دانشگاه محقق اردبیلی | ||||||||||||||||||||||||||
دکتر قاسم زارعی - کارنامه علمی کامل | ||||||||||||||||||||||||||
اطلاعات فردی | ||||||||||||||||||||||||||
پست الکترونیک | infodrgz.ir | |||||||||||||||||||||||||
نشانى پایگاه اینترنتى | drgz.ir | |||||||||||||||||||||||||
نشانی توئیتر | ||||||||||||||||||||||||||
نشانی لینکدین | ||||||||||||||||||||||||||
نشانی گوگل پلاس | ||||||||||||||||||||||||||
نشانی تلگرام | ||||||||||||||||||||||||||
نشانی ریسرچ گیت | ||||||||||||||||||||||||||
نشانی گوگل اسکالر | ||||||||||||||||||||||||||
نشانی پروفایل اسکوپوس | ||||||||||||||||||||||||||
نشانی ارکید | https://orcid.org/0000-0002-4949-5871 | |||||||||||||||||||||||||
ارجاعات | ||||||||||||||||||||||||||
اچ ایندکس | ||||||||||||||||||||||||||
نام کامل | دکتر قاسم زارعی | |||||||||||||||||||||||||
آخرین رشته تحصیلى | ||||||||||||||||||||||||||
محل اخذ آخرین مدرک | ||||||||||||||||||||||||||
اطلاعات شغلی | ||||||||||||||||||||||||||
محل خدمت | مدیریت و اقتصاد | |||||||||||||||||||||||||
درجه علمی | ||||||||||||||||||||||||||
دانشیار | ||||||||||||||||||||||||||
اطلاعات تماس | ||||||||||||||||||||||||||
تلفن محل کار | 33515632 | |||||||||||||||||||||||||
دورنگار | ||||||||||||||||||||||||||
نشانی | ||||||||||||||||||||||||||
کدپستی | ||||||||||||||||||||||||||
صندوق پستی | ||||||||||||||||||||||||||
شهر | ||||||||||||||||||||||||||
کشور | ایران | |||||||||||||||||||||||||
توصیف مختصر | ||||||||||||||||||||||||||
دکتر قاسم زارعی در اول آبان 1362 در شهرستان سراب به دنیا آمد. دوره ابتدایی را در مدرسه شهید با هنر گذراند. دوره راهنمایی را در مدرسه راهنمایی نمونه دولتی محی الدین عربی تحصیل نمود. ایشان دوره دبیرستان را در رشته ریاضی-فیزیک در دبیرستان نمونه دولتی آیت الله ملکوتی با رتبه اول به پاین رساند. در طول دوره دبیرستان علاوه بر کسب رتبه اول کلاس، در المپیاد ریاضی نیز پذیرفته شد و تا مرحله کشوری پیش رفت. پس از گذراندن دوره پیش دانشگاهی، در سال 1381 در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه یزد پذیرفته شد و در این دوره نیز علاوه بر کسب رتبه اول به فعالیت در انجمن علمی دانشکده نیز مشغول بود. در سال 1385 در آزمون کارشناسی ارشد در دو رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی پذیرفته شد و به دلیل علاقه شخصی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تربیت مدرس را برای ادامه تحصیل انتخاب نمود. در طول دوره کارشناسی ارشد نیز موفق به گذراندن دوره صلاحیت مدرسی دانشگاه تربیت مدرس با نمره عالی گردید. بعد از دوره کارشناس ارشد بلافاصله در سال 1388 در دوره دکتری دانشگاه تربیت مدرس در رشته مدیریت- بازاریابی بینالملل پذیرفته شدند. ایشان در انتهای دوره و با توجه به سوابق علمی موفق به عضویت در بنیاد نخبگان و انجام سربازی با طرح جایگزین خدمت گردیدند و در سال 1393 به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه محقق اردبیلی شروع به فعالیت نمودند که تاکنون ادامه داشته است. |
||||||||||||||||||||||||||
سوابق تحصیلی | ||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
آشنایی با زبان | ||||||||||||||||||||||||||
آشنایی با زبان های ترکی، فارسی و انگلیسی |
||||||||||||||||||||||||||
مهارتهای حرفهای | ||||||||||||||||||||||||||
تحقیقات بازاریابی، مدیریت فروش، مدیریت بازاریابی، تبلیغات. | ||||||||||||||||||||||||||
سوابق شغلی | ||||||||||||||||||||||||||
مدیر بازاریابی و تبلیغات و مشاور شرکت سپاهان باطری در بازه های زمانی بین 1388 تا 1393. مشاور شرکت های توان باطری و انرژی گستر سپاهان در بازه های زمانی بین 1390 تا 1393.عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی از 1393 تاکنون. |
||||||||||||||||||||||||||
علایق تحقیقاتی | ||||||||||||||||||||||||||
تبلیغات، برند و برندسازی، رفتار مصرف کننده، بازاریابی گردشگری، کسب و کار الکترونیک، و کسب و کار در فضای مجازی. |
||||||||||||||||||||||||||
دورههای تدریس شده | ||||||||||||||||||||||||||
دوره آموزشی "مدیریت رفتار با مشتری (ارباب رجوع)" برای کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراب، 1386. دوره آموزشی "مدیریت دانش سازمانی" برای 200 نفر از کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی، 1394 کارگاه آموزشی برای 300 نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد تحت عنوان" اصول بازاریابی و شیوه های جذب مشتری برای محصولات تولیدی مددجویان در بخش مشاغل خانگی"، 1396. کارگاه آموزشی برای 250 نفر از کارکنان تحت حمایت کمیته امداد تحت عنوان" اصول بازاریابی و شیوه های جذب مشتری برای محصولات تولیدی مددجویان در طرح های اشتغال (صنفی و صنعتی)"، 1396. دوره آموزشی "بازاریابی و نقش آن برای شرکتهای خوشه صنعتی پلاستیک" در استان اردبیل، 1396. کارگاه آموزشی "مفاهیم آمیخته بازاریابی، استراتژی بازاریابی و نقش آنها در شرکت های دانش بنیان" برای کارکنان و مدیران شرکت های مرکز رشد استان اردبیل، 1397. کارگاه آموزشی "کلیات بازاریابی، طرح کسب و کار و برنامه تجاری سازی" برای کارکنان و مدیران شرکت های مرکز رشد استان اردبیل، 1397. کارگاه آموزشی "مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت فروش" برای کارکنان و مدیران شرکت های مرکز رشد استان اردبیل، 1397. |
||||||||||||||||||||||||||
کارگاههای تدریس شده | ||||||||||||||||||||||||||
دوره آموزشی "مدیریت رفتار با مشتری (ارباب رجوع)" برای کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراب - تابستان 1386. دوره آموزشی "مدیریت دانش سازمانی" برای 200 نفر از کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی، 1394 کارگاه آموزشی برای 300 نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد تحت عنوان" اصول بازاریابی و شیوه های جذب مشتری برای محصولات تولیدی مددجویان در بخش مشاغل خانگی"، 1396. کارگاه آموزشی برای 250 نفر از کارکنان تحت حمایت کمیته امداد تحت عنوان" اصول بازاریابی و شیوه های جذب مشتری برای محصولات تولیدی مددجویان در طرح های اشتغال (صنفی و صنعتی)"، 1396. دوره آموزشی "بازاریابی و نقش آن برای شرکتهای خوشه صنعتی پلاستیک" در استان اردبیل، 1396. کارگاه آموزشی "مفاهیم آمیخته بازاریابی، استراتژی بازاریابی و نقش آنها در شرکت های دانش بنیان" برای کارکنان و مدیران شرکت های مرکز رشد استان اردبیل، 1397. کارگاه آموزشی "کلیات بازاریابی، طرح کسب و کار و برنامه تجاری سازی" برای کارکنان و مدیران شرکت های مرکز رشد استان اردبیل، 1397. کارگاه آموزشی "مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت فروش" برای کارکنان و مدیران شرکت های مرکز رشد استان اردبیل، 1397. |
||||||||||||||||||||||||||
مشارکت در کارگاهها | ||||||||||||||||||||||||||
طرحهای تحقیقاتی | ||||||||||||||||||||||||||
- مجري پروژه مستندسازي فرایند استخدام اعضاي هیات علمی دانشگاه یزد، 1383 - کارشناس پروژه بررسی امکان سنحی تولید رنگ هاي صنعتی و ساختمانی، 1386 - کارشناس پروژه تدوین استراتژي صندوق بازنشستگی صدا و سیما، 1387 - مجري طرح پژوهشی اولویت بندي کشورهاي منتخب آفریقایی براي صادرات غیرنفتی ایران با رویکرد تحلیل پوششی داده ها، موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگانی، 1388 - مدیر پروژه تعیین اندازه بازار در استان هاي مختلف و تعیین سهم بازار مجتمع صنعتی سپاهان باطري در هر استان، 1389 - مدیر پروژه ارزیابی عوامل اصلی تاثیرگذار بر انتخاب مصرف کننده در صنعت باطري، 1389 - ناظر پروژه طرح مطالعاتی بازار صادراتی مجتمع صنعتی سپاهان باطري در عراق، 1390 - مدیر پروژه ارزیابی و رتبه بندي نمایندگی هاي فروش و خدمات پس از فروش مجتمع صنعتی سپاهان باطري، 1390 - مدیر پروژه اولویت بندي رسانه هاي تبلیغاتی در صنعت قطعه سازي خودرو، 1391 - مدیر پروژه بررسی، امکان سنجی و راه اندازي سیستم مدیریت ارتباط با مشتري، 1391 - مجري پروژه تدوین استراتژي منابع انسانی تیم فوتبال تراکتورسازي تبریز،. 1395 |
||||||||||||||||||||||||||
دانشجویان تحت راهنمایی | ||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
دانشجویان تحت مشاوره | ||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
کتابهای منتشر شده | ||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
مقالات چاپ شده | ||||||||||||||||||||||||||
- Developing a model for selecting advertising strategy: the effect of organization and industry characteristics on selecting advertising strategies, cahiers des sciences naturelles, 2014. - Advertising strategy: a theoretical model for selecting advertising strategy, ISC Journal name: spectrum; a journal of multidisciplinaryresearch,2014. - Advertising strategy: the relationship between advertising strategy selecting and characteristics of organization and industry , Asian journal of research in marketing, 2014. - The effect of behavioural inhibition/activation and neuroticism on the development of positive and negative word of mouth advertising, journal of organizational behavior research, in press. - نقش شاخصهای کلان سلامت در کارایی مدیریت بهداشت و سلامت روستایی استانهای کشور، مدیریت اطلاعات سلامت، 1393. - ارزیابی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف کنندگان، دو فصل نامه علمی پژوهشی مجله جهانی رسانه، دانشگاه تهران، 1393. - ارائه استراتژی منابع انسانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تمرکز بر استراتژی های جذب و حفظ مربیان و بازیکنان و اولویت بندی آن بر اساس دیدگاه هواداران، مدیریت منابع انسانی در ورزش، 1395. - ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین، گردشگری و توسعه، 1396. - تحلیل همبستگی همه جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری محور مقصد گردشگری سرعین، مطالعات مدیریت گردشگری، 1397. - مقایسه روشهای شبکه عصبی فازی با شبکه عصبی موجک فازی در پیش بینی قیمت سهام بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، راهبرد مدیریت مالی، 1397. - رابطه بین کیفیت افشاء اطلاعات و تامین مالی خارجی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: نقش تعدیلگر رشد شرکت و ساختار مالکیت، چشم انداز مدیریت مالی، پذیرفته شده برای چاپ. - شناسایی عوامل موثر بر توسعه صادرات تجهیزات پزشکی با استفاده از رویکرد تئوری دادهبنیاد، مدیریت بهداشت و درمان، پذیرفته شده برای چاپ. - واکاوی مطالعات گردشگری ایران از بعد موضوعی و روش شناختی و ترسیم آینده مطالعات پژوهشی، گردشگری و توسعه، پذیرفته شده برای چاپ. |
||||||||||||||||||||||||||
مقالات در دست چاپ | ||||||||||||||||||||||||||
... | ||||||||||||||||||||||||||
مقالات ارایه شده | ||||||||||||||||||||||||||
- A study of motivation affecting on domestic tourists attendance in local food festivals in the Gilan province, international conference on modern approach in humanities, Tehran, Iran, 2016. - Study of the effect of demographic factors on the tourists behavior in choose of the traditional food, international conference on modern approach in humanities, 2016, Tehran, Iran, 2016. - Study of the tourist behavior in relation to the traditional food with an emphasis on the theory of reasoned action, international conference on modern approach in humanities, Tehran, Iran, 2016. - ارائه مدل تصویر برند منطقه گردشگری ، دومین همایش بین المللی گردشگری پایدار ، سرعین، 1394. - بررسی اثر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین، دومین کنفرانس بین المللی حسابداری مدیریت و نوآوری در کسب و کار ،رشت، 1395. - بررسی اثر کیفیت ادراک شده بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین، دومین کنفرانس بین المللی حسابداری مدیریت و نوآوری در کسب و کار ،رشت، 1395.
|
||||||||||||||||||||||||||
عضویت در شورای نویسندگان | ||||||||||||||||||||||||||
داوری در کنفرانسها | ||||||||||||||||||||||||||
تاییدیهها و مجوزها | ||||||||||||||||||||||||||
افتخارات و جوایز | ||||||||||||||||||||||||||
عضویتهای حرفهای | ||||||||||||||||||||||||||
فعالیتهای غیر حرفهای | ||||||||||||||||||||||||||
معرفها | ||||||||||||||||||||||||||
انتقال دانش به جامعه | ||||||||||||||||||||||||||
فعالیت های اجرایی | ||||||||||||||||||||||||||
گزارش های علمی - تخصصی | ||||||||||||||||||||||||||
داوری مقالات در مجلات علمی | ||||||||||||||||||||||||||
برگشت به صفحه کارنامه علمی |