رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: ترویج علم یک کار فرهنگی است

 | تاریخ ارسال: 1400/2/4 - 14:06 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ترویج علم یک کار فرهنگی است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در مراسم تجلیل از اساتید مشاور انجمن های علمی مقام آور در دوازدهمین و سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت با بیان اینکه ترویج علم یک کار فرهنگی است، گفت: بهترین کار علمی فرهنگی که می شود در دانشگاه انجام داد، کار علمی است.
وی با بیان اینکه انجمن های علمی نقش ویژه ای در دانشگاه داشته و حمایت همه جانبه از فعالیت های آنان صورت می گیرد، افزود: امید می رود امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد جهش در فعالیت های انجمن های علمی باشیم.
حبیبی دانشگاه را محل تضارب آرا دانست و تصریح کرد: در همین راستا برگزاری نشست ها و سخنرانی های مختلف با استفاده از ظرفیت اساتید ملی و بین المللی از طریق فضای مجازی باید مهم شمرده شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه کارهای علمی و پیشرفت های علمی یک برنامه بزرگ فرهنگی است، گفت: در سایه همدلی، همکاری و همیاری موفقیت ها به دست می آید.
وی با بیان اینکه از اساتید انتظار می رود به عنوان یک الگوی ملی و اسلامی برای دانشجویان عمل کنند، افزود: دانشجویان نیز باید به عنوان یک دانشمند پرورش یابند تا در آینده مثمر ثمر واقع شوند.
دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه انجمن های علمی از ۵ سال گذشته با شعار هر رشته یک انجمن علمی فعالیت خود را با جدیت دنبال می کنند، گفت: این حرکت و خیزش از ۵ سال گذشته شروع شده و سال به سال تقویت می شود.
دکتر معراج شرری مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه بخش فرهنگی و انجمن های علمی دانشگاه دارای حرکتی پویا هستند، گفت: علی رغم شرایط کرونایی و حرکت در فضای مجازی، انجمن های علمی دانشگاه طی یک سال گذشته ۵۶۷ برنامه اجرا کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد ۳۰ درصدی داشته است.
وی با بیان اینکه انجمن های علمی دانشگاه در سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت با ۹ مقام و حضور در جمع دانشگاه های برتر درخشیدند، گفت: در این میان تعداد مقام های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی از سایر دانشکده ها بالا بود.
گفتنی است در ادامه از دکتر اردشیر جوانمردزاده، دکتر یونس پوربیرامی، دکتر مرتضی برمکی، دکتر محمد احمدی، دکتر مهدی محب الدینی، دکتر مهسا پورکاشانی، دکتر یونس پور بیرامی، دکتر قهرمان سهرابی، دکتر علی روشنیان فر، دکتر پریسا شیخ زاده، دکتر بیتا معزی پور، دکتر ماندانا امیری و دکتر علی روشنیان فر به عنوان اساتید مشاور انجمن های علمی مقام آور در دوازدهمین و سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت و دکتر اکبر قویدل و دکتر جواشیر عزیزی رئیس و معاون آموزشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی که دانشکده دارای بیشترین مقام در این جشنواره بودند، تجلیل به عمل آمد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 469 بار   |   دفعات چاپ: 107 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر