به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی؛ گردهمایی رابطین ارکان قرارگاه ۲۱ تیر در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1401/4/5 - 15:01 | 

گردهمایی رابطین ارکان قرارگاه ۲۱ تیر عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه، جعفر صادق منش رئیس قرارگاه ۲۱ تیر کشور ۵ تیر با حضور مجازی در این گردهمایی گفت: این گردهمایی‌ها در واقع همایش مجاهدان عفاف و حجاب است.
وی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یک مسئله به‌شدت اجتماعی است، تصریح کرد: ضعف در عفاف و حجاب به‌نوعی بنیان خانواده‌ها و امنیت عمومی جامعه را تهدید می‌کند.
صادق منش با بیان اینکه در حال حاضر هجمه گسترده رسانه‌ای علیه حجاب و عفاف وجود دارد، اظهار کرد: دشمنان سبک زندگی اسلامی به دنبال الگوسازی هرج‌ومرج‌های غربی و توسعه آن در داخل کشور هستند.
رئیس قرارگاه ۲۱ تیر کشور ادامه داد: موقعیت حجاب، موقعیت سنگر کبیر است و اگر این سنگر را فتح کنند، سنگرهای دیگر را هم می‌زنند.
کاظم دبیر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل هم در این گردهمایی گفت: وزیر کشور قرارگاه ۲۱ تیر را در وزارت کشور مستقر کرده و استانداران را مکلف به راه‌اندازی این قرارگاه در استان‌ها کرده است.
وی با بیان اینکه مدیران باید نگاه تحولی داشته باشند، تصریح کرد: حجاب و عفاف هم از منطق مدیریت تبعیت می‌کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل اضافه کرد: پژوهش‌ها باید به سمت معایب و مشکلات ادارات به‌خصوص عفاف و حجاب سوق داده شود.
دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: ابعاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بسیار گسترده است و باید برای ارتقای کیفیت کارها و عفاف و حجاب در جامعه مدرن امروزی گام برداشت.
وی با بیان اینکه افزایش بهره‌وری در نهادهای مختلف باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: آرامش روحی و روانی مردم با عملکرد کارکنان نهادها ارتباط دارد.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم میر عباس‌زاده دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اردبیل هم گفت: بی‌تفاوتی در جامعه طغیان می‌کند و باید روی تفکرات کارکرده و نگاه‌ها را عوض کنیم.
وی با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر دو رکن مهم و اساسی دارد، اضافه کرد: یکی از این رکن‌ها قدرت و دیگری علم است.
رضوان باقلاچی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل هم گفت:  باید در حوزه کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آنها برنامه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه خانواده در حوزه اجتماعی نقش مهمی دارد، تصریح کرد: باید برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را با رویکرد خانواده‌ها اجرا کنیم.
پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 328 بار   |   دفعات چاپ: 36 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر