دینی ما این است که به عنوان یک دانشگاهی در خدمت جامعه بوده و با خدا معامله کنیم، گفت: حداقل ترین کار برای شناساندن حقوق و جایگاه بانوان، حضور خودمان در عرصه های مختلف است.
وی با اشاره به حرکت مثبت رئیس دانشگاه طی ماه های اخیر در انتصابات مدیران گروه های آموزشی از میان بانوان، افزود: انتظار می رود در خصوص جذب اعضای هیات علمی و کارمندان توجه ویژه ای به بانوان شود. همچنین در حوزه تقسیم پست های اجرایی نیز نیازمند توجه به بانوان هستیم.
مختاری تصریح کرد: با توجه به مصوبه استانداری، لازم است به منظور بهداشت و سلامت روان و جسم سالم بانوان زمان مناسبی طی ایام هفته اختصاص یابد.
اکبر عطادخت رئیس دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه به وی، گفت: نیازمند ایده های خلاقانه تمامی همکاران در این حوزه هستیم.
گفتنی است در ادامه احکام مسروره مختاری به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده و اکبر عطادخت به عنوان رئیس دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه محقق اردبیلی اعطا و با اهدای لوح از خدمات زهرا اخوی و جواد گرجامی تقدیر شد.
پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 567 بار   |   دفعات چاپ: 42 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر