اولین همایش علمی- دانشجویی روانشناسی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1400/4/29 - 10:26 | 
اولین همایش علمی- دانشجویی روانشناسی با پذیرش ۱۳۶ مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در این همایش گفت: روانشناسی علمی است که در وهله اول از رفتار خود شناخت پیدا کرده و در وهله دوم از طرف مقابل شناخت حاصل می شود.
دکتر داود سیف زاده ابراز امیدواری کرد که مقالات و سخنرانی های ارائه شده در این همایش جهت پیشبرد اهداف مثمرثمر واقع شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: بیش از ۱۰۰ تشکل، کانون و انجمن علمی در این دانشگاه فعال است که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.
دکتر عباس فنی اصل اضافه کرد: از ۱۲۰ فعالیت انجام شده در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ۳۸ برنامه توسط انجمن علمی روانشناسی برگزار شده است.
وی ادامه داد: به دنبال توانمند سازی دانشجویان در ابعاد مختلف هستیم تا دانشجویان با ارتقای توانمندی های خود وارد جامعه شوند.
دبیر علمی اولین همایش علمی- دانشجویی روانشناسی هم گفت: ۱۵۸ مقاله به این همایش ارسال شده بود که ۱۳۶ مقاله پذیرفته شده و از آنها ۱۸ مقاله به صورت سخنرانی در سه پنل تخصصی ارائه می شود.
دکتر اکبر عطادخت ادامه داد: در جامعه شاهد تغییرات روز افزون هستیم و دانشگاهیان در راستای دانشگاه نسل چهارم باید با این تغییرات همسو باشند.
دکتر بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: بهزیستی و دانشگاه باید بتوانند ارتباط خود را تقویت و گسترش دهند.
 ستاری اضافه کرد: یادگیرندگان راهبردی برای خود طرح های کلی تدوین می کنند تا به اهداف پیش بینی شده خود برسند.
دکتر علی محمدزاده عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور تبریز گفت: اصالت عاطفه و اصالت شناخت از مرحله ای به مرحله دیگر دارای اولویت است.
محمدزاده با بیان اینکه در روانشناسی کودک باید شاهد وحدت عاطفه و شناخت باشیم، تصریح کرد: با بررسی مراحل ششگانه تربیت کودک، شاهد غلبه جریان عاطفی در فرآیند رشد هستیم.
دبیر اجرایی اولین همایش علمی- دانشجویی روانشناسی هم گفت: انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی ثابت کرده اند که در رشد علمی و فرهنگی دانشجویان موثر هستند.
حسن طاهری ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش افزایش سطح مشارکت دانشجویان در فعالیت های علمی و جنبی بود.

                                                                                                        


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 516 بار   |   دفعات چاپ: 104 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر