ورود به سایت

راه یافتگان به المپیاد کشوری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۳/۲۸ - 15:54 | 
بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی سال 98 در دانشگاه تبریز در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 12 و 13 اردیبهشت ماه 98 با شرکت 63 نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی برگزار گردید.در این آزمون، در صورت موفقیت هر یک از دانشجویان به مرحله کشوری که در مرداد ماه امسال در یکی از دانشگاه های تهران برگزار می شود راه می یابند.
حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آرزوی موفقیت هر یک از عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت می دارد.
                                                                                                                                             
 

دفعات مشاهده: 74 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

دفاع از پروپوزال رساله دکتری دانشجویان رشته عمران گرایش ژئوتکنیک به صورت مجازی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۳/۲۷ - 09:47 | 
نادر فتح العلومی، مهدی حسین زاده ستوبادی و نازنین عزتی بروستان از دانشجویان دکتری ژئوتکنیکت دانشکده فنی و مهندسی از پروپوزال خود بصورت مجازی دفاع کردند.
نادر فتح العلومی به راهنمایی دکتر علیرضا نگهدار با موضوع «بررسی آزمایشگاهی و عددی تأثیر همزمان پارامترهای مختلف بر عملکرد ستون سنگی»، مهدی حسین زاده ستوبادی با موضوع «استفاده از مصالح بازیافتی برای بهبود عملکرد سیستم های خاک مسلح» و نازنین عزتی بروستان با موضوع «بررسی عددی و آزمایشگاهی تحکیم خاک های دارای ساختار» هر دو به راهنمایی دکتر احد اوریا با استفاده از سامانه مرکز آموزش مجازی دانشگاه از پروپوزال خود دفاع کردند.
یادآوری می شود هر سه پروپوزال به داوری خارجی دکتر وهب توفیق از دانشیاران دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شریف انجام پذیرفت.


دفعات مشاهده: 96 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

داوری دفاع از رساله دکتری رشته خاک توسط هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان داور خارجی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۳/۲۷ - 08:32 | 
دکتر علی اشرف سلطانی داوری رساله دکتری رشته خاک دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از امکانات مرکز مجازی دانشگاه محقق اردبیلی و پشتیبانی کارشناسان این مرکز به انجام رساند.


دفعات مشاهده: 87 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

ترم تابستان ترم تابستان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۳/۲۸ - 15:05 | 
اطلاعیه برگزاری ترم تابستان 1398 دانشگاه محقق اردبیلی
 
بدین وسیله به اطلاع دانشجویان محترم می رساند ترم تابستانی سال تحصیلی 1398 زیر نظر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مطابق تقویم ذیل ارائه خواهد شد.کلیه دانشجویان دانشگاههای  کشور در صورت تمایل مجاز به شرکت در این دوره آموزشی هستند.  


ثبت نام و انتخاب واحد اینترنتی:
ثبت نام اینترنتی در بازه زمانی ذیل از طریق سامانه ثبت نام صورت پذیرفته و دانشجویان پس از ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت شماره پیگیری پس از پایان مهلت ثبت نام با شماره پیگیری وارد سامانه شده و شماره دانشجویی دریافت خواهند نمود و با شماره دانشجویی مذکور از طریق سیستم گلستان انتخاب واحد مینمایند.
اقدامات لازم برای ثبت نام و انتخاب واحد مطابق جدول زیر خواهد بود:

 
تقویم آموزشی نیمسال تابستان 1398
3 الی 13 تیرماه ثبت نام اولیه اینترنتی
14 الی 16  تیرماه انتخاب واحد اینترنتی
18 تیرماه شروع کلاس­ها
23 مرداد ماه پایان کلاسها
26 مرداد الی 4 شهریور امتحانات
هر هفته سه جلسه، کل نیمسال 16 جلسه


اقدامات بازه زمانی سامانه
ثبت نام اولیه اینترنتی 3 الی 13 تیرماه reg.uma.ac.ir
دریافت شماره دانشجویی 14 الی 16 تیر ماه reg.uma.ac.ir
انتخاب واحد اینترنتی 14 الی 16 تیر ماه golestan.uma.ac.ir
 


 لیست دروس ارائه شده از اینجا قابل دریافت است.

- دانشجویان سایر دانشگاه ها (میهمان) در دانشگاه محقق اردبیلی ضروری است قبل از ورود به سیستم گلستان اقدامات ذیل را انجام دهند.
  •  الف) دریافت فرم مهمانی که در آن عنوان درس ، تعداد واحد درسی ، شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت آموزش دانشگاه مبدا رسیده است و در فرم های مذکور قید می شود
  • ب) ثبت نام از طریق سامانه ثبت نامی ترم تابستان از طریق سایت دانشگاه محقق اردبیلی.
    •   دانشجویانی که به صورت مهمان کامل در نیمسال های گذشته و جاری در این دانشگاه پذیرفته شده اند ضروری است جهت انتخاب واحد ترم تابستان با مطالعه راهنما ی پذیرش دانشجویان مهمان ترم تابستان مجدداً وارد سامانه ثبت نام ترم تابستان شوند و  شماره دانشجویی جدید اخذ نمایند. .بدیهی است در صورت عدم رعایت مراتب فوق الذکر عواقب بعدی به عهده دانشجو است.
تذکر 1: در صورت هرگونه مغایرت در مشخصات ثبت شده، رشته تحصیلی و حتی نام دانشگاه مبداء،  عواقب بعدی به عهده دانشجو است و دانشگاه مسئولیتی نسبت به تصحیح و ارسال مجدد نمرات ندارد.

تذکر 2: در صورت هرگونه مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو با معرفی نامه الصاقی، عواقب آن به عهده دانشجو است و دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر، جابجایی ، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبدا در خصوص این مغایرت و یا عودت شهریه ندارد.

خلاصه قوانین و مقررات ترم تابستان
- حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان 6 واحد است.
- حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نیست.
- در صورت عدم مراجعه، انصراف و یا حذف دروس انتخاب شده به هر دلیلی توسط دانشجو، شهریه واریز شده  قابل استرداد نیست.
-اخذ دروس با تداخل زمانی کلاس یا تداخل امتحان پایان ترم به هیج وجه امکان پذیر نخواهد بود.
- طول دوره ترم تابستان 6 هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات است.
- حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هر درس الزامی است و چنانچه غیبت دانشجو در هر درس از 16/3 مجموع ساعات آن درس تجاوز نماید، نمره صفر در درس فوق منظور خواهد شد. در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن غیبت تا قبل از شروع زمان امتحانات(1398/05/26)درس مورد نظر حذف خواهد شد. در غیراینصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس یا دروس مورد نظر منظور خواهدشد.
- دانشگاه در ترم تابستان از ارائه خدمات رفاهی شامل غذا ، خوابگاه و استفاده از کتابخانه به دانشجویان معذور است.

شهریه ترم تابستان
- شهریه ترم تابستان سال 1398 به شرح ذیل می باشد:
شهریه ثابت 1000,000 ریال
شهریه متغیر دروس عمومی برای هر واحد درسی 480,000ریال
شهریه متغیر دروس پایه برای هر واحد درسی 550,000ریال
شهریه متغیر دروس تخصصی  برای هر واحد درسی 650,000ریال
شهریه متغیر دروس کارآموزی، پروژه و عملی برای هر واحد درسی 780,000ریال

- شهریه ترم تابستان فقط از طریق پرداخت الکترونیکی (توسط کارت های شتاب) در سیستم آموزشی گلستان به شرح راهنمای مندرج در سایت قابل پرداخت است.  یادآور می شود برای پرداخت الکترونیکی از طریق کارت شتاب دارا بودن رمز دوم cvv2 و تاریخ انقضاء کارت ضروری است.
- در صورتی که درس یا دروسی از سوی آموزش دانشگاه به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی  قابل عودت خواهد بود.


 مسئولیت عدم رعایت ضوابط و مقررات مذکور به عهده متقاضی است.
 
اداره کل امور آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی

دفعات مشاهده: 2649 بار   |   دفعات چاپ: 40 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه شماره 1 نحوه میهمانی دانشجویان دانشگاه ها

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۲/۳ - 12:06 | 

اطلاعیه شماره 1  ســـازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
در خصوص میهمانی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی

ســـازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راســتای انجام هر چه بهتر آئین نامه و تسهیل در امر میهمانی و انتقال دانشجویان زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال را برای سال تحصیلی 99-98 از طریق سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir اعلام می نماید.
  • براین اساس دانشگاه ها و موسسات موظف می باشند زمان شروع ثبت درخواست های میهمانی و انتقال را با استفاده از ابزارهای مناسب(سایت دانشگاه، تابلوهای اطلاعات آموزشی در کلیه دانشکده ها و پردیس های هر دانشگاه یا موسسه و ...) به اطلاع کلیه دانشجویان برسانند.
  • دانشگاه های مبدأ موظفند بر اساس مفاد آیین نامه شماره 88441/3/41 مورخ 92/3/20 درخواست دانشجو را بررسی نموده و در صورت داشتن شرایط از ابتدای خرداد لغایت 15 تیر ماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نماید. دانشگاه های مقصد موظفند حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعلام نماید.
 
وظایف متقاضی:
  • دانشجو بایستی با اطلاع کامل از شرایط آئین نامه میهمانی و انتقال درخواست خود را مبنی بر نوع آن (2 نیمسال میهمانی، تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده (اول اردیبهشت لغایت سی و یک اردیبهشت) ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نماید.
تذکر:
  • لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه نمایند.
  • متقاضی میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.
  • دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته نیز از طریق سامانه سجاد بخش شورای بررسی موارد خاص مبدا و مقصد اقدام نمایند.
متقاضیان محترم همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص سامانه از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را ارسال نمایند.
 

 

دفعات مشاهده: 871 بار   |   دفعات چاپ: 14 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر