به منظور بررسی مسایل و مشکلات واحدهای فناور مرتبط با زنبورداری، مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه میزبان میرمحسن موسویان مدیرعامل اتحادیه سر

 | تاریخ ارسال: 1399/7/29 - 12:19 | 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رییس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه
محقق اردبیلی ضمن بیان تاریخچه تأسیس مرکز و همچنین روند جذب و پرورش ایده های نو، به بیان جزییات حمایت های مرکز از واحدهای فناور پرداخت.
دکتر برومند صلاحی تصریح کرد: با عنایت به پتانسیل بسیار بالای استان اردبیل در تولید عسل، لازم است تولید کنندگان این عرصه، به طرح های نوآورانه و مبتنی بر فناوری نیز ورود پیدا کنند تا ضمن افزایش راندمان تولید، شاهد برندسازی پایدارتری نیز در این زمینه باشیم.
مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران زمین نیز ضمن اظهار خرسندی از آشنایی با مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه، از آمادگی این اتحادیه برای همکاری و تعامل بیشتر با فناوران عرصه زنبورداری خبر داد.
میرمحسن موسویان افزود: لازم است جامعه زنبورداران استان، علاوه بر تولید و برندسازی عسل، به تولید و فروش سایر محصولات این عرصه نظیر بره موم، ژل رویال، زهر زنبور، ملکه، گرده گل و غیره نیز مبادرت ورزند.
وی تصریح کرد: با توجه به رقابتی بودن بازار، افزایش کیفیت و کمیت محصول، برندسازی و طرح های خلاقانه در بسته بندی و بازاریابی محصولات زنبورداری از الزامات موفقیت زنبورداران است.
سیدنظام صفوی مدیرعامل شرکت استاد اصلاح کندوی آرتا زنبور و از فناوران تحت حمایت مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه و صاحب ایده ثبت اختراع شده «اصلاح اتوماسیون و کندوی هوشمند زنبور عسل»، به تشریح ایده خود پرداخت و اجرای این طرح را گامی در جهت افزایش راندمان تولید عسل دانست که مورد تأیید مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران زمین نیز قرار گرفت.
در ادامه جلسه، ضمن بازدید از شرکت مذکور، مقرر گردید به منظور افزایش تعامل و همکاری بین مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی و اتحادیه سراسری زنبورداران ایران زمین در خصوص حمایت از فناوران این عرصه، تفاهم نامه همکاری منعقد شود.


CAPTCHA