انتصاب سرپرست جدید مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1399/9/5 - 14:19 | 
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، سرپرست جدید مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی حکمی از سوی دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر علی خالق خواه عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان سرپرست جدید مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی  این دانشگاه منصوب شد.
دکتر عزیز حبیبی در مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و سرپرست جدید مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه دکتر علی اصغری طی چند سال گذشته خدمات ارزنده ای در کنار سایر مدیران دانشگاه داشته اند، گفت: دکتر اصغری فردی وارسته، ارزشمند و آرام هستند که برای ما مفید بود.
وی با بیان اینکه بعد از بررسی های فراوان دکتر علی خالق خواه به جای دکتر علی اصغری انتخاب شد که امید می رود دکتر خالق خواه نیز این راه را با سرعت، دقت و کیفیت بالاتر ادامه دهد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، گفت: تشکیل بسیج یک حرکت بزرگ دینی در کشور بود.
وی با بیان اینکه دکتر علی اصغری انسانی سالم و بدون حاشیه و فعالیتش همراه با منطق و اصول بود، افزود: دکتر علی خالق خواه نیز انسانی سالم و دارای روحیه مشابه به دکتر اصغری بوده و در حوزه تعلیم و تربیت نیز فعال هستند.
دکتر علی اصغری مدیر سابق حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد ریاست دانشگاه به وی طی این مدت و فعالیت های همکاران حوزه ریاست و روابط عمومی، گفت: از این به بعد نیز در حوزه آموزش و پژوهش در خدمت دانشگاه خواهم بود.
دکتر علی خالق خواه سرپرست جدید مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه به وی، اظهارامیدواری کرد: با اخلاق مداری و همکاری همکاران حوزه بتوانیم قدمی ناچیز برای رشد و اعتلای دانشگاه برداریم.
گفتنی است در این مراسم از دکتر علی اصغری مدیر سابق حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل به عمل آمد و حکم دکتر علی خالق خواه به عنوان سرپرست جدید مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه به وی اعطا شد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1002 بار   |   دفعات چاپ: 106 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر