ضرورت توجه به یاری نیازمندان و کمک مومنانه

 | تاریخ ارسال: 1399/8/5 - 13:41 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت توجه به یاری نیازمندان و کمک مومنانه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در مراسم تجلیل از افراد فعال در رزمایش ملی ایران همدل به ضروت توجه به یاری نیازمندان و کمک مومنانه تاکید کرد و گفت: توجه به این امر باقیات صالحاتی برای مومنان خواهد بود.
وی با
 اشاره به کمک مومنانه و رزمایش ایران همدل، افزود: امید می رود در چنین شرایط سخت مالی در حمایت از اقشار کم توان جامعه روسفید باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه اگر کسی سنت حسنه ای انجام دهد خداوند تا قیامت هر ثوابی از آن حاصل شود به آن فرد خیر نیز لحاظ می کند، گفت: دست گیری از خانواده های نیازمند بسیار مهم است؛ چراکه این خانواده ها، خانواده خدا هستند.
وی با اشاره به تشکیل بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: در همین راستا همکاران دانشگاه در حوزه های مختلف کمک های خوبی انجام داده اند.
حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با بیان اینکه در سالجاری ۲۳ میلیارد تومان برای اطعام نیازمندان از بابت غذای گرم و سبد کالا در کمیته امداد هزینه شده است، گفت: از این مبلغ حدود ۷ میلیارد تومان اعتبار دولتی، ۲ میلیارد تومان کمک بنیاد مستضعفان و مابقی کمک مردم خیر استان بوده است.
وی با اشاره به همکاری کمیته امداد با مرکز نیکوکاری دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: با وجود این مرکز در دانشگاه بارقه امیدی برای دانشجویان تحت پوشش ایجاد شده است.
دکتر عباس فنی اصل رئیس مرکز نیکوکاری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه کمک در دانشگاه با کمک های دیگر بسیار متفاوت است، گفت: کمک در دانشگاه کمک به تعیین سرنوشت است.
وی با اشاره به کمک های مداوم بخش های مختلف دانشگاه و همکاران به نیازمندان، ادامه داد: در مرکز نیکوکاری دانشگاه در شش ماهه اول سالجاری بیش از ۸۰ میلیون تومان به دانشجویان کمک شده است که بیش از ۷۱ میلیون تومان آن به صورت بلاعوض بوده است.
در ادامه دکتر اسماعیل گلی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه و حامد نقی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه خود در خصوص رزمایش ایران همدل و کمک مومنانه پرداختند. همچنین از افراد فعال در این حوزه تجلیل به عمل آمد.


CAPTCHA