اعلام مفاد صورتجلسه مورخه 97/11/09 به مشاور محترم و رییس و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - 08:07 | 

تجلیل از اعضای سابق شورای کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۱/۷ - 10:32 | 
با درخواست اعضای جدید شورای کارمندان دانشگاه از اعضای شورای کارمندان دوره قبلی ( دوره دوم) تجلیل به عمل آمد.

در مراسم تجلیل از اعضای سابق شورای کارمندان دانشگاه، دکتر اردوان قربانی معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه از نظرات کاربردی و پیشنهادات شورای کارمندان استقبال می کند.
وی ضمن تقدیر از زحمات اعضای دوره قبلی شورا، افزود: تلاش ما برای ارتقای همه جانبه دانشگاه می باشد.
دکتر علی اصغری مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی نیز پیشنهاد تجلیل از اعضای سابق شورا را حرکتی مثبت و ارزشمند از سوی اعضای دوره جدید دانست. ضمنا اضافه کرد: پیشنهاد ایجاد آیکون کارمندان در صفحه اول سایت دانشگاه از سوی شورای جدید مورد استقبال قرار گرفت و در اسرع وقت عملیاتی شد.
وی اظهارامیدواری کرد: حرکت های مثبت موجب بهبود در روند فعالیت ها و پیشرفت دانشگاه می گردد.
مهران باقلاچی دبیر شورای کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه در زمینه صرفه جویی باید فعالیت های بیشتری انجام شود، گفت: در این خصوص در زمینه مسائل عمرانی نیازمند همت بیشتری هستیم.
وی به ضرورت افزایش کیفیت آموزش در دانشگاه تاکید کرد و افزود: انتظار داریم طرح های پژوهشی به سمت حل مشکلات دانشگاه سوق داده شود.
خاقان آزاد دبیر سابق شورای کارمندان دانشگاه نیز هدف شورای کارمندان را ارائه پیشنهاد، راهکار و در برخی مواقع انتقاد در راستای اصلاح امور عنوان کرد و گفت: در مدت چند ماه اخیر تدبیر ریاست دانشگاه در خصوص ساماندهی امور آموزشی، جلوگیری از اسراف و صرفه جویی، سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی، برنامه ریزی برای تجهیز آزمایشگاه ها، جدیت در تعمیرات، اقدام به اصلاح و بازنگری در برخی ساختارها، ایجاد روحیه جهادی در میان کارکنان، ایجاد تعامل با مقامات ارشد استان، نگاه ویژه به کیفیت آموزشی دانشجویان، توجه به رفاه کارکنان و پرهیز از بروکراسی اداری کاملا مشهود بوده است.
وی با بیان اینکه نظرات شورای کارمندان به منزله نظر همه کارمندان است، افزود: کارمندان انتظار دارند از نظرات مشورتی شورای کارمندان در بخشی از تصمیم گیری های دانشگاه که مستقیما با کارمندان مرتبط است، استفاده شود.
گفتنی است در ادامه اعضای حاضر در جلسه به ارائه نظرات خود پرداختند. همچنین در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه از زحمات اعضای سابق شورای کارمندان تجلیل به عمل آمد.

متن نامه ارسالی به معاونت محترم در خصوص اعمال رتبه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - 13:46 | 

گزارش عملکرد احتساب رتبه و ارتقای شغلی کارمندان پیمانی و قراردادی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - 13:24 | 
 براساس درخواست تعدادی از کارمندان محترم دانشگاه در خصوص پیگری احتساب رتبه برای این عزیزان، که به شورای کارمندان ارسال شده بود، جلسه‌ای روز یک‌شنبه ساعت  14 مورخه 1397/10/16 با حضور معاونت محترم اداری، مالی و منابع انسانی و مدیریت محترم اداری و تعدادی از اعضای شورای کارمندان در اتاق معاون محترم برگزار گردید. در این جلسه ابتدا آقای سروری گزارشی از روند کارهای انجام گرفته و در شرف انجام برای رتبه‌بندی کارمندان ارائه نمودند؛ در ادامه دبیر و نایب دبیر شوا با بیان اینکه براساس آیین نامه‌های گذشته و فعلی، استنباط بر این است که موارد ذیل درخصوص همکاران دانشگاهی لحاظ گردد:
  1. نظر به اینکه در بدو ورود به دستگاه عضو حائز رتبه مقدماتی می شود ملاک احتساب مدت توقف فرد در رتبه مقدماتی برای دریافت رتبه‌های بعدی، تاریخ استخدام فرد (تاریخ اولین قرارداد مستقیم  با دستگاه) بوده لذا بر اساس آئین نامه،  تمامی همکاران ( کاردانی با 8 سال ، کارشناسی با 6 سال و ارشد با 5 سال) حائز اخذ رتبه مهارتی خواهند بود.
  2. نظر به اینکه تعدادی از همکاران دارای سابقه خدمت بالایی می‌باشند به پیشنهاد هیأت اجرایی برای اخذ مجوز از هیأت امناء دانشگاه از بحث مدت ماندگاری در رتبه قبلی مانند مصوبات دانشگاه پیام‌نور کشور و ... صرفه‌نظر کرده و اساس کار را سابقه فرد برای دریافت دو یا چند رتبه لحاظ گردد.
که در پایان مقرر شد درخواست اول در هیأت اجرائی دانشگاه بررسی و  پس از به نتیجه رسیدن بند اول مورد دوم نیز به هیأت امناء ارجاء داده شود.
در انتهای جلسه  معاونت محترم نیز خواستار رسیدگی و اجرای بهینه قوانین را از مدیریت محترم اداری خواستار شدند.