اثربخشی آموزش راهبردهای کمک­‌طلبی بر خودنظم‌دهی، تعلّل ­ورزی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین

 | تاریخ ارسال: 1400/11/3 - 12:20 | 

جلسه دفاعیه پایان نامه تحصیلی سپیده فرد اینی سفلی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی ورودی سال ۱۳۹۸ به شماره دانشجویی ۹۸۱۹۱۲۴۱۰۴ طبق مجوز مدیریت محترم تحصیلات تکمیلی دانشکده تحت عنوان" اثربخشی آموزش راهبردهای کمک­‌طلبی بر خودنظم‌دهی، تعلّل ­ورزی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین " در  مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی برگزار گردید.(چکیده )
ترکیب داوران به شرح زیرمی باشد:

۱-دکتر علی شیخ الاسلامی ،استاد راهنما
۲-دکتر اسماعیل صدری ،استاد مشاور 
۳-دکتر علی رضایی شریف، استاد داور



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 419 بار   |   دفعات چاپ: 43 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر