پیام تبریک سال نو رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل

 | تاریخ ارسال: 1398/12/28 - 08:57 | 
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد:
 


باسمه تعالی
« یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال »

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد را به تمامی  اساتید، کارکنان و دانشجویان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند منان و سبحان برای شما عزیزان مسئلت دارم.
سال پر از اتفاق و پر ماجرایی را پشت سر گذاشتیم. در پیچ های تاریخی انقلاب اسلامی واقع هستیم که با امتحانات سخت الهی همراه است تا در نهایت حق و باطل از هم جدا شده و حقیقت شفاف­تر بیان شود.
دشمنی ها و نقشه های شوم آمریکای جنایتکار همه ساله آشکارتر شده و هیچ پایانی ندارد چراکه دشمن دین ملت است، لذا ملت بزرگ ایران اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مدظلّه العالی و با توجهات ویژه حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداه جز رسوایی و در نهایت جز برای نابودی آمریکا قدم برنخواهد داشت.
آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن شهید سر افراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، داغی را بر قلوب مومنین زد که بداند و میداند به فضل الهی پایان و نابودی حضور آمریکا در منطقه کمترینی است که رخ می دهد.
امروزه بشریت درگیر علم زدگی محض و بدور از اخلاق و دین است، اگر احتمال ساخت ویروس کرونا بدست بشر صحت داشته باشد، چه ظلم سنگینی به بشریت انجام شده است. معلوم می شود علم بدون اخلاق و تذکیه علم نیست بلکه وسیله ای برای نابودی انسانیت است.
این بیماری نیز باامید به خداوند متعال و رعایت بهداشت و همت مردم و مسئولان از مملکت اسلامی ما دور خواهد شد، لذا باید درس اخلاق، مهربانی، وفاداری و مسئولیت پذیری را از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم الگو و سرمشق خود قراردهیم تا در امتحانات بعدی خداوند متعال سربلند و پیروز و روسفید باشیم.
امید است سال آینده سرشار از رحمت واسعه الهی و سال نابودی استکبار جهانی و سال ظهور حضرت حجت بن الحسن علیه آلاف التحیه و الثناء باشد. انشاالله

 
عبدالله حسنی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 484 بار   |   دفعات چاپ: 128 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر