رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه توسعه بیش از پیش کشور را فراهم می آورد

 | تاریخ ارسال: 1400/3/25 - 11:10 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه توسعه بیش از پیش کشور را فراهم می آورد.
دکتر عزیز حبیبی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه توسعه بیش از پیش کشور را فراهم می آورد، گفت: وظیفه ما حضور پرشور در انتخابات و بعد از انتخابات نیز مطالبه انتظارات از دولت منتخب است.
وی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات دفاع از حاکمیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم می زند، افزود: ساختار قانون اساسی جمهور اسلامی ایران به صورتی است که امنیت و اقتدار ملی، توان چانه زنی در محافل بین المللی با حضور پرشور و حماسی مردم در صحنه انتخابات گره خورده است.
حبیبی با بیان اینکه دوران انتخابات دوران گلایه نیست، خاطرنشان کرد: میزان مشارکت در صحنه سرنوشت ساز انتخابات بسیار مهم و حیاتی است.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران جزو معدود کشورهایی است که قدرت و اقتدار خود را بعد از خداوند متعال مدیون مردم است، گفت: نفس حضور مردم در انتخابات برای ما فوق العاده مهم و ارزشمند است.
وی با بیان اینکه ما دانشگاهیان وظیفه داریم تا سایر اقشار را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت نماییم، افزود: باید با مدنظر قراردادن ویژگی ها و شاخصه های یک رئیس جمهور مناسب که در فرمایشات مقام معظم رهبری تبیین شده است، در انتخابات حضور داشته باشیم.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 324 بار   |   دفعات چاپ: 85 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر