تجلیل از دکتر اکبر صفرزاده در همایش ملی تجلیل از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر

 | تاریخ ارسال: 1399/7/16 - 14:08 | 
دکتر اکبر صفرزاده عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در همایش ملی تجلیل از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم اهدای جایزه به دکتر صفرزاده تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا و فداکاری های ایثارگران و رزمندگان و خانواده های آنها هستیم و باید به آنها ادای دین کنیم.
دکتر عباس فنی اصل اضافه کرد: معدل دانشجویان ایثارگران دانشگاه از معدل دانشجویان دیگر بیشتر است و این نشان می دهد که دانشجویان ایثارگر در زمینه تحصیل بیش از دیگران تلاش می کنند.
وی اظهار کرد: دانشجویان، اساتید و پژوهشگران ایثارگران با استعدادها و تلاش های خودشان همیشه برای دانشگاه و استان و کشور افتخارآفرینی می کنند.
دکتر امین قلی زاد رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: افتخارآفرینی اساتید و پژوهشگران دانشگاه مایه فخر و مباهات ما است.
وی اضافه کرد: دکتر صفرزاده فرد مقید، متعهد و نواندیشی است که به صورت مستمر به کار پژوهشی و علمی می پردازد.
دکتر اکبر صفرزاده هم گفت: شرایط دانشگاه محقق اردبیلی برای فعالیت های علمی و پژوهشی مهیا و مناسب است.
حسین صادقی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل هم گفت: همیشه باید قدردان از خودگذشتگی های شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها باشیم.
وی افزود: موفقیت فرزندان شهدا و ایثارگر همه ما را خشنود و مسرور می کند.
داور نوری رئیس اداره هنری و اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل هم گفت: هزار و ۷۵۰ فرزند شهید در استان اردبیل وجود دارد که هر کدام از آنها در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند.
یادآور می شود همایش ملی تجلیل از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر به صورت مجازی برگزار شده بود و امروز جوایز دکتر صفرزاده عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و یکی از برگزیدگان این همایش با حضور مسئولان دانشگاه و بنیاد شهید به وی تقدیم شد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 974 بار   |   دفعات چاپ: 307 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر