نظر سنجی در خصوص تمدید قرارداد بیمه نوین
برای شرکت در نظر سنجی اینجا کلیک کنید
ورود به سایت

مناقصه اجرای تعمیر و بازسازی اساسی بخشی از ساختمان شماره‌ی ۲ دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۲/۷ - 15:52 | 
مناقصه اجرای تعمیر و بازسازی اساسی بخشی از ساختمان شماره ی ۲ دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی


 
دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد اجرای تعمیر و بازسازی اساسی بخشی از ساختمان شماره ­ی ۲ دانشکده کشاورزی دانشگاه را با برآورد اولیه­ ی حدود دوازده میلیارد و پانصد و سی و یک میلیون و چهارصد و پنجاه و دو هزار و چهارصد و سی و سه (۴۳۳/۴۵۲/۵۳۱/۱۲ ریال) براساس فهارس بهای سال ۱۳۹۸سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی کشور، از طریق مناقصه عمومی، به شرکت یا گروه مشارکت دارای گواهینامه ­ی صلاحیت­ کاری متناسب با مبلغ مذکور در رشته­ های ساختمان (ابنیه) و تأسیسات و تجهیزات ابنیه با در نظر گرفتن سایر شرایط مندرج در اسناد و مدارک مناقصه واگذار نماید.
متقاضیان واجد شرایط می­توانند حداکثر تا ۱۰ روز پس از تاریخ درج آگهی در روزنامه، به سامانه تدارکات الکترونیک (ستاد) دولت مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند. ضمناً پس از اتمام مهلت مقرر برای دریافت اسناد، حداکثر مدت ۱۰ روز بایستی نسبت به بارگذاری اسناد و ارایه پیشنهاد قیمت در سامانه مذکوراقدام نمایند. لازم به توضیح است متقاضیان نسبت به ارسال فیزیکی پاکت­ های مربوط به مناقصه به آدرس اردبیل، خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، اداره دبیرخانه واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه اقدام و برابر آیین­ نامه­ ی نحوه­ ی انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاه، میزان سپرده­ ی شرکت در مناقصه معادل ۵% مبلغ برآورد اولیه می­باشد.
 
توجه:
هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می­باشد.
تلفن تماس با کارفرما:
  • برای ارایه ­ی اطلاعات فنی:  ۳۱۵۰۵۰۵۶ ۰۴۵ (آقای مهندس احمدی) 
  • برای ارایه­ ی اطلاعات مالی:۳۱۵۰۵۰۲۱ ۰۴۵ (آقای جعفروند)     
برای مشاهده مشخصات مناقصه   اینجا       را کلیک کنید

دفعات مشاهده: 89 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مناقصه عمومی محوطه سازی و تأمین تأسیسات زیربنایی ضلع شرقی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۱/۱۷ - 10:30 | 
آگهی مناقصه عمومی محوطه سازی و تأمین تأسیسات زیربنایی ضلع شرقی دانشگاه 


 
دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد اجرای بخشی از محوطه و تأمین تأسیسات زیربنایی ضلع شرقی دانشگاه (ساختمان­های دانشکده علوم انسانی و کتابخانه مرکزی) را با برآورد اولیه­ ی حدود نوزده میلیارد و دویست و هشتاد میلیون و چهار صد و هفتاد و چهار هزار و نهصد و و هفتاد و هفت (۱۹/۲۸۰۴۷۴/۹۷۷) ریال براساس فهارس بهای پایه سال ۱۳۹۷سازمان برنامه و بودجه کشور ، از طریق مناقصه عمومی، به شرکت یا گروه مشارکت دارای گواهینامه ­ی صلاحیت­ کاری متناسب با مبلغ مذکور در رشته­ های ساختمان (ابنیه) و تأسیسات و تجهیزات ابنیه با در نظر گرفتن سایر شرایط مندرج در اسناد و مدارک مناقصه واگذار نماید.

 متقاضیان واجد شرایط می­توانند حداکثر تا ۱۰ روز پس از تاریخ درج آگهی در روزنامه، به سامانه تدارکات الکترونیک (ستاد) دولت مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند. ضمناً پس از اتمام مهلت مقرر برای دریافت اسناد ،حداکثر مدت ۱۰ روز بایستی نسبت به بارگذاری اسناد و ارایه پیشنهاد قیمت در سامانه مذکوراقدام نمایند.

لازم به توضیح است متقاضیان نسبت به ارسال فیزیکی پاکت­های مربوط به مناقصه به آدرس اردبیل، خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، اداره دبیرخانه واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه اقدام  و برابر آیین­ نامه ­ی نحوه ­ی انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاه، میزان سپرده­ ی شرکت در مناقصه معادل ۵% مبلغ برآورد اولیه و میزان پیش ­پرداخت معادل بیست درصد قیمت پیشنهادی پیمانکار برنده ­ی مناقصه می­باشد.

 
توجه:
هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می­باشد.
تلفن تماس با کارفرما:
  • برای ارایه ­ی اطلاعات فنی:  ۳۱۵۰۵۰۵۹ ۰۴۵ (آقای مهندس الیاسیان) 
  • برای ارایه­ ی اطلاعات مالی:۳۱۵۰۵۰۲۱ ۰۴۵ (آقای جعفروند) 
 
 

دفعات مشاهده: 289 بار   |   دفعات چاپ: 21 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

مناقصه استخر دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - 14:15 | 
مناقصه اجرای بخشی از عملیات ابنیه ساختمان استخر سرپوشیده دانشگاه محقق اردبیلی 


آگهی مناقصه عمومی
 
دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد اجرای بخشی از عملیات ابنیه ساختمان استخر سرپوشیده دانشگاه محقق اردبیلی را با برآورد اولیه ­ی حدود بیست و یک میلیارد و ششصد و بیست میلیون(۲۱/۶۲۰/۰۰۰/۰۰۰) ریال براساس فهرست بهای ابنیه ابلاغی  سال ۱۳۹۷ سازمان برنامه و بودجه کشور و با زیر بنای حدود ۲۵۰۰ مترمربع در چهارچوب بخشنامه جدید سرجمع، از طریق مناقصه عمومی، به شرکت دارای گواهینامه ­ی صلاحیت ­کاری متناسب با مبلغ مذکور در رشته ساختمان (ابنیه)، با در نظر گرفتن سایر شرایط مندرج در اسناد و مدارک مناقصه واگذار نماید.
 متقاضیان واجد شرایط می­توانند حداکثر تا ۷ روز پس از تاریخ درج آگهی در روزنامه،به سامانه تدارکات الکترونیک (ستاد) دولت مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.ضمناً پس از اتمام مهلت مقرر برای دریافت اسناد ،حداکثر مدت ۱۰ روز بایستی نسبت به بارگذاری اسناد و ارایه پیشنهاد قیمت در سامانه مذکوراقدام نمایند. لازم به توضیح است متقاضیان نسبت به ارسال فیزیکی پاکت­ های مربوط به مناقصه به آدرس اردبیل، خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، اداره دبیرخانه واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه اقدام و برابر آیین ­نامه­ ی نحوه ­ی انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاه، میزان سپرده­ی شرکت در مناقصه معادل ۵% مبلغ برآورد اولیه می­باشد.
 
توجه:
هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می­باشد.
تلفن تماس با کارفرما:
  • برای ارایه­ی اطلاعات فنی:  ۳۱۵۰۵۰۵۹ ۰۴۵ (آقای مهندس الیاسیان
  • برای ارایه­ی اطلاعات مالی:۳۱۵۰۵۰۲۱ ۰۴۵ (آقای مهندس جعفروند
 
 
برای مشاهده مشخصات مناقصه اینجا را کلیک کنید

دفعات مشاهده: 195 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مناقصه‌ی آماده سازی احداث و توسعه و نگهداری فضای سبز محوطه‌ی دانشگاه محقّق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۲/۴ - 17:43 | 
آگهی مناقصه‌ی آماده سازی احداث و توسعه و نگهداری فضای سبز محوطه‌ی دانشگاه محقّق اردبیلی
 

 
دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد آماده سازی احداث و توسعه و نگهداری فضای سبز محوطه‌ی دانشگاه محقّق اردبیلی را از تاریخ ۹۸/۰۱/۱۷ لغایت ۹۸/۰۷/۳۰  با شرایط زیر به شرکت‌های واجد شرایط واگذار نماید:
 
موضوع مناقصه؛ شامل آماده‌سازی،کشت و نگهداری فضای سبز شامل؛ جابه­جایی خاک،کاشت چمن، گل، بوته، نهال و کندن، جابه‌جایی و واکاری انواع گل، بوته، نهال و درخت و نگهداری فضای سبز موجود و فضاهای سبز جدیدالاحداث شامل؛ آبیاری مناسب و کافی، وجین علف هرز، شخم‌زنی دستی، سم‌پاشی، کوددهی، چمن‌زنی، غنچه‌چینی گل‌ها، هرس، حاشیه‌زنی چمن، جمع‌آوری و حمل علف‌های هرز وجین شده و مازاد چمن‌زنی، مازاد هرس، جاروب نمودن مازاد چمن ریخته شده در سطح معابر و حمل آنها به خارج از محوطه‌ی دانشگاه، حمل، بارگیری و توزیع کود دامی به سطوح فضای سبز، ایجاد تشتک در پای نهال‌ها، ایجاد نهر حسب نیاز، حذف چمن حسب نیاز، لکه‌گیری و ترمیم سطوح چمن‌کاری، حذف تنه‌جوش و پاجوش و حذف تنه و شاخه‌های اضافی، سیخک‌زنی سطوح چمن‌کاری، نظافت آشغال‌های روی چمن و گل، خزان‌روبی و مبارزه با آفات و علف‌های هرز، قطعات درختکاری شده و سایر عملیات مورد نیاز برای نگهداری فضای سبز و سایر امور مرتبط با کشت و نگهداری فضای سبز، طبق تقویم نگهداری فضای سبز (به شرح پیوست)، نظر کارفرما و ناظر به هر مساحت و هر تعدادی که آنان معین نمایند.
- نظافت محوطه‌ی دانشگاه در طول مدت قرارداد به عهده‌ی پیمانکار طرف قرارداد خواهد بود.
- پیمانکار طرف قرارداد و عوامل اجرایی آن  مکل‍ّف به انجام فعالیت‌های داخل گلخانه‌ی دانشگاه از جمله انتقال نشاها و قلمه‌ها به گلدان و جعبه، انتقال به محل کشت، آبیاری، علف­کنی و سایر امور مربوط خواهد بود. این کار دلیل بر عدم اجرای سایر فعالیت­های موضوع قرارداد(جزئاً یا کلاً) نخواهد بود.
- دانشگاه مسؤولیتی در مورد تأمین وسیله‌ی ایاب و ذهاب و تسهیلات رفاهی عوامل پیمانکار طرف قرارداد نخواهد داشت. با توجه به وسعت عملیات، اختصاص وسیله‌ی نقلیه (ترجیحاً وانت نیسان کمپرسی) را برای جابجایی گل‌ها، خاک و کود، وسایل و ابزار مورد نیاز و قابل استفاده پیمانکار در محوطه‌ی فضای سبز دانشگاه، از طریق پیمانکار طرف قرارداد لازم می‌داند.
- کلیه‌ی کسور قانونی مشمول قرارداد به عهده‌ی پیمانکار طرف قرارداد خواهد بود.
- وسعت فضای سبز دانشگاه تقریباً ۲۰ هکتار می‌باشد که لازم است قبل از پیشنهاد قیمت به رؤیت پیمانکار طرف قرارداد برسد.
- علاقمندان شرکت در مناقصه می­توانند به منظور بازدید از فضای سبز دانشگاه و موضوع مناقصه همچنین تکمیل فرم بازدید با درج مهر و امضای مجاز شرکت به اداره رفاه وپشتیبانی دانشگاه مراجعه و برای دریافت اسناد مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)مراجعه نمایند
-  محل اجرای کار؛ استان اردبیل، شهرستان اردبیل     
- مبلغ برآورد اولیه اجرای کار؛ حدود چهار میلیارد و دویست هشتاد و چهار میلیون و نود و دو هزار و هفتصد و هفتاد(۴/۲۸۴/۰۹۲/۷۷۰) ریال برای حداکثر ۲۶ نفر کارگر و بر مبنای دستورالعمل تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۳۹۷، با درنظر گرفتن کسورات قانونی مشمول قرارداد(بیمه سهم کارفرما) و افزایش ضریب حقوق در سال ۱۳۹۸ ( ۲۰ % افزایش) می­باشد. مضافاً اینکه دانشگاه هیچگونه تعهدی مبنی بر افزایش میزان دستمزد کارگران برای سال ۱۳۹۸ نخواهد داشت وشرکت کنندگان باید در صد افزایش احتمالی حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۸ را در ارائه قیمت پیشنهادی لحاظ نمایند.
 - مدت اجرای کار؛ حدود ۵/۶  ماه شمسی
 -کارفرما؛ دانشگاه محقق اردبیلی
- دستگاه نظارت؛ مدیریت اداری، مشاور و ناظر فضای سبز دانشگاه
 - دستگاه مناقصه گزار؛ دانشگاه محقق اردبیلی
- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه؛ دویست و بیست میلیون (۲۲۰/۰۰۰/۰۰۰) ریال است که به یکی از صورت­های مشروح زیر، همراه با اسناد مناقصه به دستگاه مناقصه گزار تسلیم شود.
الف) چک تضمین شده بانکی به نفع کارفرما  
ب) ضمانت نامه بانکی به نفع کارفرما
مدت اعتبار تضمین های فوق باید حداقل سه ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد بوده و برای سه ماه قابل تمدید باشد و علاوه برآن ضمانت نامه های بانکی باید طبق فرمهای مورد قبول تنظیم شود.
- نشانی و محل ارایه اسناد مناقصه؛ اسناد مناقصه از تاریخ ۹۷/۱۲/۰۲ تا ۹۷/۱۲/۱۲ از طریق سایت سامانه تدارکات دولت (ستاد) قابل دریافت می­باشد.  
-آخرین مهلت ارایه­ی پاکت­های پیشنهادی: شرکت کنندگان در مناقصه علاوه بر پیشنهاد قیمت از سامانه ستاد می­بایست پاکت پیشنهاد قیمت خود را به صورت فیزیکی و برابر شرایط مندرج در آگهی مناقصه و به صورت لاک مهر شده، تا ساعت ۱۴ روز ­شنبه مورخ ۹۷/۱۲/۲۲ تحویل دبیرخانه مرکزی نمایند.
- نشانی محل تسلیم فیزیکی پیشنهادها؛ اردبیل انتهای خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی ساختمان مرکزی اداره­ی دبیرخانه­ی دانشگاه
- پیشنهادهای واصله در ساعت ۱۰ صبح روز یک­شنبه مورخ ۹۷/۱۲/۲۳ در کمیسیون مناقصه بررسی و نتیجه­ی آن در اسرع وقت اعلام خواهد شد. در صورتی که برنده‌ی مناقصه پس از ابلاغ برنده بودن، ظرف مدت قانونی نسبت به ارایه­ی ضمانت نامه­ی بانکی و انعقاد قرارداد اقدام ننماید، سپرده‌ی او به نفع دانشگاه ضبط و براساس تصمیم اعضای کمیسیون مناقصه اقدام خواهد شد.
- پس از ابلاغ برنده شدن و قبل از عقد قرارداد، برنده­­ی مناقصه می­بایست به منظور حسن اجرای قرارداد و تضمین انجام تعهدات، به میزان مقرّر در آیین‌نامه­ی مالی و معاملاتی دانشگاه (۱۰% کل رقم پیشنهادی برای اجرای مناقصه)، ضمانت‌نامه­ی معتبر بانکی تهیه و ایداع نماید.
- شرکت در مناقصه و ارایه­ی پیشنهاد، هیچ­گونه حقی را برای پیشنهاددهنده ایجاد نمی­کند و دستگاه مناقصه گزار در رد یا قبول هریک از پیشنهادها مختار است و برندگان مناقصه براساس آیین نامه­ی نحوه­ی انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاه­ها انتخاب می­شوند.
- هرگاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاددهندگان با هم تبانی کرده­اند، برابر مقررات مربوط با آنان رفتار خواهد شد.
- هزینه­ی درج آگهی مناقصه وهزینه سامانه ستاد به عهده­ی برنده­ی مناقصه می­باشد.
- محل تامین اعتبار پروژه از محل منابع داخلی (غیرعمرانی) دانشگاه خواهد بود.
 
مدارک مورد نیاز برای شرکت در مناقصه و ارایه پیشنهاد قیمت:
 
پاکت «الف»
 شامل:
  • ضمانت‌نامه‌ی بانکی در وجه دانشگاه محقق
 
پاکت «ب»
شامل:
  • مدارک ثبت شرکت، اساسنامه‌ی شرکت، آخرین تغییرات روزنامه‌ای ممهور به مهر و امضای مجاز شرکت.
  • روگرفت برابر اصل تأییدیه‌ی صلاحیت و مجوز از وزارت کار در زمینه باغبانی و نگهداری فضای سبز با اعتبار برای سال ۱۳۹۸ ممهور به مهر و با امضای مجاز شرکت.
  • مدارک مربوط به سوابق کاری مرتبط با نگهداری و احداث فضای سبز در دستگاه‌های دیگر و هم­تراز با حجم نگهداری فضای سبز دانشگاه.
  • رضایت‌نامه‌ها و تشویق‌نامه‌های مرتبط از مؤسسات و دستگاه‌های دولتی طرف قرارداد.
  • فرم عدم شمول ممنوعیت در قانون منع مداخله‌ی کارکنان دولت در معاملات دولتی و کشوری ممهور به مهر و امضای مجاز شرکت.
  • نمونه‌ی آگهی، قرارداد و شرایط خصوصی که تمام صفحات آن ممهور به مهر و امضای مجازشرکت باشد.
پاکت «ج»
شامل:
  • فرم پیشنهاد قیمت به عدد و حروف، به صورت خوانا و بدون ابهام و خدشه و شرط به همراه برگ آنالیز قیمت پیشنهادی.
 
تذکر: شرکت‌کنندگان باید پس از گذاشتن مدارک مربوط به هر کدام از پاکت‌ها آنها را مهر و موم و سپس هر سه پاکت مهر و موم شده را در داخل یک پاکت خالی دیگر(پاکت لفاف) قرارداده و آن را نیز مهر و موم نمایند. به پاکت‌­های فاقد مهر و موم ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 

 

دفعات مشاهده: 229 بار   |   دفعات چاپ: 23 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مناقصه تعمیرات اساسی ۸ واحد از خانه­ های ویلایی دانشگاه محقق اردبیلی برابر اسناد و مدارک مناقصه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - 16:08 | 
آگهی مناقصه تعمیرات اساسی ۸ واحد از خانه­ های ویلایی دانشگاه محقق اردبیلی برابر اسناد و مدارک مناقصه
 

 
دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد اجرای تعمیرات اساسی ۸ واحد از خانه­ های ویلایی دانشگاه را با برآورد اولیه­ی حدود هشت میلیارد و پانصد و نود و یک میلیون و دویست و هفت هزار و سیصد و پنجاه(۸/۵۹۱/۲۰۷/۳۵۰)  ریال براساس فهارس بهای سال ۱۳۹۷سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی کشور ، از طریق مناقصه عمومی، به شرکت یا گروه مشارکت دارای گواهینامه ­ی صلاحیت­کاری متناسب با مبلغ مذکور در رشته ­های ساختمان (ابنیه) و تأسیسات و تجهیزات ابنیه با در نظر گرفتن سایر شرایط مندرج در اسناد و مدارک مناقصه واگذار نماید.
متقاضیان واجد شرایط می­توانند حداکثر تا ۳ روز پس از تاریخ درج آگهی در روزنامه،به سامانه تدارکات الکترونیک (ستاد) دولت مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.ضمناً پس از اتمام مهلت مقرر برای دریافت اسناد ،حداکثر مدت ۱۰ روز بایستی نسبت به بارگذاری اسناد و ارایه پیشنهاد قیمت در سامانه مذکوراقدام نمایند. لازم به توضیح است متقاضیان نسبت به ارسال فیزیکی پاکت­های مربوط به مناقصه به آدرس اردبیل، خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، اداره دبیرخانه واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه اقدام و برابر آیین­ نامه­ ی نحوه ­ی انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاه، میزان سپرده ­ی شرکت در مناقصه معادل ۵% مبلغ برآورد اولیه می­باشد.
 
توجه:
هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می­باشد.
تلفن تماس با کارفرما:
  • برای ارایه­ ی اطلاعات فنی:  ۳۱۵۰۵۰۵۶ ۰۴۵ (آقای مهندس احمدی) 
  • برای ارایه ­ی اطلاعات مالی:۳۱۵۰۵۰۲۱ ۰۴۵  (آقای جعفروند) 

برای مشاهده اطلاعات اینجا را کلیک کنید
 
 
 

دفعات مشاهده: 165 بار   |   دفعات چاپ: 4 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

مزایده اقلام اسقاطی دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - 12:15 | 
آگهی مزایده اقلام اسقاطی دانشگاه محقق اردبیلی
 

 
دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد مقداری از اقلام اسقاطی خود را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
علاقمندان به منظور شرکت و دریافت اسناد مزایده حد اکثر تا هفت روز بعد از انتشار آگهی به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)مراجعه نمایند.

 شرکت کنندگان در مزایده برای کسب اطلاع از سایر شرایط می توانند با شماره تلفنهای ۰۴۵۳۱۵۰۵۰۴۰ و ۰۴۵۳۱۵۰۵۰۰۸ تماس حاصل فرمایند.

(هزینه آگهی،کارشناسی و سامانه ثبت درسامانه(ستاد)برعهده برنده مزایده می باشد) 

فایل شرایط شرکت در مزایده

فرم پیشنهاد قیمت

دفعات مشاهده: 261 بار   |   دفعات چاپ: 19 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مناقصه بیمه درمان تکمیلی حدود 1900 نفر از کارکنان و بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۹/۱۱ - 16:13 | 
آگهی مناقصه­ ی عمومی   
 
دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد بیمه­ی درمان تکمیلی گروهی حدود 1900 نفر از کارکنان و بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان را از طریق برگزاری مناقصه­ی عمومی به شرکت­ بیمه­ای واجد شرایط واگذار نماید. علاقمندان به شرکت در مناقصه می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه و شرکت در مناقصه حداکثر تا هفت روز کاری از تاریخ انتشار آگهی به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) مراجعه نمایند.
(لازم به ذکر است هزینه های آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.)
  
شماره تلفن­های­ تماس برای کسب اطلاعات : 04531505008 - 04531505050
 

دانشگاه محقق اردبیلی

دفعات مشاهده: 504 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مناقصه بیمه درمان تکمیلی 80 نفر از کارکنان ایثارگر دانشگاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۸/۲۱ - 16:33 | 
دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد بیمه­ ی درمان تکمیلی گروهی حدود 80 نفر از کارکنان ایثارگر و افراد تحت تکفل آنان را از طریق برگزاری مناقصه ­ی عمومی به شرکت­ بیمه­ ای واجد شرایط واگذار نماید. علاقمندان به شرکت در مناقصه می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه حداکثر تا هفت روز کاری بعد از انتشار آگهی با در دست داشتن معرفی­ نامه­ ی کتبی از شعبه­ ی استانی شرکت بیمه ­ای ذی­ربط  به اداره­ ی رفاه و پشتیبانی دانشگاه مراجعه نمایند.
   
شماره تلفن­های­ تماس برای کسب اطلاعات : 04531505008  04531505021 

دفعات مشاهده: 553 بار   |   دفعات چاپ: 38 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مناقصه اجرای بخشی از عملیات ابنیه فاز سوم ساختمان دانشکده فنی و مهندسی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۷/۲۹ - 14:12 | 
دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد اجرای بخشی از عملیات ابنیه فاز سوم ساختمان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی را از طریق مناقصه واگذار نماید.
برای دریافت متن آگهی اینجا کلیک نمایید.

دفعات مشاهده: 569 بار   |   دفعات چاپ: 43 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مزایده کتابفروشی و لوازم التحریر جنب تعاونی مصرف دانشگاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۲۲ - 23:05 | 
دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد واحد کتابفروشی دانشگاه را با شرایط و مشخصات مندرج در فایل آگهی واگذار نماید.
برای دریافت فایل آگهی اینجا کلیک کنید

دفعات مشاهده: 690 بار   |   دفعات چاپ: 57 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مناقصه شناسایی پیمانکار واجد شرایط برای واگذاری بخشی از امور خدماتی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۱۷ - 08:34 | 
دانشگاه محقق اردبیلی درنظر دارد بخشی از امور خدماتی خود در سال تحصیلی  98- 1397 را به صورت حجمی و از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.
برای دریافت فایل آگهی اینجا کلیک نمایید.

دفعات مشاهده: 672 بار   |   دفعات چاپ: 52 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مزایده خوابگاه های دانشجویی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۸ - 08:54 | 
دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد خوابگاه های ملکی واقع در  داخل شهر اردبیل را با توجه به مشخصات اعلامی در فایل آگهی به صورت مزایده به فروش برساند. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و در یافت اسناد و مدارک به اداره رفاه و پشتیبانی واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه محقق مراجعه نمایند.

جهت دریافت فایل آگهی اینجا کلیک نمایید.

دفعات مشاهده: 619 بار   |   دفعات چاپ: 50 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مزایده 19 واحد بوفه دانشجویی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۳۱ - 10:56 | 

دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد تعداد 19 واحد از بوفه های دانشجویی مستقر در محوطه، دانشکده ها و خوابگاه های دانشجویی و واحد فن بازار را از طریق مزایده و بصورت استیجاری واگذار نماید. واجدین شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مزایده از تاریخ 1397/4/23 تا تاریخ 1397/4/27 به اداره رفاه و پشتیبانی دانشگاه واقع در ساختمان مرکزی (خانم موسوی) مراجعه فرمایند.

برای دریافت فایل شرایط مزایده اینجا کلیک کنید.


دفعات مشاهده: 619 بار   |   دفعات چاپ: 53 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مناقصه عمومی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۳۱ - 10:54 | 
اطلاعیه مناقصه عمومی
دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد بخشی از امور خدماتی دانشگاه در سایت اصلی و پردیس های خود در شهرستان های نمین، مغان و مشگین شهر را از طریق برگزاری مناقصه و به صورت حجمی به پیمانکاران واجد صلاحیت، دارای توان اجرایی لازم و کافی و دارای صلاحیت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید. پیمانکاران واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ چاپ آگهی در روزنامه به مدت یک هفته با در دست داشتن اسناد و مدارک مربوط به آدرس اردبیل خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی سازمان مرکزی اداره رفاه و پشتیبانی دانشگاه مراجعه فرمایند.
تلفن تماس برای ارائه اطلاعات بیشتر: 04531505021
وب سایت: www.uma.ac.ir

 

 

دفعات مشاهده: 528 بار   |   دفعات چاپ: 50 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر