برگزاری دوره آموزشی اخلاق و قواعد اخلاقی در پژوهش

 | تاریخ ارسال: 1401/2/27 - 19:12 | 
دوره آموزشی "اخلاق و قواعد اخلاقی در پژوهش" به صورت حضوری و مجازی برای اساتید دانشگاه های استان برگزار شد.
 
مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه محقق اردبیلی با همکاری معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی و همکاران شاغل در واحد آموزش مجازی دانشگاه، دوره­­ آموزشی با عنوان "اخلاق و قواعد اخلاقی در پژوهش" را برای اعضای محترم هیئت علمی و اساتید مدعو/حق­ التدریس در قالب دوره های آموزشی توانمندسازی روز دو­شنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ هم­زمان بصورت حضوری در سالن آمفی تأتر دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق اردبیلی و مجازی از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه محقق اردبیلی به نشانی لینک    http://skill.vls.uma.ac.irبرگزار کرد.
آقای دکتر یوسف عباسپور عضو کمیته رسیدگی به تخلفات پزوهشی دانشگاه محقق اردبیلی، با اشاره به مفاد دستورالعمل پژوهشی برخی از آفات و تخلفات در پژوهش را برشمردند و تاکید کردند که برگزاری چنین کارگاهی به معنی وجود تخلف در پژوهش های دانشگاهی نیست و هدف روشنگری و تبیین دستورالعمل و پیشگیری از وقوع تخلفات مصرح در قوانین است.
 امکان حضور اعضای هیئت علمی و اساتید مدعو/حق ­التدریس زیر نظام ­های آموزش عالی استان نیز در دوره­­ آموزشی یادشده فراهم شده بود و هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی در این دوره مشارکت داشتند. برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهی شرکت در دوره صادر می شود.

 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 558 بار   |   دفعات چاپ: 92 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر