پیام تبریک سال نو رئیس دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1398/12/28 - 09:06 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد:
 
  به نام خالق هستی
 یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار،  یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال
    نوروز نمادی از فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان ایران است که از نیاکان پاک‌سرشت به یادگار مانده و نماد نو شدن و نو اندیشیدن و تفکر در قدرت بیکران پروردگار یکتاست. در فصل رستاخیز طبیعت، نو شدگی، سرزندگی و تحول به عالم هستی برمی‌گردد و زمستان با تمام سختی‌هایش می‌گذرد.
   سال ۱۳۹۸ سالی سرشار از موفقیت و کامیابی برای دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی بود. سالی که در آن اساتید گرانقدرمان در حوزه‌های علمی و پژوهشی و اجرای طرح‌های بین سازمانی موفقیت‌های ارزنده‌ای به ارمغان آوردند و دانشجویان عزیز در حوزه‌های ورزشی، علمی، پژوهشی و فرهنگی خوش درخشیدند. پروژه‌های عمرانی دانشگاه با وجود تحریم‌های ظالمانه و تنگناهای مالی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشتند و دانشگاه در رتبه‌‌بندی‌های ملی و بین‌المللی نتایج ارزشمندی بدست آورد. همچنین عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی جدید شامل احداث استخر آموزشی و گلخانه تحقیقاتی آغاز شدند و ۳ پژوهشکده، ۳ مرکز تحقیقاتی و ۱۱ هسته پژوهشی شروع به فعالیت کردند. همچنین با تأسیس بنیاد حامیان دانشگاه، اجرای پروژه عمرانی خوابگاه دانشجویی متأهلی خیرساز ۱۴ واحدی آغاز و توافق نامه احداث خوابگاه دانشجویی متاهلی دیگر نیز منعقد شد. این موفقیت‌ها و دستاوردها ثمره تلاش‌های شبانه روزی اعضای محترم هیات علمی، کارکنان عزیز و مدیران پرتلاش دانشگاه است که هر کدام به نوبه خود با دلسوزی وصف ناپذیری از هیچ کوششی برای رشد و اعتلای دانشگاه دریغ نکردند تا دانشگاه بتواند به جایگاه واقعی خود در سال‌های آتی دست پیدا کند.
   بنده بر خود وظیفه می‌دانم که از تمامی تلاش‌های دلسوزانه و همت بلند تک تک همکاران محترم دانشگاه و همچنین از زحمات دانشجویان گرامی تشکر و قدردانی کنم و ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و عید نوروز، امیدوارم در سال ۱۳۹۹ شاهد بهروزی و سلامتی برای همکاران گرامی و خانواده محترمشان و نیز موفقیت‌های بیشتر  برای دانشگاه مان باشیم.
 
عزیز حبیبی ینگجه
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1489 بار   |   دفعات چاپ: 115 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر