پژوهشگران برگزیده دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند

 | تاریخ ارسال: 1399/10/14 - 09:43 | 
پژوهشگران برگزیده و پایان نامه ها و رساله های برتر دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه شورای دانشگاه تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم با بیان اینکه خوشبختانه در سال های اخیر فعالیت های ارزنده ای در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه علمی و پژوهشی انجام گرفته است، گفت: علیرغم اینکه شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت بوده و بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا شرایط زندگی را در دنیا تحت تاثیر قرار داده است، اما خروجی پژوهشی دانشگاه با پشتکار همکاران غرورآفرین بوده است.
وی با بیان اینکه رشد علمی دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۷ رشد قابل توجهی داشته است، افزود: در خصوص چاپ کتاب، هسته های فناور و شرکت های دانش بنیان نیز رشد خوبی داشته ایم.
حبیبی با اشاره به ارتقای قابل توجه رتبه دانشگاه در رتبه بندی های مختلف ملی و بین المللی از جمله رتبه بندی های تایمز و گرین متریک، تاکید کرد: از همکاران دانشگاهی می خواهم با همت و تلاش بیشتر جایگاه علمی استان و دانشگاه را به عنوان آبروی علمی استان روز به روز ارتقا دهند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در حوزه عمرانی، کتابخانه مرکزی و دانشکده جدید علوم اجتماعی در سالجاری به بهره برداری رسید و اولین خوابگاه متاهلی خیرساز نیز تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.
گفتنی است در بخش پژوهشگران برگزیده دانشگاهی دکتر محمد نریمانی، و دکتر علی رضایی شریف در گروه علمی علوم انسانی رتبه اول و سوم،را کسب کردند.
در بخش رساله های برتر دانشجویی نیز بهزاد تقی پور از گروه علمی علوم انسانی رتبه اول را کسب کردند.
در بخش پایان نامه های برتر دانشجویی نیما حسن زاده و هاجر اسرافیلی از گروه علمی علوم انسانی رتبه اول و دوم را کسب کردند.
                                                                                                   


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 644 بار   |   دفعات چاپ: 150 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر