مدیریت امور آموزشی- درخواست الکترونیکی  صدور دانشنامه
درخواست الکترونیک صدور دانشنامه

حذف تصاویر و رنگ‌ها

دانش آموختگان گرامی لطفا جهت صدور دانشنامه اسکن مدارک ذیل را به نشانی ایمیل daneshnameh@uma.ac.ir ارسال نمایید.

مدارک لازم

1.         گواهی موقت پایان تحصیلات

2.         ارایه فرم تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویی (در صورت درج مبلغ وام در گواهی موقت پایان تحصیلات)

3.         گواهی مبنی بر مشخص نمودن وضعیت دوره خدمت نظام وظیفه

-           برگ اعزام به خدمت در مدت اعتبار آن

-           کارت پایان خدمت

-           کارت معافیت دائم

-           برگ معافیت موقت

-           گواهی در حال انجام خدمت دوره ضرورت (نظام وظیفه) از نهادهای نظامی و انتظامی

-           گواهی اشتغال در نیروهای مسلح

-           گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع بالاتر با ذکر شماره و تاریخ معافیت تحصیلی

-           گواهی در حال انجام خدمت دوره ضرورت برای مشمولین امریه در نهادهای اداری از یگان نظامی و انتظامی اعزام کننده

4.         دانشنامه مقطع پایین‌تر تحصیلات عالیه

5.         فرم لغو تعهد آموزش رایگان مقطع پایین‌تر تحصیلات عالیه برای دانش آموختگان دوره روزانه آن مقطع

6.         مدرک مبنی بر لغو تعهد آموزش رایگان برای دانش‌آموختگان دوره روزانه

تبصره:

1.         در صورت شاغل بودن گواهی اشتغال از اداره/شرکت( و ارایه سوابق بیمه ای مورد تایید سازمان تامین اجتماعی) مربوطه، مبنی بر اشتغال به کار به میزان تعهد خدمت آموزش رایگان به تاریخ روز/ماه/سال

2.         در صورت عدم اشتغال گواهی عدم اشتغال از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان (یکسال بعد از فارغ‌التحصیلی یا پایان خدمت وظیفه عمومی و شش ماه پس از تاریخ اقدام به کاریابی)

3.         پرداخت هزینه آموزش رایگان براساس بخشنامه وزارتی

لازم به ذکر می باشد دانشنامه و ریز نمرات به شخص دانش آموخته یا وکیل قانونی ایشان تحویل داده می شود.

نشانی مطلب در وبگاه مدیریت امور آموزشی:
http://uma.ac.ir/find.php?item=27.3600.6139.fa
برگشت به اصل مطلب