رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در نشست هم اندیشی روز وحدت حوزه و دانشگاه: روز وحدت حوزه و دانشگاه یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است

 | تاریخ ارسال: 1400/9/27 - 13:24 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: روز وحدت حوزه و دانشگاه یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی طی نشست هم اندیشی روز وحدت حوزه و دانشگاه در سالن شهید خودسیانی این دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه ها و حوزه های علمی دو بازوی علمی کشور هستند که باید تلاش کنیم نعامل این دو نهاد روز به روز بیشتر شود.
وی با بیان اینکه در این سال های جنگ دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی ابعاد گسترده ای پیدا کرده است، تصریح کرد: در این شرایط سخت باید حوزه و دانشگاه به عنوان دو بال علمی کشور با مودت و همدلی بیشتر به مقابله با توطئه ها دشمنان پرداخته و برای توسعه کشور تلاش کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امروز وحدت حوزه و دانشگاه به صورت عملی و میدانی پیش می رود.
وی با بیان اینکه دور هم نشستن علما فضل بزرگی است، تصریح کرد: برگزاری چنین نشست هایی تکریم از مقام علم، دانش و خردورزی است.
حسنی با اشاره به اینکه باید الگوی همه ما حضرت فاطمه الزهرا(س) باشد، اضافه کرد: حضرت فاطمه الزهرا(س) تا آخر عمر از ولایت و حریم ولایت دفاع کرد.
حجت الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل هم گفت: حوزه و دانشگاه یک کار مهم دارند و آن هم تربیت نسل های جدید برای آینده است.
وی با بیان اینکه نسل امروز به مانند ما فکر نمی کنند، تصریح کرد: در دوره پسامدرنیته هستیم و در این دوره شاهد تکثرگرایی اعتقادی هستیم.
دکتر محمد نریمانی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: وقتی صحبت از تعامل و همکاری حوزه و دانشگاه است باید از همدیگر و ظرفیت های این دو نهاد شناخت کافی را داشته باشیم.
افسانه جهانی نماینده حوزه های علمیه هم در این نشست گفت: باید برای تربیت افراد صاحبنظر و توانمند همگام با جنبش نرم افزاری و همچنین پشتیبانی از تحکیم آرمان های انقلاب اسلامی بیشتر تلاش کنیم.
 
 
 
**********************************************


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 385 بار   |   دفعات چاپ: 41 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر