ورود به سایت

وظایف کمیسیون تحول اداری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۵/۳ | 
  • بررسی و پیشنهاد راهکارهای مناسب جهت اجرای بهتر برنامه های تحول اداری
  • بررسی نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه
  • بررسی و ارائه طرح های لازم جهت تصویب در کمیسیون تحول اداری
  • ارایه پیشنهاد برای افزایش بهره وری و کارایی نیروی انسانی ،بهبود فرآیندها ،کاهش هزینه و زمان انجام کار، کاهش خطاها،
  • ارائه طرح و پیشنهاد در راستای افزایش رضایت مندی مردم از خدمات دستگاه
  • تدوین شرح وظایف کارکنان
  • پی گیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات کمیسیون  تحول اداری
  • مطالعه و بررسی مداوم وظایف سازمانی دانشگاه و واحدها و چگونگی گردش کار در آنها با توجه به برنامه توسعه دانشگاه
  • مطالعه و بررسی مستمر در سازمان و وظایف واحدهای تابعه به منظور برنامه ریزی و تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف دانشگاه
  • فعال سازی کمیته های تخصصی  زیر مجموعه کمیسیون تحول اداری

دفعات مشاهده: 389 بار   |   دفعات چاپ: 64 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر