همزمان با سراسر کشور؛ آغاز آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1400/5/6 - 11:31 | 
همزمان با سراسر کشور، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز چهارشنبه ششم مرداد در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد و تا روز جمعه هشتم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی از آغاز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: در این آزمون ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر در سطح استان ثبت نام کننده داشتیم.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۴ هزار ۸۶۹ داوطلب زن و ۵ هزار و ۵۳۱ داوطلب مرد هستند، افزود: این آزمون در استان اردبیل در شهر اردبیل در حوزه های دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و دانشگاه پیام نور اردبیل و در شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد و خلخال برگزار می شود.
حبیبی تصریح کرد: طی سه روز برگزاری آزمون، ۵ هزار و ۸۵۶ داوطلب در حوزه دانشگاه محقق اردبیلی در این آزمون شرکت کننده داریم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای داوطلبان و با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در این آزمون، خاطرنشان کرد: حوزه های برگزاری آزمون قبل از آزمون ضدعفونی شده و فاصله ابلاغی سازمان سنجش نیز برای صندلی ها رعایت شده است.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 454 بار   |   دفعات چاپ: 92 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر