[صفحه اصلی ]     [ English ]  
بخش‌های اصلی
ریاست دانشکده::
معاونت آموزشی - دانشجویی::
معاون‌پژوهشی‌وتحصیلات‌تکمیلی::
فرم های اداری و مالی::
معرفی افراد::
گروه های آموزشی::
مرکز کامپیوتر::
کتابخانه::
فرم های آموزشی و پژوهشی::
اخبار و رویداد های دانشکده::
انجمن های علمی دانشکده::
::
گروه هنر

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
زیربخش‌های پایگاه
:: فعالیت‌ها‌و‌فرم‌های‌آموزشی-دانشجویی : فرم های آموزشی - دانشجویی ::

AWT IMAGE  فرم های آموزشی - دانشجویی  AWT IMAGE

_____________________________________________

1) اشتغال به تحصیل و معرفی نامه

دانشجویانی که در سیستم گلستان درخواست اشتغال به تحصیل داده­اند برای دریافت آن در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 12-10 به آموزش مراجعه نمایند.

برای درخواست معرفی نامه در مقطع کارشناسی در روزهای مذکور دانشجو باید درخواسست خود را پس از تایید مدیرگروه آموزش و معاونت آموزشی و دانشجوئی به آموزش دانشکده تحویل نماید. معرفی­نامه  پس از 24 ساعت آماده می­شود.

در مقطع تحصیلات تکمیلی  پس از تایید مدیرگروه آموزش مربوط و معاونت پژوهشی، دانشجو باید درخواست خود را به کارشناس پژوهشی دانشکده تحویل نماید تا در موعد مقرر آماده گردد.  

_____________________________________________

2) معرفی به استاد

ماده 8- در صورتی که دانشجو در آخرین نیمسال تحصیلی برای دانش آموختگی حداکثر دو درس نظری داشته باشد، با تایید گروه آموزشی می­تواند دروس را به صورت معرفی به استاد در آن نیمسال یا دوره تابستان بگذراند. برای اخذ درس دانشجو لازم است برای هر درس فرم معرفی به استاد (دونسخه) را بصورت تایپی تکمیل و به آموزش مراجعه نماید.

AWT IMAGE * فرم معرفی به استاد

_____________________________________________

3) معادل سازی دروس کارشناسی

دستور العمل معادلسازی دروس کارشناسی به شرح زیر می باشد

با رعایت ماده 28 آیین نامه ابلاغ شده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرط معادل سازی برای دروس عمومی و معارف اخذ حداقل نمره 13 ( دانشگاه دولتی و پیام نور ) و برای دروس تخصصی – اصلی و سایر اخذ حداقل نمره 15 ( دانشگاه دولتی و پیام نور ) می باشد. برای معادل سازی دروس دانشجو لازم است فرم معادل سازی دروس را بصورت تایپی تکمیل و به مدیر گروه آموزشی مربوطه مراجعه نماید. لازم است دانشجو به همراه فرم کارنامه محل مبدا خود را به مدیر گروه ارائه نماید.

AWT IMAGE *فرم معادل سازی دروس

_____________________________________________

4) انصراف

دانشجویانی که بعد از ثبت نام در دانشگاه، درخواست انصراف دارند باید فرم انصراف را تکمیل نموده  و بعد از امضاء فرم مربوطه توسط مدیر کل آموزشی ( واقع در ساختمان سبلان)  و معاونت آموزشی و دانشجوئی دانشکده، به آموزش دانشکده مراحعه نمایند تا فرآیند تسویه حساب با دانشگاه شروع شود.

AWT IMAGE *فرم انصراف

_____________________________________________

5) درخواست اجازه ادامه تحصیل، حذف ترم (با احتساب سنوات )، مهمانی یا انتقالی، تغییر رشته، انتقال توام با تغییر رشته،  افزایش سنوات و حذف پزشکی

دانشجویانی که درخواست اجازه ادامه تحصیل، حذف ترم (با احتساب سنوات )، مهمانی یا انتقالی، تغییر رشته، انتقال توام با تغییر رشته،  افزایش سنوات و حذف پزشکی دارند لازم است  فرم ارجاع به شورای آموزشی یا موارد خاص دانشکده را تکمیل نموده و به معاونت آموزشی و دانشجوئی دانشکده تحویل نمایند.

AWT IMAGE *فرم ارجاع به شورا یا موارد خاص دانشکده

_____________________________________________

6) مهمانی و انتقالی

دانشجویانی که درخواست مهمانی و انتقالی دارند در صورت داشتن شرایط مهمانی و انتقالی می­توانند به سامانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند. لازم به ذکر است که فرایند مهمانی و انتقال از طریق این سایت انجام می‌شود و صرفا در موارد خاص خارج از این فرایند موضوع مهمانی و انتقال در شورای دانشکده بررسی می‌شود.

_____________________________________________

7)  فرآیند فارغ التحصیلی

جهت فراغت از تحصیل دانشجو لازم است ابتدا  فرم تسویه حساب و اعلام بدهی دانشجویان  را تکمیل نموده و  در دو نسخه به آموزش دانشکده ارائه نماید تا سیستم تسویه حساب اینترنتی برای دانشجو توسط آموزش فعال شود. پس از اینکه تسویه حساب اینترنتی انجام شد، دانشجو لازم است از سیستم گلستان گزارش شماره 522 را پرینت نموده و به همراه مدارک ذیل به آموزش دانشکده ارائه نماید. 

  1. پرینت تسویه حساب اینترنتی اخذ شده از سیستم آموزش گلستان (گزارش شماره 522)

  2. تصویر تمام صفحات شناسنامه

  3. تصویر کارت ملی پشت و رو

  4. تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائمو یا معافیت تحصیلی برای برادران

  5. سه قطعه عکس4×3 پشت نویسی شده جدید

  6. AWT IMAGE فرم تکمیل شده تسویه حساب و اعلام بدهی دانشجویان

  7. اصل کارت دانشجویی

  8. تمبر 10،000 تومانی (مراجعه به بانک ملی شعبه مرکزی)

  9. فیش بانکی به مبلغ 100،000 ریال به شماره حساب 2177230826004 سیبای بانک ملی به نام درآمداختصاصی دانشگاه

  10. AWT IMAGE تکمیل و ارائه فرم تعهد برای دوره های روزانه

  11. اصل تأییدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی برای مقطع کارشناسی و اصل تأییدیه دوره کارشناسی برای مقطع کارشناسی ارشد (اقدام برای تأییدیه پیش دانشگاهی دانشجویان کارشناسی ازطریق مراکز دفتر پیشخوان ، حداقل دو ماه قبل از اقدام به فارغ­التحصیلی صورت گیرد.)

    _____________________________________________

8 )فرم کارآموزی

         AWT IMAGEفرم نمره کاروزی

_____________________________________________
9 ) فرم تقاضای مرخصی تحصیلی دانشجویان (کارشناسی)

         AWT IMAGEفرم مرخصی تحصیلی

دفعات مشاهده: 1819 بار   |   دفعات چاپ: 143 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
Faculty of Humanities
Persian site map - English site map - Created in 0.16 seconds with 885 queries by AWT YEKTAWEB 3219