اطلاعیه در خصوص بیمه درمان تکمیلی

 | تاریخ ارسال: 1401/10/13 - 13:47 | 
اطلاعیه در خصوص بیمه درمان تکمیلی
برای مشاهده اینجا را کلیک کنید

دفعات مشاهده: 432 بار   |   دفعات چاپ: 46 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

راهنمای درخواست کالا از طریق سیستم اتوماسیون

 | تاریخ ارسال: 1399/6/23 - 11:50 | 
راهنمای درخواست کالا از طریق سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه
برای مشاهده اینجا را کلیک کنید

دفعات مشاهده: 1749 بار   |   دفعات چاپ: 215 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

راهنمای درخواست خودرو و ماموریت از طریق سیستم اتوماسیون اداری

 | تاریخ ارسال: 1399/6/23 - 11:47 | 

راهنمای درخواست خودرو و ماموریت از طریق سیستم اتوماسیون اداری

برای مشاهده اینجا را کلیک کنید


دفعات مشاهده: 1623 بار   |   دفعات چاپ: 202 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

زمان حضور پزشک معتمد مرکز بهداشت در ایام هفته

 | تاریخ ارسال: 1399/1/20 - 09:12 | 

دفعات مشاهده: 1789 بار   |   دفعات چاپ: 221 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگ مرخصی و ماموریت نیروهای شرکتی

 | تاریخ ارسال: 1398/5/6 - 08:50 | 
برگ مرخصی و ماموریت نیروهای شرکتی: برای دانلود اینجا را کلیک کنید

دفعات مشاهده: 2774 بار   |   دفعات چاپ: 262 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

گزارش عملکرد معاونت اداری و مالی در سال ۹۷

 | تاریخ ارسال: 1398/3/1 - 15:13 | 
گزارش عملکرد معاونت اداری و مالی در سال ۹۷؛ برای مشاهده اینجا را کلیک کنید

گزارش عملکرد مدیریت امور اداری در سال ۹۷؛ برای مشاهده اینجا را کلیک کنید

گزارش عملکرد مدیریت امور مالی در سال ۹۷؛ برای مشاهده اینجا را کلیک کنید

گزارش عملکرد مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی در سال ۹۷؛ برای مشاهده اینجا را کلیک کنید

گزارش عملکرد مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات؛ برای مشاهده اینجا کلیک کنید

دفعات مشاهده: 3481 بار   |   دفعات چاپ: 306 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

مشاهده شرح وظایف کارکنان دانشگاه در سیستم اتوماسیون اداری و مالی

 | تاریخ ارسال: 1397/12/19 - 08:19 | 
مشاهده شرح وظایف کارکنان دانشگاه در سیستم اتوماسیون اداری و مالی: برای مشاهده اینجا را کلیک کنید

دفعات مشاهده: 2536 بار   |   دفعات چاپ: 283 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه های مدیریت اداری

 | تاریخ ارسال: 1397/12/18 - 10:34 | 
اطلاعیه های مدیریت اداری: برای مشاهده اینجا را کلیک کنید

دفعات مشاهده: 2522 بار   |   دفعات چاپ: 306 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاع رسانی از محل مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت در وبسایت معاونت اداری و مالی

 | تاریخ ارسال: 1397/12/1 - 08:00 | 

دفعات مشاهده: 2575 بار   |   دفعات چاپ: 301 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

درخصوص تأیید ترفیع پایه استحقاقی اعضای هیأت علمی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1397/8/1 - 09:22 | 
    به اطلاع اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه می­ رساند در اجرای بند 2 مصوبه مورخ 08/07/1397 شورای پژوهشی دانشگاه مبنی بر تفویض اختیار «تأیید ترفیع پایه استحقاقی اعضای هیأت علمی دانشگاه» به معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ­های مربوطه، به استحضار می ­رساند من­بعد نیازی به تأیید فرم مذکور توسط مدیریت پژوهشی دانشگاه نمی ­باشد. به این وسیله از همکاران محترم هیأت علمی تقاضا می ­شود به منظور اقدام برای دریافت پایه استحقاقی سالانه، فرم ترفیع پایه ­ی اصلاح شده (تصویر پیوست) را برای دریافت پایه تکمیل و پس از اخذ تأییدیه­ های مقرر به اداره کارگزینی اعضای هیأت علمی دانشگاه تحویل نمایند. لازم به ذکر است که فرم ترفیع پایه استحقاقی در سایت دانشگاه و در بخش فرم­های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی قرار گرفته است.
ضمناً مستدعی است از تکمیل و ارائه ­ی فرم ترفیع پایه­ ی قبلی جداً خودداری فرمایند.

برای دریافت فرم اینجا کلیک نمایید


اداره کارگزینی اعضای هیأت علمی دانشگاه

دفعات مشاهده: 3136 بار   |   دفعات چاپ: 310 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

فراخوان نظام پیشنهادات دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1397/6/18 - 12:49 | 
امروزه به لحاظ ضرورت های تحول اداری و به منظور ایجاد تحرک، اصلاح امور و افزایش بهره وری سازمان ها، تکنیک نظام پیشنهادها ابزار مفیدی برای سازمان ها بوده و از برجسته ترین تکنیک های انسان مدار و از موفق ترین روش های بهره وری و عینیت بخشی به مشارکت کارکنان محسوب می گردد.
در این راستا دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد به منظور بهره گیری شایسته از ظرفیت های موجود و گسترش مشارکت اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی و دانشجویان با هدف درآمدزایی و کاهش هزینه ها، بهبود روش های انجام کار و روان سازی امور، ارتقا سطح کارائی، اثربخشی، توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و افزایش رضایت ارباب رجوع، نسبت به اخذ نظرات و پیشنهاد های سازنده اقدام نماید.
برای دریافت فایل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید.

دفعات مشاهده: 3258 بار   |   دفعات چاپ: 351 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

درخصوص نظام پیشنهادات

 | تاریخ ارسال: 1397/6/10 - 09:09 | 

اطلاعیه

پیرو مصوبه شورای راهبری توسعه مدیریت دانشگاه و به منظور افزایش پویائی و بهبود روش ها و کاهش هزینه ها در دانشگاه، از کلیه همکاران دانشگاهی اعم از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان درخواست می شود پیشنهادات خود را بالاخص در زمینه های زیر مطابق فرم پیوست تکمیل و برای بررسی در کمیته نظام پذیرش و بررسی  پیشنهادات به مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه ارسال نمایند.

 

 

- صرفه جویی در هزینه ها  - افزایش خلاقیت  و نو آوری در سازمان  - افزایش درآمدهای اختصاصی و تنوع کسب درآمدهای دانشگاه - افزایش بهره وری در کار  - بهبود شیوه های ارائه خدمات - الکترونیکی نمودن فعالیت ها

 

شورای راهبری توسعه مدیریت

 


برای دریافت فایل فرم نظام پذیرش پیشنهادات اینجا کلیک کنید.
 

 


دفعات مشاهده: 3214 بار   |   دفعات چاپ: 312 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه درخصوص بیمه نوین

 | تاریخ ارسال: 1396/10/18 - 11:50 | 
بسمه تعالی
به استحضار همکاران محترم دانشگاه می رساند، راهنمای استفاده از خدمات سامانه پرداخت خسارت درمان تکمیلی شرکت بیمه نوین به شرح پیوست جهت استفاده همکاران ارائه می گردد.
خواهشمند است همکاران لیست اسناد پزشکی خود را بعد از پرینت "فرم رسیدگی به اسناد پزشکی بیمه شدگان درمان تکمیلی" در فرم مذکور درج و بعد از الصاق مدارک مربوطه، فرم یاد شده را به نماینده بیمه نوین تحویل فرمایند.
مدارک لازم جهت اخذ هزینه های سرپایی
شرح تعهدات بیمه نوین
الحاقیه شماره 1 قرادداد
راهنمای استفاده از خدمات پورتال خسارت درمان شرکت بیمه نوین
شماره تماس نماینده بیمه نوین برای دریافت اطلاعات بیشتر : 5340
محل استقرار نماینده بیمه: پشت ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه
اداره رفاه و پشتیبانی دانشگاه محقق اردبیلی

دفعات مشاهده: 4953 بار   |   دفعات چاپ: 476 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه در خصوص سفرهای مالزی و یونان

 | تاریخ ارسال: 1396/9/28 - 12:54 | 
بسمه تعالی
(اطلاعیه)
به اطلاع همکاران محترم دانشگاه می رساند بر اساس تفاهم نامه منعقده فی ما بین ستاد رفاهی  وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری و بانک ملت، همکاران محترم می توانند با مراجعه به سایت المهاجر به آدرس اینترنتی www.almohajer.ir نسبت به ثبت نام سفرهای مالزی و یونان و دریافت تسهیلات بانکی اقدام نمایند.
هر گونه اطلاعات و توضیحات کافی در سایت مذکور قابل دسترسی می باشد.

دفعات مشاهده: 4839 بار   |   دفعات چاپ: 447 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر