برگشت به دانشگاه محقق اردبیلی
   [صفحه اصلی ]     [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
متن اساسنامه::
معرفی اعضا::
گزارش عملکرد::
صورت جلسات و مصوبات::
پیشنهادات و انتقادات ::
ارتباط با شورا::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
لینک های مهم

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

:: صورت جلسه شماره 15 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۴/۱ | 

پانزدهمین صورتجلسه شورای کارمندان دانشگاه

  موضوع جلسه:

  • نحوه پرداخت اضافه کاری کارمندان.

  تاریخ: 29/02/95

بسمه تعالی

  پانزدهمین جلسه شورای کارمندان دانشگاه در مورخ 29/02/1395 با دعوت قبلی از اعضای محترم در محل اتاق جلسات مهمانسرای دانشگاه برگزار و در خصوص موارد ذیل به توافق رسیده شد:

  1. تا تصویب چارت مناسب و ساماندهی مناسب نیروها از روی چارت دانشگاه براساس نیروهای موجود در هر واحد اضافه‌کاری به واحدها اختصاص یابد.
  2. اضافه‌ کاری به نسبت مساوی به کارمندان تمامی واحد‌ها لحاظ گردد.
  3. نحوه پرداخت اضافه‌کاری به مدیریت هر واحد تفویض اختیار شود تا به نسبت 50 درصد برای همه کارکنان لحاظ و بقیه 50 درصد با نظر مدیریت یا با حضور یا بصورت کیفی برای کارمندان اختصاص یابد (بودجه کل سال در اختیار مدیر واحد باشد).
  4. ماهایی که اضافه‌کاری نصف می‌شود حذف شود.
  5. استثناء در پرداخت اضافه‌کاری برای برخی کارمندان از محل اعتبارات دیگری صورت گیرد.
  6. پرداخت اضافه کاری مثل سال گذشته بصورت ماهانه و تا 15 هر ماه پرداخت شود.%ب

در پایان جلسه با نثار صلواتی به پایان رسید.

   اعضای جلسه:

آقای مهران باقلاچی(نماینده دانشکده ادبیات و  علوم‌انسانی)                            آقای نقی مألوفی(نماینده دانشکده فنی‌مهندسی)

آقای خاقان آزاد (نماینده دانشکده علوم‌تربیتی و روان‌شناسی)                          آقای احد اقبالی(نماینده دانشکده علوم‌ریاضی)

آقای جبرائیل نهاری(نماینده حوزه ریاست)                                  آقای غلامرضا پوررحیمی(نماینده دانشکده علوم‌کشاورزی)

آقای اسداله نظرزاده(نماینده معاونت آموزشی)                                      آقای محراب بابازاده(نماینده معاونت پژوهشی)

آقای طاهر سرداری(نماینده دانشکده فناوری کشاورزی)                      آقای نعیم سعادتی(نماینده دانشکده علوم‌پایه)

آقای حامد خدایی(نماینده دانشکده مغان) غایب                                 خانم رباب بخشایش (نماینده معاونت دانشجویی) غایب

آقای محمد حسین اسدالهی(نماینده دانشکده پردیس نمین)                        آقای جعفرایران‌نژاد(نماینده معاونت اداری و مالی دانشگاه) غایب

خانم میترا اجودی‌مقدم (نماینده معاونت فرهنگی) غایب

::
:: صورتجلسه شماره 14 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۳/۳ | 

چهاردهمین  صورتجلسه شورای کارمندان دانشگاه

  موضوع جلسه:

  • بررسی نقاط قوت و ضعف حوزه معاون اداری و مالی دانشگاه.

  تاریخ: 05/02/95

بسمه تعالی

  چهاردهمین جلسه شورای کارمندان دانشگاه در مورخ 05/02/1395 با حضور معاون محترم اداری و مالی دانشگاه جناب آقای دکتر رسولی شربیانی و اعضای محترم در محل اتاق جلسات مهمانسرای دانشگاه برگزار و پیرامون موضوعات ذیل بحث و تبادل نظر  بعمل آمد.

1- عدم درج احکام کارگزینی همکاران در سایت دانشگاه

2-عدم درج آخرین آیین نامه‌های اداری و مالی در سایت دانشگاه.

3-به روز رسانی شماره تلفن‌های دانشگاه در سایت، پیشنهاد می‌گردد کد کاربری برای هر واحد اختصاص یابد تا هر واحد خود اقدام به بروز رسانی نماید.

4-بلاتکلیفی پست رئیس اداره کارگزینی دانشگاه و لزوم تسریع در تعیین تکلیف به لحاظ اهمیت آن واحد.

5-اهمال و سهل انگاری در تعیین تکلیف پرونده های مطروحه در کمیته تخلفات دانشگاه.

6-نظارت دقیق بر اجرای قرارداد شرکت‌های خدماتی مانند سرویس درب اتومات واحد‌ها( مصداق اینکه : خرابی درب اتومات دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی از بدو تأسیس).

7-ایرادات اساسی اتوماسیون اداری با وجود گزارش مکرر واحدها.

8-اعمال مدارک کارمندان قراردادی با توجه به مصوبه شورای کارمندان(بند 6 دهمین صورتجلسه شورای کارمندان).

9-دوره‌های آموزشی برای کارمندان واحد‌های اقماری دانشگاه(بصورت مجازی یا ...).

10-بازنگری در چارت سازمانی دانشگاه بخصوص دانشکده‌ها که در این خصوص از عملکرد ضعیف و انفعالی واحد تشکیلات و تحول اداری و بهره وری دانشگاه انتقاداتی بعمل آمد.

11-تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی با گذشت حدود 9 سال از پیگیری‌ها . در این خصوص از اهمال کاری واحد تشکیلات و بهره وری و تحول اداری دانشگاه انتقاداتی مطرح گردید.

12-پیگیری پرداخت اضافه کاری امتحانات پایان ترم، در صورت امکان پیشنهاد می‌گردد در ایام امتحانات از تمامی پرسنل دانشگاه مانند برگزاری آزمون‌های سراسری استفاده شود تا در صورت پرداخت حق‌الزحمه، همه همکاران از این موضوع بهره مند و در صورت عدم پرداخت ، عدالت در تقسیم کار در دانشگاه بعمل آید.

13-جابجایی بدون دلیل و بدون کار کارشناسی محل کار عاملان مالی دانشگاه ، بطوری که گاهاً بعضی از عاملان مالی مدت زمان جابجایی شان حتی به یک سال هم نمی رسد. این در حالی است که این همکاران در حوزه های متعدد مالی دانشگاه به تنهایی انجام وظیفه می نمایند و در قبال ارائه خدمات مازاد بر وظیفه ریالی حق الزحمه دریافت نمی نمایند.فلذا این شورا پیشنهاد می نماید که لزوم تغییر محل کار عاملان مالی مورد بررسی قرار گیرد.

14-نظر به جایگاه شورا در بین همکاران پیشنهاد شد قبل از هرگونه تصویب دستورالعمل که مربوط به امور کارمندان دانشگاه باشد جهت اتخاذ بهترین دستورالعمل و یا شیوه نامه ها ،  از شورای کارمندان نظر‌خواهی لازم بعمل آید.

در پایان جلسه با نثار صلواتی به پایان رسید.

   اعضای جلسه:

آقای مهران باقلاچی(نماینده دانشکده ادبیات و  علوم‌انسانی)                            آقای نقی مألوفی(نماینده دانشکده فنی‌مهندسی)

آقای خاقان آزاد (نماینده دانشکده علوم‌تربیتی و روان‌شناسی)                          آقای احد اقبالی(نماینده دانشکده علوم‌ریاضی)

آقای جبرائیل نهاری(نماینده حوزه ریاست)                                   آقای غلامرضا پوررحیمی(نماینده دانشکده علوم‌کشاورزی)

آقای اسداله نظرزاده(نماینده معاونت آموزشی)                                 آقای محراب بابازاده(نماینده معاونت پژوهشی)

آقای طاهر سرداری(نماینده دانشکده فناوری کشاورزی)                      آقای نعیم سعادتی(نماینده دانشکده علوم‌پایه)

آقای حامد خدایی(نماینده دانشکده مغان) غایب                             خانم رباب بخشایش (نماینده معاونت دانشجویی)

آقای محمد حسین اسدالهی(نماینده دانشکده پردیس نمین)                        آقای جعفرایران‌نژاد(نماینده معاونت اداری و مالی دانشگاه) غایب

خانم میترا اجودی‌مقدم (نماینده معاونت فرهنگی) غایب

::
:: صورت جلسه شماره 13 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۲/۴ | 

سیزدهمین  صورتجلسه شورای کارمندان دانشگاه

  موضوع جلسه:

  • بررسی شیوه‌نامه انتخاب کارمند نمونه دانشگاه.

  تاریخ: 23/01/95

بسمه تعالی

  سیزدهمین جلسه شورای کارمندان دانشگاه در مورخ 29/01/1395 با دعوت قبلی از اعضای محترم در محل اتاق جلسات مهمانسرای دانشگاه برگزار و در خصوص شیوه نامه انتخاب کارمند نمونه موارد زیر به تصویب رسید:

  1. مقرر گردید بسته به تعداد کارمندان واحدها، حداقل یک سهمیه برای انتخاب کارمندان نمونه هر واحد سهیمه در نظر گرفته‌شود.
  2. روند انتخاب بصورت مراحل قید شده در زیر صورت گیرد:
  • مرحله اول(شرایط کلی):
  • فرآیند انتخاب، معیارها و شاخصها و مدارک مورد نیاز به نحو مقتضی به اطلاع کلیه کارمندان در اتوماسیون اداری دانشگاه برسد.
  • سابقه کار کارمندان معرفی شده کمتر از یکسال نباشد.
  • کارمندانی که در سنوات گذشته به عنوان کارمند نمونه شناخته‌شده‌اند درصورت کسب بالاترین امتیاز مربوط به شاخصها، معرفی آنان بلامانع می‌باشد..%ب
  • مرحله دوم(بررسی مستندات داوطلبان و انتخاب افراد نمونه)
  • کارمندان با توجه به شاخصهای انتخاب و با تکمیل فرم اعلام داوطلبی، خود را برای شرکت در فرآیند انتخاب، داوطلب می‌نمایند.
  • کارمندان پس از داوطلب شدن، کلیه مدارک و مستندات مربوط به شاخصهای اعلام شده را به صورت مکتوب و در زمان مقرر به دبیرخانه واحد مربوطه در بازه زمانی اعلام شده از سوی واحد، ارائه نمایند.
  • شورای واحد مربوطه(برای مثال شورای دانشکده متشکل از رئیس، معاونان و مدیران گروه) پس از بررسی مستندات بصورت جداگانه و مقایسه‌ای بین کارمندان داوطلب، در حضور دبیر یا نماینده دبیر شورای کارمندان بعنوان ناظر به حسن انجام کار(بدون حق رأی) و براساس سهمیه ابلاغی ،کارمندی که امتیاز بالاتری را کسب نموده بعنوان کارمند یا کارمندان نمونه واحد به معاونت محترم اجرایی دانشگاه معرفی خواهند نمود.
  • معرفی و ارسال لیست نهایی کارمندان نمونه باید در موعد مقرر به معاونت محترم اجرایی دانشگاه ارسال شود. و به نامه‌هایی که بعد از مهلت تعیین شده ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  1. برای جلوگیری از اعتراضات بی‌مورد امتیازات داده شده به همکاران بصورت محرمانه بوده و قابل ارائه به افراد نمی‌باشد.
  2. فرم شاخص‌ها و معیارهای انتخاب کارمند نمونه برای تمامی سطوح کارمندی یکسان و یک فرم بوده و در قالب معیارهای 1. ارزش‌ها، 2. وجدان کاری، 3. انظباط اداری، اجتماعی و اقتصادی، 4. مهارت شغلی، 5. حسن شهرت، 6. خلاقیت و نوآوری، 7. ارتقاء بهره‌وری که به پیوست صورتجلسه می‌باشد مشخص شده است.
  3. نظر به غیبت بیش از حد آقایان دلاور ندرتی(نماینده معاونت اداری و مالی دانشگاه) و آقای محمد رضا فرخی(نماینده دانشکده پردیس نمین)، در جلسات شورای نمایندگان کارمندان، مقرر شد براساس ماده 11 اساسنامه شورای نمایندگان کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی برای جایگزینی علی‌البدل بجای ایشان اقدام مقتضی صورت گیرد.
  4. مقرر گردید از این پس وب‌سایت شورای کارمندان را آقای طاهر سرداری مدیریت و ساماندهی نمایند.

در پایان جلسه با نثار صلواتی به پایان رسید.

   اعضای جلسه:

آقای مهران باقلاچی(نماینده دانشکده ادبیات و  علوم‌انسانی)                            آقای نقی مألوفی(نماینده دانشکده فنی‌مهندسی) غایب

آقای خاقان آزاد (نماینده دانشکده علوم‌تربیتی و روان‌شناسی)                          آقای احد اقبالی(نماینده دانشکده علوم‌ریاضی)

آقای جبرائیل نهاری(نماینده حوزه ریاست)                                   آقای غلامرضا پوررحیمی(نماینده دانشکده علوم‌کشاورزی)

آقای اسداله نظرزاده(نماینده معاونت آموزشی)                                 آقای محراب بابازاده(نماینده معاونت پژوهشی)

آقای طاهر سرداری(نماینده دانشکده فناوری کشاورزی)                      آقای نعیم سعادتی(نماینده دانشکده علوم‌پایه)

آقای حامد خدایی(نماینده دانشکده مغان) غایب                             خانم رباب بخشایش (نماینده معاونت دانشجویی) غایب

آقای محمد رضا فرخی(نماینده دانشکده پردیس نمین) غایب                          آقای دلاور ندرتی(نماینده معاونت اداری و مالی دانشگاه) غایب

خانم میترا اجودی‌مقدم (نماینده معاونت فرهنگی)

::
:: صورت جلسه شماره 12 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۲/۴ | 

دوازدهمین  صورتجلسه شورای کارمندان دانشگاه

  موضوع جلسه:

  • بررسی شیوه‌نامه انتخاب کارمند نمونه دانشگاه.
  • بررسی راهکارهای عملیاتی نمودن مصوبات شورا برای ارتقاء بهتر جایگاه.

  تاریخ: 23/01/95

بسمه تعالی

  دوازدهمین جلسه شورای کارمندان دانشگاه در مورخ 23/01/1395 با دعوت قبلی از اعضای محترم در محل اتاق جلسات مهمانسرای دانشگاه برگزار و در خصوص موارد ذیل اتخاذ تصمیم گردید.

  1. در راستای عملیاتی نمودن مصوبات و پیگیری‌های لازم، مقرر گردید جلسات شورا هر هفته در روزهای یکشنبه ساعت 11 در مهمانسرای دانشگاه برگزار و همه اعضاء موظف شدند در تمای جلسات حضور یابند مگرر در موارد خاص آن هم با هماهنگی قبلی با دبیر شورای کارمندان( درصورت غیبت حتی در یک جلسه، فرد مذکور از نمایندگی حذف و فرد علی‌البدل بجای ایشان در جلسات بعدی حاضر می‌گردد.)
  2. درخصوص شیوه‌نامه انتخاب کارمند نمونه پس از بحث و بررسی‌های زیاد مقرر گردید برای جلسه بعد نقاط قوت و ضعف طرح‌های پیشنهادی از سوی اعضاء بررسی و درخصوص شیوه‌نامه مناسب نهایی رأی گیری به عمل آید.%ب
  3. همکاران اعلام نارضایتی کارمندان حوزه‌های مختلف را از عدم ارائه حکم کارگزینی در سایت دانشگاه اعلام و خواستار رفع این مشکل که زمان طولانی برای آن صرف شده را خواستار شدند.

در پایام جلسه با نثار صلواتی به پایان رسید.

   اعضای جلسه:

آقای مهران باقلاچی(نماینده دانشکده ادبیات و  علوم‌انسانی)                            آقای نقی مألوفی(نماینده دانشکده فنی‌مهندسی) غایب

آقای خاقان آزاد (نماینده دانشکده علوم‌تربیتی و روان‌شناسی)                          آقای احد اقبالی(نماینده دانشکده علوم‌ریاضی)

آقای جبرائیل نهاری(نماینده حوزه ریاست)                                   آقای غلامرضا پوررحیمی(نماینده دانشکده علوم‌کشاورزی)

آقای اسداله نظرزاده(نماینده معاونت آموزشی) غایب                          آقای محراب بابازاده(نماینده معاونت پژوهشی)

آقای طاهر سرداری(نماینده دانشکده فناوری کشاورزی)                      آقای نعیم سعادتی(نماینده دانشکده علوم‌پایه)

آقای حامد خدایی(نماینده دانشکده مغان) غایب                             خانم رباب بخشایش (نماینده معاونت دانشجویی) غایب

آقای محمد رضا فرخی(نماینده دانشکده پردیس نمین) غایب                          آقای دلاور ندرتی(نماینده معاونت اداری و مالی دانشگاه) غایب

::
:: صورتجلسه شماره 10 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۸/۱۹ | 

دهمین  صورتجلسه شورای کارمندان دانشگاه

  موضوع جلسه:

  • بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های مختلف دانشگاه.

  تاریخ: 22/7/94

بسمه تعالی

 دهمین جلسه شورای کارمندان دانشگاه در مورخه 22/7/94 در محل اتاق جلسات مهمانسرای دانشگاه تشکیل و پیرامون مسایل و مشکلات واحدهای مختلف دانشگاه بحث و تبادل نظر به شرح ذیل صورت پذیرفت.

1-  نمایندگان دانشکده های علوم کشاورزی – ادبیات و علوم انسانی – علوم تربیتی و روانشناسی – فن آوری کشاورزی – علوم پایه – کشاورزی و منابع طبیعی مغان – معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی – معاونت فرهنگی و اجتماعی -  حوزه ریاست – دانشکده فنی و مهندسی، ضمن اعلام نارضایتی از عملکرد دفتر فنی دانشگاه در خصوص عدم  پاسخگویی به درخواست های مکرر واحدهای مختلف دانشگاه در انجام موارد تعمیراتی و سایر امورات مرتبط با وظایف دفتر مذکور، اعضای شورای کارمندان بر تسریع در انجام درخواست‌ها، نظارت بر حسن انجام کار توسط پیمانکاران ، نظارت لازم در تحویل پروژه‌ها(اغلب با ایرادات فراوان تحویل دانشگاه می‌شود) مخصوصاً در مورد انتخاب نوع و یا برند آسانسورهای مورد استفاده(خدمات پس از فروش) در دانشگاه که اکثراً در بیشتر مواعد سال بخاطر خرابی مکرر کارآیی لازم را ندارند، تاکید نمودند.

2- پیرو صورتجلسات قبلی  که نمایندگان کارمندان دانشگاه تقاضای بازنگری در چارت سازمانی دانشکده‌ها را نموده بودند، مجدداً خواستار تسریع در انجام این مورد شدند. در این خصوص اگر بازنگری در دستور کار مدیریت طرح و برنامه دانشگاه نباشد، ترتیبی اتخاذ شود تا اضافه کاری کارکنان بر اساس نیروهای مستقر در واحدها تخصیص داده شود نه بر اساس ساماندهی که مبنای دقیق و عادلانه محسوب نمی‌شود.

3-  نمایندگان کارمندان دانشگاه پیشنهاد نمودند که برای ایجاد انگیزه بین کارکنان شاغل ، حتی الاامکان برای عضویت در کمیته ها و کمسیون ها و یا هیات های دانشگاه از کارکنان شاغل و کارشناسان با تجربه بکارگیری شود و در این مورد از بکار گیری تجارب مسبوق به شکست و یا تجاربی که مقبول اکثریت کارکنان نیست اجتناب شود. به نظر کارمندان دانشگاه کارشناسان زبده و مجرب به حد کافی که شاغل هم هستند در بین کارکنان به وفور وجود دارد.

4-  پیشنهاد گردید برای ایجاد فضای رقابت سالم بین متقاضیان اشتغال بصورت شرکتی و یا هر نوع اشتغال در دانشگاه ، و برای جلوگیری از تضییع حق و حقوق متقاضیان ، ترتیبی اتخاذ گردد تا شفافیت عمل و نیز عادلانه بودن روند جذب چنین نیروهای برای همگان ملموس و نمایان باشد.

5-  با عنایت به تعداد کثیری از همکاران دانشگاه که نوع استخدام قراردادی هستند ، و با توجه به تجارب ارزنده این عزیزان در مشاغل مختلف ، پیشنهاد می شود در صورت امکان ساز و کارهای ممکن برای بکارگیری و استفاده از تجارب  و سوابق مذکور، این افراد در پست های مستلزم مسوولیت حتی با ابلاغ داخلی  بکارگیری شوند.

6-  با توجه به در خواست تعداد زیادی از همکاران که موفق به اخذ مدرک تحصیلی در یک مقطع بالاتر شده‌اند مبنی براعمال این مدارک در احکام کارگزینی و عدم انجام آن با گذشت چندین ماه از زمان درخواست، در صورت امکان در اعمال این مدارک برای ایجاد انگیزه و نیز برای بهره برداری از مزایای مقدر در آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه تسریع صورت پذیرد، لازم به ذکر است در مورد کارمندان قراردادی که موفق به اخذ مدرک تحصیلی بالاتر شده‌اند پیشنهاد می‌گردد با شرایط پیشنهادی ذیل مدارک تحصیلی آنان در احکام کارگزینی اعمال شود:

  • درصورتی که مدرک تحصیلی آنها در ادامه مدرک اولیه آنها در بدو ورود به دانشگاه می‌باشد مدرک اخذ شده در حکم کارگزینی‌ لحاظ گردد.
  • درصورتی که مدرک تحصیلی آنها با شغل فعلی شخص مرتبط باشد در حکم کارگزینی اعمال گردد.
  • درصورتی که هیچ کدام از موارد بالا در مورد فردی صدق نکند اگر در پست‌های خالی نیاز به مدرک اخذ شده باشد اعمال، در غیر این صورت با صلاحدید دانشگاه عمل گردد.

7- با وجود گذشت دو ماه از مراسم روز کارمند و دستور صریح مقامات ذی‌صلاح دانشگاه درخصوص تدوین شیوه‌نامه انتخاب کارمند نمونه، هنوز اقدامی در این خصوص به عمل نیامده است، لذا نمایندگان درخواست تسریع در انتخاب شاخص‌های مورد نظر و ابلاغ آن به کلیه واحد‌های دانشگاه را نمودند و نیز اعلام آمادگی کردند که درصورت ارجاع این موضوع به شورای کارمندان، شاخص‌های مورد نظر در این شورا بررسی و اعلام نظر شود.

 در پایان جلسه با نثار صلواتی به پایان رسید.

   حاضران جلسه:

آقای مهران باقلاچی(نماینده دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی)                             آقای نقی مالوفی(نماینده دانشکده فنی‌مهندسی)

آقای خاقان آزاد (نماینده دانشکده علوم‌تربیتی و روان‌شناسی)                          آقای احد اقبالی(نماینده دانشکده علوم‌ریاضی)

آقای جبرائیل نهاری(نماینده حوزه ریاست)                                   آقای غلامرضا پوررحیمی(نماینده دانشکده علوم‌کشاورزی)

آقای اسداله نظرزاده(نماینده معاونت آموزشی)                                آقای محراب بابازاده(نماینده معاونت پژوهشی)

آقای طاهر سرداری(نماینده دانشکده فناوری کشاورزی)                      آقای نعیم سعادتی(نماینده دانشکده علوم‌پایه)

آقای حامد خدایی(نماینده دانشکده مغان)                                   خانم رباب بخشایش (نماینده معاونت دانشجویی)

خانم میترا اجودی (نماینده معاونت فرهنگی)                                             آقای دلاور ندرتی(نماینده معاونت اداری و مالی)

::
Council staff
Persian site map - English site map - Created in 0.174 seconds with 1058 queries by yektaweb 3351