وبینار آموزشی «کارآفرینی به شیوه قدرت حاج نوری» برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1399/8/27 - 14:30 | 
وبینار آموزشی «کارآفرینی به شیوه قدرت حاج نوری» برای اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این وبینار با بیان اینکه از سال گذشته که بنیاد حامیان دانشگاه شکل گرفته است، مهندس قدرت حاج نوری همه هزینه های ساخت اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه را متقبل شده است، گفت: این خیر علم دوست، طی یک سال اخیر هزینه اسکان ۱۰ زوج دانشجو را نیز متقبل شده است.
دکتر عزیز حبیبی اضافه کرد: باید از تجربیات مهندس حاج نوری که از صفر شروع کرده و در حال حاضر به یک افتخار ملی در حوزه کارآفرینی تبدیل شده، نهایت استفاده را ببریم.
مهندس قدرت حاجی نوری کارآفرین برتر ملی و موسس شرکت آرتا جوجه سبلان هم گفت: حدود ۳۳ سال است که در این صنعت فعالیت می کنم و از ۱۷ سالگی وارد بازار کار شدم که ابتدا مغازه مرغ فروشی داشتم و سپس با خرید یک باب مرغداری کار تولید مرغ را شروع کردیم و به مرور زمان کار خود را بسط دادیم.
وی اظهار کرد: در شرکت برای ارتقای رفتار سازمانی غفلت نکرده ایم و مشاورانی از داخل و خارج کشور دعوت می کنیم تا به کارکنان شرکت آموزش بدهند.
لازم به ذکر است که در بخش پایانی وبینار، حاجی نوری به سوالات دانشجویان و اساتید پاسخ داد.


CAPTCHA