رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: معماری و شیوه اجرای یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی در سطح استان منحصر به فرد است

 | تاریخ ارسال: 1400/7/7 - 09:49 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: معماری و شیوه اجرای یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی در سطح استان منحصر به فرد است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در مراسم تجلیل از عوامل عمرانی احداث یادمان شهدای گمنام دانشگاه با بیان اینکه جنگ هشت ساله در بدترین شرایط به کشورمان تحمیل شد، گفت: شهدا و رزمندگان هشت سال جانانه جنگیدند و از خاک و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.
وی با بیان اینکه وقتی که کاری به نتیجه می رسد همه کارکنان دانشگاه در پیشبرد آن موثر هستند، افزود: طی سال گذشته نیز دست به دست هم داده شد و پروژه عمرانی فاخر و ارزشمند یادمان شهدای گمنام که از نظر معماری و شیوه اجرا نیز در سطح استان منحصر به فرد است، اجرا شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه احداث یادمان شهدای گمنام دانشگاه طی سال های اخیر مطالبه به حق دانشگاهیان و نیروهای ارزشی بود، گفت: انجام چنین کارهایی باقیات الصالحات برای همکاران است که این پروژه با جدیت تمام در مدت کوتاهی احداث شد.
وی افزود: انتظار می رود طراحی و اجرای فاز دوم این پروژه نیز با اهتمام ویژه دانشگاه آغاز شود.
دکتر عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا و رشادت های ایثارگران هستیم، گفت: ارزش انسان به عمل و خدمت وی است و وظیفه ما است که راه و رسم شهدا را ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه گام بسیار مهمی در ارتباط با تدفین شهدای گمنام در دانشگاه طی سال های گذشته انجام شده است، ادامه داد: احداث یادمان شهدا نیز دارای جایگاه ویژه ای برای دانشگاه بود که این یادمان متناسب با شرایط مختلف طراحی و اثر ماندگاری در دانشگاه احداث شد.
گفتنی است در ادامه از عوامل عمرانی احداث یادمان شهدای گمنام دانشگاه توسط پایگاه مقاومت دانشگاه تجلیل به عمل آمد.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 320 بار   |   دفعات چاپ: 68 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر