برگشت به دانشگاه محقق اردبیلی
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
معرفی ::
وظایف::
آمار دانشجویان::
آمار رشته های دانشگاه::
اخبار مدیریت برنامه٬ بودجه و تشکیلات::
آیین نامه ها و بخشنامه ها::
آموزش کارکنان::
کمیسیون تحول اداری::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
:: وظایف ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۵/۳ | 
وظایف کمیسیون تحول اداری
- بررسی و پیشنهاد راهکارهای مناسب جهت اجرای بهتر برنامه های تحول اداری
- بررسی نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه 
-بررسی و ارائه طرح های لازم جهت تصویب در کمیسیون تحول اداری
-ارایه پیشنهاد برای افزایش بهره وری و کارایی نیروی انسانی ،بهبود فرآیندها ،کاهش هزینه و زمان انجام کار،کاهش خطاها،
-ارائه طرح و پیشنهاد در راستای افزایش رضایت مندی مردم از خدمات دستگاه
-تدوین شرح وظایف کارکنان
-پی گیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات کمیسیون  تحول اداری
-مطالعه و بررسی مداوم وظایف سازمانی دانشگاه و واحدها و چگونگی گردش کار در آنها با توجه به برنامه توسعه دانشگاه
-مطالعه و بررسی مستمر در سازمان و وظایف واحدهای تابعه به منظور برنامه ریزی و تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف دانشگاه
-فعال سازی کمیته های تخصصی  زیر مجموعه کمیسیون تحول اداری
دفعات مشاهده: 140 بار   |   دفعات چاپ: 14 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
Management of Planning
Persian site map - English site map - Created in 0.144 seconds with 906 queries by yektaweb 3501