معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خبر داد: قرار​​​​​​​ گرفتن ۳ عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان

 | تاریخ ارسال: 1400/9/14 - 09:54 | 
 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از قرار گرفتن ۳ نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر داود سیف زاده از قرار گرفتن ۳ نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان خبر داد و گفت: بر اساس داده های منتشر شده از پایگاه طلایه داران علم تامسون رویتر (ISI)و همچنین بر مبنای تائید مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC)، دکتر حسین شایقی استاد گروه آموزشی برق برای هفتمین سال پیاپی، دکتر عزیز حبیبی ینگجه استاد گروه آموزشی شیمی برای دومین سال پیاپی و دکتر هادی غائبی دانشیار گروه آموزشی مکانیک برای اولین بار در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه انتخاب یک درصد برتر دانشمندان جهان در ۲۲ حوزه موضوعی علم صورت می گیرد، افزود: داده های مورد استفاده در تحلیل و انتخاب پژوهشگران یک درصد برتر از سامانه شاخص های بنیادین علم(ESI) استخراج شده است.
سیف زاده تصریح کرد: نتایج نظام رتبه‌بندی ESI هر دو ماه یک بار به روز رسانی می ‌شود و معیار ارزیابی آن میزان استناد به مقالات منتشر شده در مجلات ISI است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک صمیمانه این دستاورد بزرگ علمی به همکاران عزیز افتخار آفرین، ابراز امیدواری کرد: روند حضور مداوم پژوهشگران این دانشگاه در جمع دانشمندان برتر جهان ادامه دار باشد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1020 بار   |   دفعات چاپ: 115 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر