اولین نشست دبیران شورای مدیریت استانی آموزش عالی برگزار شد. اولین نشست دبیران شورای مدیریت استانی آموزش عالی برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1400/1/22 - 08:58 | 
اولین نشست دبیران شوراهای مدیریت استانی مؤسسات آموزش عالی کشور در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۹ بصورت مجازی برگزار شد.
در این نشست که با حضور دکتر رحیمی شعرباف، معاون پژوهش و فناوری و زارت علوم تحقیقات و فناوری و دکتر منتظر رئیس مرکز نظاتر، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف برگزار شد، آیین نامه مدیریت استانی مؤسسات آموزش عالی توسط دکتر رحیمی تبیین گردید و در ادامه دکتر منتظر به مرور جایگاه هیئت های نظارت و ارزیابی استانی در مدیریت استانی مؤسسات آموزش عالی پرداخت.

در ادامه نشست دکتر قاضی نوری رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و دبیر شورای مرکزی مدیریت استانی آموزش عالی گزارشی از اقدامات انجام شده در دبیرخانه شورای مرکزی مدیریت استانی مؤسسات آموزش عالی را ارائه نمود.

سپس در ادامه دکتر علی مجتهدین دبیر شورای مدیریت استانی مؤسسات آموزش عالی استان اردبیل، ضمن قدردانی از برگزاری این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در دبیرخانه شورای مدیریت آموزش عالی استان اردبیل ارائه نمودند. ایشان ضمن اشاره به ابلاغ آیین نامه مدیریت استانی از سوی وزارت عتف، افزودند از اولین روزهای ابلاغ آیین نامه، دبیرخانه شورای مدیریت استانی در دانشگاه ایجاد شد و در ادامه اولین جلسه شورای مدیریت آموزش عالی استان اردبیل با حضور رؤسای زیرنظام های آموزش عالی استان در دی ماه ۱۳۹۹ در دانشگاه محقق اردبیلی تشکیل شد. وی همچنین طرح ساماندهی آموزش عالی کشور را نقطه عطفی در راستای بهبود نظام آموزش عالی کشور برشمرد و بر اجرای صحیح آن تأکید نمود. در ادامه نشست تنی چند از دبیران شوراهای مدیریت استانی به بیان دیدگاه ها و اقدامات انجام شده پیرامون مدیریت استانی مدیریت استانی مؤسسات آموزش عالی پرداختند.

 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 459 بار   |   دفعات چاپ: 145 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر